Da kažem par riječi dok sam još pod dojmovima
Sve u svemu zadovoljan sam motorom ali s obzirom da trenutno vozim yamahu tracer 9 očekivao sam malo više od Honde.
Po meni to je pravi putni motor za asfalt i nema se što razmišljati o nekoj ludoj vožnji po zavojitim cestama jer se jako brzo ( prebrzo) dolazi na samu granicu … Nogare su prenisko i odmah se počne guliti s njima a osjetim da bi išla još bez obzira šta su gore sport touring gume (GPR 300). Jednostavno to nije motor za takvu vožnju jer je i ovjes premekan a ima i 250 kg ….
Vozio sam NT 1100 s DCT mjenjačem koji je relativno dobar ali nije odličan. 80 % vremena sam ručno šaltao jer običan D mode prerano šalta u više i prekasno spušta u niže pa počnu vibracije i osjećaj kao da će se motor ugasiti … U S modu (1, 2, i 3 stupanj) je nešto bolje ali onda nikako da prešalta u veću brzinu kada sam prošao auto …. Sve u svemu to mi je bezveze pa sam ručno šaltao i onda je to kako treba.
Kod šaltanja postoje trzaji (minimalni) tako da je tracer 9 sa standardnim mjenjačem puno bolji po tom pitanju ( nema trzaja).
Zvuk je dobar iako mi se čini da je africa twin 1100 koju sam vozio pred cca 2-3 godine imala bolji zvuk ( jači i više je pucalo iz austpuha).
Mislio sam da će 102 KS biti dovoljno za neka lijepa ubrzanja ali prevario sam se. Motor jednostavno loše ide nakon 100 km/h ( vjerojatno zbog svoje težine i malo KS). Tracer 9 je osjetno jači pa čak od niskih 3000 okretaja a da ne govorim kada pređemo 6000 okretaja … Tamo gdje sam s hondom bio na 170 km/h s tracerom 9 sam na 210 km/h.
Ovjes je na hondi jako mekan i to je super za normalnu vožnju ali u zavojima vrlo brzo mu se nađe limit i počne „plesati“
Najbolje da usporedim prednosti i nedostatke u razliku na Yamahu Tracer 9
Prednosti:
- Jako dobro podnosi neravnine i šahte ( skoro da se ni ne osjete kada pređeš preko njih)
- Odlična zaštita od vjetra (tracer 9 nema tako dobru zaštitu)
- Ako se nekome neda šaltati tu je DCT koji to radi dobro ali ne i odlično po meni
- Dobar moment na niskim okretajima ( od 2000 do 4000)
- Udobno sjedalo za vozača ( ništa lošije nije na traceru 9)
- Sjedalo za suvozača je vjerojatno jako udobno ( probala cura sjest)
Nedostaci:
- Fali snage iznad 100 km/h (iako ima 102 KS mogu reći da je po snazi jednak traceru 700 koji ima 75 KS) , Tracer 9 je klasa iznad.
- Plastika kod rezervoara smeta za koljena onima koji su iznad 185-190 cm
- Vrlo brzo nogare počnu strugati u zavojima
- Premekan ovjes za brzu vožnju
- Potrošnja je skoro litru veća u odnosu na tracer 9
Eto toliko od mene. Ako imate još nekih pitanja slobodno pitajte
View attachment 748275
View attachment 748276
View attachment 748278
View attachment 748279