Vjerojatno bi saznao da sam ga vidio da me zaustavlja , ali imam los periferni vid i vozim strogo po ogranicenjima zbog toga 👍Sto pise kao razlog neispravnosti na papiru kojeg si dobio na izvanrednom tehnickom?
To se može saznati samo na jedan načinAko sam ne zna promijeniti gumu
ne, nego radi konusa 😅Kako to serafi kotaca izdrze, ja ne znam, valjda zbog dosta dugackog navoja.
Struka ne zna za vikendne, nego radi konusa 😅
Zagrist ću... ko je reko da ima adresu?To se može saznati samo na jedan način
Sekunda posla, 2 čavla 12-stice jedan ispred jedan iza zadnje gume (da se zajebe 50/50 šansa) 😇. A adresa, to se sazna lako 😉.... Ali ići protiv slabijeg od sebe (mentalno ili fizički) to mi nikako ne ide uz karakter....Struka ne zna za vikend
Zagrist ću... ko je reko da ima adresu?
naduvaj gume na 7 bara, nadogradi senzore i lambda sondu i prilagodi brzinuPrometni Ciganović, veći je problem što mediji objavljuju njegove "zaključke" od samih gluposti koje iznosi. Pišem kao vozač mrtvačkog sanduka o kojem piše romane. Murju treba natjerati da mijenja gume na cesti za 10 sekundi, vidim da se poziva na F1 koju očito nije gledal desetljećima 😁.
Ovo mi se točno dogodilo prije 2 tjedna. Kolega dolazi do mene i parkira prekoputa na rubnjak i probije gumu. Ok ima rezervnu reko idem zamijeniti. Uzimam ono smeće od ključa iz auto seta, nema šanse. Uzimam svoj ključ iz alata, nema šanse. Preznojio se cijeli, skoro polomio alat. Renault u pitanju. Kolega nam je direktor poslovnice i zovemo ga. Kažem idemo u okladu ako odvrneš s bilo kakvim kratkim ključem vodim te na ručak odmah. Dolazi on i nosi cijev.. Reko jebo te servis tvoj, šta vrijedi i rezervni kotač i alat kad konji pretegnu. Sva sreća da se dogodilo u gradu ali šta da si na putu u nekoj zabiti. Možeš sjest i plakat.Vecina ljudi kotac ne moze ni skinut jer vulkanizeri pogotovo, ali i serviseri (ovlasteni/neovlasteni - svejedno) pretezu serafe jer im je kilokljuc mrzak pa zracnim pistoljem stegnu. Konkretno, serafi na mom nejakom Swiftu se stezu po manualu na 85Nm i tako i radim kad mijenjam kotace ljeto/zima. Ali kad je nedavno auto bio u servisu zbog kocnica i kad sam dosao doma, probao iz zajebancije kilokljucem vidit jel mogu zategnut na 210Nm koliko je max sto mogu podesit na tom kilokljucu. Nisam mogao, kljuc je kliknuo na svakom od 16 serafa
Nis, moj zracni 1750Nm pistolj da otpustim i ponovo dotegnem na mjeru Btw, tukao je pistolj sekundu dvije dok nije otpustio, otprilike kao i kad sam prvi put skidao prednji lancanik na Z900 koji je poznat po tome da tvornicki stegnu krvnicki Kako to serafi kotaca izdrze, ja ne znam, valjda zbog dosta dugackog navoja.