CB400F - projekt za zimske dane

Stigao auspuh. Ne znam šta reć, osim fuš talijanski. U svakom slučaju, morao sam složiti custom nosač jer orginalni ne paše jer je na rami nosač za onaj kratki.
fušeri digićki
ne postoji auspuh za koji oni naprave nosače da pašu ili cijevi koje dihtaju
:mrgreen:
 
  • Like
Reactions: s2r
Šta kako, vjerojatno nikako. :mrgreen:

Al zajebanciju na stranu. Imao staru, rastavio, očistio prefarbao, spojio - ne radi. Ma ajde rekoh, pa vjerojatno nije ni radila ni prije restauracije, ipak je to 40 god, ovo ono... Daj nadji novu. Nadjem gotovo istu takvu sa Triumpha.

Opet rastavim, ocistim, ajde da isprobam, i opet ne radi.

Nije do instalacije, isprobao sam. Probao sam i direkt na aku spojit, ista stvar. Znaci ili krivo sastavljam , ili jednostavno nije suđeno da imam trubu na motoru :mrgreen:
 
Šta kako, vjerojatno nikako. :mrgreen:

Al zajebanciju na stranu. Imao staru, rastavio, očistio prefarbao, spojio - ne radi. Ma ajde rekoh, pa vjerojatno nije ni radila ni prije restauracije, ipak je to 40 god, ovo ono... Daj nadji novu. Nadjem gotovo istu takvu sa Triumpha.

Opet rastavim, ocistim, ajde da isprobam, i opet ne radi.

Nije do instalacije, isprobao sam. Probao sam i direkt na aku spojit, ista stvar. Znaci ili krivo sastavljam , ili jednostavno nije suđeno da imam trubu na motoru :mrgreen:
Nešto s masom ne stavljaš kako triba...
 
Šta kako, vjerojatno nikako. :mrgreen:

Al zajebanciju na stranu. Imao staru, rastavio, očistio prefarbao, spojio - ne radi. Ma ajde rekoh, pa vjerojatno nije ni radila ni prije restauracije, ipak je to 40 god, ovo ono... Daj nadji novu. Nadjem gotovo istu takvu sa Triumpha.

Opet rastavim, ocistim, ajde da isprobam, i opet ne radi.

Nije do instalacije, isprobao sam. Probao sam i direkt na aku spojit, ista stvar. Znaci ili krivo sastavljam , ili jednostavno nije suđeno da imam trubu na motoru :mrgreen:
Ne tribaš trubiti,ionako će svi gledati za tobom 😎🤣
Jesi proba sa novom trubom,možda su obe u k...
 
Ne tribaš trubiti,ionako će svi gledati za tobom 😎🤣
Jesi proba sa novom trubom,možda su obe u k...
Možda jesu, ali šanse za to nisu baš velike. Za početak, skinut ću ovu sa 10ke pa isprobat jel radi. :mrgreen:

@pamzor možda si u pravu, ali isprobao sam sve kombinacije. Ako imaš kakav savjet, rado ću isprobat. Ali ono, imam 2 konektora sa stražnje strane, ako nije jedan, onda je drugi.

S druge strane, ako je truba, kao i svaka druga truba običan zvučnik, onda bi trebala radit kako god okrenuo, samo ne istim intezitetom.

Sumnjam na onaj mali šarafić, lijevo iznad kontektora sa stražnje strane - mislim da s njim štela jačina ili tako nešto(?) - probat malo u svaku stranu pa ponovit. :unsure:
 
Možda jesu, ali šanse za to nisu baš velike. Za početak, skinut ću ovu sa 10ke pa isprobat jel radi. :mrgreen:

@pamzor možda si u pravu, ali isprobao sam sve kombinacije. Ako imaš kakav savjet, rado ću isprobat. Ali ono, imam 2 konektora sa stražnje strane, ako nije jedan, onda je drugi.

S druge strane, ako je truba, kao i svaka druga truba običan zvučnik, onda bi trebala radit kako god okrenuo, samo ne istim intezitetom.

Sumnjam na onaj mali šarafić, lijevo iznad kontektora sa stražnje strane - mislim da s njim štela jačina ili tako nešto(?) - probat malo u svaku stranu pa ponovit. :unsure:
Meni je na mojoj CB400T zbrljala svu struju pa su mi prigarali osigurači i svašta, djelomićno je bio problem što je imala kontakta s drugim kablovima a djelomićno je bio problem u spoju na prekidaču na ručici...:unsure:
 
Napokon regan :mrgreen:

7V0AeVl.jpg


xabgOs3.jpg


Sad kako se vozim vidim jos par stvari koje moram sredit.

1) Slini mi desni stap, moram nanovo to sredit.
2) Titra mi kazaljka brzinomjera i turncelera - npr taho dodje do 5-6000 okretaja, pa se zadrži (po zvuku čujem da se nabiru okretaji) pa onda skoči na 8-9000 okretaja. Kad sam slagao satove tesirao sam i vidio da je to ok, sad sam opet sa busilicom i čini se ok. isprobat cu jos jednom sa proxxonom (on ide do 20 000rpm), ako je sve ok, onda je nesto na samoj masini. Nije drama, ali me zivcira

Brzinomjer mi laze, ali ajde ni prvi ni zadnji, ali sam primjetio slicnu stvar... Nekad nabire 100, 110, 120, 130, pa padne na 120 bez promjene brzine.

Ne znam jel do prijenosa u prednjem kotacu ili do instrumenta.

Čini mi se da će instrumenti morat ponovo na slaganje :(

3) Prednja kočnica kurca ne koči. Ovo je prvi motor na kojem sam pomislio da ce me to kostat glave :) Trebat ce dvostruki oprez u gradu. Mislim koči ona, ali to je kriminal. Probam jos sa drugim plocicama, gore su opleteni lajtunzi. Ne znam da li mogu jos ista vise popravit a da ostanem koliko-toliko u orginalu i ne popizdim i kupim Brembo RCS :)

Zadnjih par dana se ne skidam s njega. Napravio nekih 200+ kilometara po gradu, nisam se ovoliko vozio otkako sam prvi bajk kupio :mrgreen:

Toliko za sada, bit ce jos stvari i par sitnica za sredit, ali to u zimu, sad je vrijeme za vozit se :cool:

Evo i jedna mutna nocna

Aka5fiJ.jpg
 
Porješqvat ćeš ti to sve 🙂 ali mislin da je vridilo vrimena i živaca.Savršen je 💗
 
Svaka ti čast, prekrasno si obnovio motor! Ja sam imao dvije Honde CB 400 F u tip top stanju: prvu crvene boje kao tvoja sam kupio 1977., a prodao 1978., a drugu F2, metalik crvene (boja kestena) kupio 1978. , a prodao 1979. S prvom sam prevezao 8700 km, a s drugom 4200 km. Sjećam se da prednja kočnica nije bila niti tada uvjerljiva. Kad pronađem stare fotke, mogu ih objaviti na ovoj temi, nadam se da ti neće smetati...
 
P.S Volin vidit normalno osvitljenje instrument table,možda me slika vara ali čini mi se da baš jako svitli ...
 
@Dakar Naravno da nema problema, slobodno objavi slike. Dapače, nije ova tema sama sebi svrha, nego da uzivaju svi oni koji vole ovakve starije motore. (y)

@cadjo da, zaruljice su sada LED, pa je moguce da su nesto jace nego u orginalu. Ali iskreno, nisu prejake i ne smetaju u nocnoj voznji. Ili ja zasada to ne primjećujem.
 
  • Like
Reactions: cadjo
@Dakar Naravno da nema problema, slobodno objavi slike. Dapače, nije ova tema sama sebi svrha, nego da uzivaju svi oni koji vole ovakve starije motore. (y)

@cadjo da, zaruljice su sada LED, pa je moguce da su nesto jace nego u orginalu. Ali iskreno, nisu prejake i ne smetaju u nocnoj voznji. Ili ja zasada to ne primjećujem.
Neko je vec kontaktiro da su satovi top. Obozavam ove stare satove..
Kramp si dobro utegao moram rec. Jedva cekam da ga cujem.
 
  • Like
Reactions: sacs-in-line four
Evo slika mojih ljubimica od prije 42 - 43 godine.
 

Attachments

  • PXL_20220520_183302534.jpg
    PXL_20220520_183302534.jpg
    1.3 MB · Views: 0
  • PXL_20220520_183330619.jpg
    PXL_20220520_183330619.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • PXL_20220520_183221145.jpg
    PXL_20220520_183221145.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • PXL_20220520_183353424.jpg
    PXL_20220520_183353424.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • PXL_20220520_183419677.jpg
    PXL_20220520_183419677.jpg
    1.3 MB · Views: 0
Pre-kras-nooo.

Jednostavno moram pitat: Jesu zene stajale u redu kad su te vidle na tom motoru tamo 70ih? :mrgreen: :mrgreen:

Nego, vidim da ni na jednom nisi imao prednji nosač blatobrana... Jel to bio tjuning ili je takav došao?

Video ce bit. Danas odradio 100 laganih km prema Pisarovni, Lasinji i tako, i bas mi bilo zao sto nisam montirao GoPro. Ali bit ce prilike (y)