Tealc
Member
Pozdrav!
Vidite slike pa Vas prvo molim odgovor na anketu da li bi preuzeli ovakvo vozilo sa ovlaštenog Yamaha servisa.
Znate kako svi čuvamo motore, a ovdje se radi o FJR1300 2018. Godina sa 17.000km. Ti kilometri nisu odrađeni „loko“ vožnje nego 2018 putovanje Alpe i 2019 putovanje Istanbul. 2020 i 2021 motor maltene stoji radi korona lockdowna. Treba li komentirati očuvanost? Mislim da ne…
U veljači 2022 javljam se na službeni pismeni poziv Yamaha Hrvatska na opoziv getribe (zupčanik 2. brzine). Rekoh, neka to riješe i dalje servisiram sam stroj. Pazite sad, to traje 2 (da DVA) mjeseca i potom preuzimam vozilo koje lupa kao VW 1.9TDI pumpe-duse. Popravak toga traje još narednih mjesec dana i pri tome tri puta otvaraju motor.
Kad sam prije 2 mjeseca došao po motocikl ovo me dočekalo. Gledao sam svojedobno motocikle iz njemačke 20-tak godina u boljem stanju. Odbijam preuzeti vozilo. Servis bez mojeg znanja još i polira vozilo i skida mi tvornički clear-coat...
Čisto da znate i pazite na svoje mezimce i kome ih predajete, djelatnica "TM Zagreb" usmeno, i "ovlašteni servis" pismeno ocijenili su FJR iz 2018. sa 17.000km "kramom" (ne tim riječima, ali u prenesenom smislu) i da "što bi ja sad htio".
Lupanje agregata vješto se prešućuje u izravnoj komunikaciji i komunikaciji sa odvjetnikom, a to je osnovni razlog zašto više nemam povjerenja u motocikl.
1) „Yamaha Europe“ pere ruke od uvoznika/distributera sa objašnjenjem "da oni ne mogu pratiti sve što se zbiva u pojedinoj zemlji".
Treba mi odgovor na anketu od Vas, a ova priča će poprimiti medijske i sudske epiloge.
Ja sam pop…o, bez motora sam, međutim ne želim da se ovo desi ikome više, jer ovo me moguće samo ovdje, i dobro nas turci zovu: HRVATISTAN!
**Detalje, imena i prezimena i "ovlašteni servis" ne spominjem do konzultacije sa odvjetnikom, Yamaha je upoznata i upozorena da ću pustiti priču u javnost i ne brine previše o tome**
Vidite slike pa Vas prvo molim odgovor na anketu da li bi preuzeli ovakvo vozilo sa ovlaštenog Yamaha servisa.
Znate kako svi čuvamo motore, a ovdje se radi o FJR1300 2018. Godina sa 17.000km. Ti kilometri nisu odrađeni „loko“ vožnje nego 2018 putovanje Alpe i 2019 putovanje Istanbul. 2020 i 2021 motor maltene stoji radi korona lockdowna. Treba li komentirati očuvanost? Mislim da ne…
U veljači 2022 javljam se na službeni pismeni poziv Yamaha Hrvatska na opoziv getribe (zupčanik 2. brzine). Rekoh, neka to riješe i dalje servisiram sam stroj. Pazite sad, to traje 2 (da DVA) mjeseca i potom preuzimam vozilo koje lupa kao VW 1.9TDI pumpe-duse. Popravak toga traje još narednih mjesec dana i pri tome tri puta otvaraju motor.
Kad sam prije 2 mjeseca došao po motocikl ovo me dočekalo. Gledao sam svojedobno motocikle iz njemačke 20-tak godina u boljem stanju. Odbijam preuzeti vozilo. Servis bez mojeg znanja još i polira vozilo i skida mi tvornički clear-coat...
Čisto da znate i pazite na svoje mezimce i kome ih predajete, djelatnica "TM Zagreb" usmeno, i "ovlašteni servis" pismeno ocijenili su FJR iz 2018. sa 17.000km "kramom" (ne tim riječima, ali u prenesenom smislu) i da "što bi ja sad htio".
Lupanje agregata vješto se prešućuje u izravnoj komunikaciji i komunikaciji sa odvjetnikom, a to je osnovni razlog zašto više nemam povjerenja u motocikl.
Upozoravam sve da NE IDETE OVLAŠTENIM SERVISIMA DAN POSLIJE GARANCIJE, DOSLOVNO - jer to nema nikakvog smisla.
1) „TM Zagreb“ kao uvoznik/distributer pere ruke od, pazite sada „ovlaštenog servisa“ i "da je to što se tamo zbivalo stvar između mene i servisa".1) „Yamaha Europe“ pere ruke od uvoznika/distributera sa objašnjenjem "da oni ne mogu pratiti sve što se zbiva u pojedinoj zemlji".
Treba mi odgovor na anketu od Vas, a ova priča će poprimiti medijske i sudske epiloge.
Ja sam pop…o, bez motora sam, međutim ne želim da se ovo desi ikome više, jer ovo me moguće samo ovdje, i dobro nas turci zovu: HRVATISTAN!
**Detalje, imena i prezimena i "ovlašteni servis" ne spominjem do konzultacije sa odvjetnikom, Yamaha je upoznata i upozorena da ću pustiti priču u javnost i ne brine previše o tome**