R.I.P Turčin - Varaždin

Status
Not open for further replies.
Prolazil desetak minuta iza prometne, prizor strave. Oduzeta prednost od strane auta, ali motociklist je doletio ko avion, barem po onome što je ostalo od motora, samo moja pretpostavka po viđenom na licu mjesta. R.I.P.
 
I ja sam dolazil paralelno s policijom.. Užas..zabjeglo mi za danas..
 
naletio kod lagusa na zatvorenu cestu, bilo je za pretpostaviti da je opet motor, znači već treći na cca kilometar udaljenosti u tjedan dana

a s obzirom na sveopću rastrojenost svih sudionika u prometu dođe mi da više uopće ne sudjelujem u prometu mimo standardnih obveza, danas napravio 100 km, u tih 100 km sam imao 4-5 situacija koje su mogle poći po zlu da sam imao malo manje prisebnosti/iskustva i da vozim malo brži motor od polukrepane aprilije

posebno bi pozdravio vozače hitne i vatrogasce koji misle da su šerifi i bez rotirki se voze po sredini ceste preko obje trake jer je netko na polju zapalio kup granja - konkretna situacija od jučer, trebali bi biti uzor, a ponašaju se ko zadnji klošari u "nabrijanim" golfovima
 
  • Like
Reactions: bigedo
Motoristi.....molim vas nemojte se uvrijediti ali stvarno ste prevršili svaku mjeru,pa ne možemo mi paziti na Vas dok se vi tjerate po cesti ko da nema nikog osim Vas,tom brzinom kojom se vozite u naselju gdje je 50 vi pojedinci ne svi imate 120-150 km na sat,i kad se nešto dogodi onda je kriv drugi vozač,automobila,kao na primjer"oduzeo mu prednost prolaska", koji ne stigne reagirati ili vas uočiti kad imate nenormalnu brzinu kretanja,kao danas u Turčinu gdje Vam je nažalost preminuo kolega...Molim Vas, razmislite prije nego stisnete gas na svojim jurilicama,ima i drugih sudionika u prometu i pješaka,a posebno male djece....
 
Pocivao u miru.


ps.
Ove rip teme treba zabraniti ili striktno zabraniti bilokakve rasprave u njima.
Dozvoli da se ne slažem.. lupanje "RIP-ova" doslovno ne pridonosi ničemu..
Mislim se da svaka rasprava treba biti konstruktivna i da na kraju krajeva treba biti neki zajednički koncenzus jer ove pizdarije mi idu na jetra. Budite objektivni.. Kolko god smo mi "na dva kotača" nitko nam nije držao pištolj na glavi da to vozimo, većina nas je znala u kaj se upušta
Ne znam koje si godište al trenutno je na snazi tzv "CANCEL CULTURE" (guglaj).. ako je forum onda je rasprava neizbježna, ako je rasprava u korist svih korisnika foruma onda ne vidim problem..
Nismo Instagram drolje koje brišu bilokoji negativni komentar na svoj izgled ili koje svaku kritiku shvaćaju ko osobni napad.
Nitko nije napisao ništa uvredljivo po momka tak da mislim da je ovaj topic dobar kakav je.
Nek mu je mir tamo gore ili dole (di već gospodin spada).
 
O ovoj temi se raspravljalo. Neka je, svaki put kad se vidi, malo se osoba trgne.
Čak iako nema novog posta.

Trebao sam pročitati s razumjevanjem Sporrog.
I ja sam protiv rasprava.

PUM
 
Last edited:
U naseljenim mjestima se ne zeza.
Motocikl vozim za sebe, nikad za publiku.
Pogotovo R sa 1000 kubika.
Zato nikad nisam imao želju kupit ga, nemam količinu koncetracije za vozit takvo nešto.
U širem krugu poznanika, padovi sa 1000e su bili katastrofalni i sve vozači, naklon do poda.
Padovi, ne sudari. Padati se mora, ali se ne mora udarat u auta.
 
Dozvoli da se ne slažem.. lupanje "RIP-ova" doslovno ne pridonosi ničemu..
Mislim se da svaka rasprava treba biti konstruktivna i da na kraju krajeva treba biti neki zajednički koncenzus jer ove pizdarije mi idu na jetra. Budite objektivni.. Kolko god smo mi "na dva kotača" nitko nam nije držao pištolj na glavi da to vozimo, većina nas je znala u kaj se upušta
Ne znam koje si godište al trenutno je na snazi tzv "CANCEL CULTURE" (guglaj).. ako je forum onda je rasprava neizbježna, ako je rasprava u korist svih korisnika foruma onda ne vidim problem..
Nismo Instagram drolje koje brišu bilokoji negativni komentar na svoj izgled ili koje svaku kritiku shvaćaju ko osobni napad.
Nitko nije napisao ništa uvredljivo po momka tak da mislim da je ovaj topic dobar kakav je.
Nek mu je mir tamo gore ili dole (di već gospodin spada).


Momka vise nazalost nema i tu se nema sto puno za reci a sto se tice komentara bude tu dobrih komentara ali mnogi su na razini Željka Marušića... Mozda ne nuzno u ovoj temi ali obicno bude debilana... Dosta nam je jedan Marusic
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Komentiranje stradavanja ne može biti loše, osim ako je riječ o nekakvim uvredama, ali poznavanja situacije i reakcije je svakako edukativno, pametan će uvijek nešto iz toga izvući, a budalaš će misliti da već sve zna. To što nekoga više nema ne znam zašto se ne bi smjelo to i komentirati, najlakše je okretati glavu u ime nekakvog "mira" ili poštovanja prema mrtvima, no to je za mene bapska logika. Ukoliko iskustvo i saznanje u čemu je pogriješio spasi kasnije ijedan život, vrijedilo je više od poštovanja nekom mrtvom, kojemu to više i ne treba, poštovanje se daje živima koji od toga mogu još nešto i imati, onome tko gleda travu odozdo to više stvarno ne treba...

Premda se i sam puno puta ne slažem sa tim Marušićem, određena stručnost mu je neosporna, što ne znači da su i njegovi javni stavovi odraz te stručnosti, prije politike. A jasno znači i da nije sve što on veli, i apriori je izašlo iz njegovih usta, u startu krivo ili netočno.
 
  • Like
Reactions: Volcabar and xkovax
Da li je oduzimanje prednosti zaista to, u punom značenju riječi ako motociklist, ili bilo tko drugi, doleti takvom brzinom da ga prosječna osoba nije u stanju na vrijeme uočiti i reagirati? Kakva je tu odgovornost te osobe koja je "oduzela prednost"? Osim što je već unaprijed osuđena da živi sa tom traumom...
 
bila je jedna situacija di sam bio znao čovjeka koji je tako izašao sa auto iz sporedne i u njega se zavario jedan kreten sa motorom sa, procijenjeno, 80kmh

inače, dotičnog kretena znalo cijelo selo jer je jurio godinama sa 150kmh, tako da ovih 80 je neka ispovraćotina vještaka bila

kreten se rastavio na 7 dijelova, skupljali su ga žlićicom u vrećicu Vegete, takva oštećenja nastaju na autu kad je brzina debelo 150+

na sudu je ovaj jaja otegnuo da dokaže da je brzina bila suluda i da je prije provjerio dvaput desno i lijevo, jer je i sam motorista

krivnja podijeljena


dakle, kako god izađeš, i neko te pogodi sa 200, kriv si


p.s. nema veze sa ovim konkretnim slučajem



Srki
 
Da li je oduzimanje prednosti zaista to, u punom značenju riječi ako motociklist, ili bilo tko drugi, doleti takvom brzinom da ga prosječna osoba nije u stanju na vrijeme uočiti i reagirati? Kakva je tu odgovornost te osobe koja je "oduzela prednost"? Osim što je već unaprijed osuđena da živi sa tom traumom...
Odgovornost je ta, da je ta osoba, izvela radnju kojom je izazvala prometnu nesreču, a da se prethodno nije uvjerila da je njeno uključivanje u promet sigurno. I da je ovaj vozio 300, opet će biti proglašena obostrana krivnja. Ovaj zbog objesne vožnje, a ovaj zbog poduzimanja radnje koja je prouzrokovala nesreču. Takav je zakon. Dva puta iskusio taj zakon na vlastitoj koži. Jedan put kao onaj kome je dignuta prednost, a drugi put kao onaj koji je navodno izveo tu famoznu radnju uključivanja u promet a da se prethodno nisam uvjerio da je to sigurna radnja.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: rebbit
Ako mi doletiš u naselju s 200+ ne bih imao nikakav osjećaj krivnje da mi se zabiješ u kamion s kojim sam pokušao ući na glavnu cestu gdje je preglednost takva da možeš vidjeti max do ograničenja da se možeš uključiti u promet, makar takvoga poslije morali miniwashem ispirati s kamiona. A zakon nek onda radi po svojem, to je drugi par rukava. Da je u ovom slučaju motorist vozio po propisu, pogotovo jer je imao i suvozačicu za koju ga je vjerojatno bolilo međunožje jel ju bude dopeljal doma u komadu ili ne, do ovoga ne bi ni došlo. Hrpa golobradih mladića koji si međusobno dokazuju tko je veći rejser i čije su gume bolje porubljene završavaju nažalost ili u kolicima ili pod zemljom. Nekima s godinama dođe iz dupeta glavu, nekima nikada. Žao mi da mladost ovako gubi živote po cesti, ali za ovakav sudar je potrebno dvoje, jedan koji je pogriješio jer nije vidio motor i ovaj drugi koji nije bio u stanju prepoznati situaciju i izbjeći sudar. Sa 60-70 km/h na tom križanju imaš dosta opcija od kočenja, promjene smjera, sve i da udariš auto ako nisi uspio stati udariti ćeš s nekom malom brzinom, ali poginuti sigurno nećeš. S povećanjem brzine situacija se komplicira na kvadrat.
 
Da li je oduzimanje prednosti zaista to, u punom značenju riječi ako motociklist, ili bilo tko drugi, doleti takvom brzinom da ga prosječna osoba nije u stanju na vrijeme uočiti i reagirati? Kakva je tu odgovornost te osobe koja je "oduzela prednost"? Osim što je već unaprijed osuđena da živi sa tom traumom...


Ne bi trebala postojati apsolutna prednost prolaska ali sudska praksa (neznanje) je problem.

Ako se radi o prekoračenju brine dvostruko većem (ili još više) od dozvoljenog i ako se se ustanovi da osoba koja se uključivala na cestu s prednošću prolaska nije mogla uočiti vozilo koje se gibalo cestom s prednošću prolaska u trenutku uključivanja i to baš zbog brzine vozila koje se giba cestom s prednošću prolaska, tada tu više ništa ne bi trebalo biti sporno. Uopće se ne bi trebala gledati prednost prolaska. u tom slučaju bi vozilo koje se giba s prednoću prolaska bi trebalo biti isključivi krivac za nastanak prometne nesreće. Znači, ne bi trebalo postojati suodgovornosti.

Međutim, kao što Srki i DuroDu kažu, sudska praksa (neznanje) nam govori da će se osobu koja se uključuje uvijek gledati kao onoga koji je oduzeo prednost, ali to ne mora uvijek biti tako. Čak i kada osobe koje su se uključivale u promet ni na koji način nisu mogli utjecati na nastanak prometne nesreće (našle su se na krivom mjestu u krivo vrijeme) često dobiju uvjetne kazne, što je apsurd.
 
Kao motorista, pri sudaru sa autom, gubiš u svakom slučaju.
U gradu ja čak i gledam, da li često vozač suta gleda u ogledalo, da li mu je ruka na žmigavcu, a da vozim bezglavo, ne dolazi u obzir.
Moje slomljene kosti nikakva lova ne može nadoknadit.
 
  • Like
Reactions: toecutter
Status
Not open for further replies.