NC750 X/S DCT

Otišla moja ❤️

IMG-20210804-WA0013.jpg


Ali zato došla nova ❤️❤️❤️

IMG20220824124206.jpg
 
Nakon skoro 70 kkm i tri para prednjih disk pločica trebam razmišljati o nabavi novih zadnjih dik pločica. Pitanje je: kupiti OEM ili neke zamjenske od poznatog proizvođača?! Ova druga opcija odmah nameće potpitanje - kakve pločice kupiti, misleći pri tom na materijal i tehničku osobinu pločica? Organic ili sintered? Originalne pločice su plave boje što bi kod nekih proizvođača predstavljalo organic pločice ali nisam siguran u tu pretpostavku pa se nadam da ovdje neko možda zna taj podatak?!
 
NC stize napred sa sinter plocicama dok je pozadi organic.
Moj ti je savet da stavis Brembo, napred obavezno sinter dok pozadi moze i ne mora biti sinter.
Ako u protekle 2 god. nisi zamenio kocionu tecnost.... sad je idealna prilika.
 
Nakon neugodnog iskustva s Ferodo pločicama vratio sam se na OEM Honda pločice. Zadnje su pretpostavljam organic a Brembo ih radi u plavoj boji. Ja dosta koristim zadnju kočnicu jer često vozim suvozačicu a onda i sva tri kufera pa je jedan prednji disk preslab da zaustavi toliku masu. Najvjerojatnije ću kupiti stražnje organic pločice a upravo sam u fazi potrage i za pločicama za Hondu SH 150 pa ću potražiti sve na jednom mjestu.
Kočionu tekućinu sam već mijenjao pa je nova izmjena u planu tek sljedeće godine. Vakuum pumpa i svi drugi potrebni alati su spremni.
 
To ni ja ne mogu razumjeti. NC ima skromnih 55 KS ali i 229 kg u DCT izvedbi pa kad ga se opremi s dodacima koje imam težina je sigurno oko 250 kg. Apsurdno je da je aktualni model CB500X opremljen sa dva diska a snagom i težinom je znatno ispod NC. 😝
 
  • Like
Reactions: Boogie
Bok svima,

Sad sjeo na motor upalim a ono chek engine lampica(samo tako),ujutro na hladno upalio sve bilo pet,jel imao ko takva(sex)iskustva?
Lp
 
Ugradio sam na moju NC jedan mali gadget koji već godinama koristim na svoja dva automobila. Radi se o flešeru za stop svijetla koji radi tako da kod kočenja stop svjetla zatrepere najprije brzo, onda laganije i nakon toga svijetele stalno. Na automobilima sam preko tog uređaja spojio treće stop svijetlo i evidentni je da se u vožnji ostala vozila koja voze iza mene bolje paze i drže veće rastojanja što je i svrha ovog uređaja.
Nužno je da stop svjetla moraju biti u LED izvedbi jer obične žarulje ne mogu tako brzo mijenjati intenzitet svijetla.

Nabavio sam originalne kabelske konektore tako da nisam morao kidati žice već se samo stop svijetlo isključi iz dovodnog konektora, na dovodne žice se uključi modul za flešanje a na modul originalnim konektorom odvod na svijetlo. U slučaju da iz bilo kojeg razloga ne želim koristiti flešer za demontažu i vraćanje na prvobitno stanje treba mi manje od pola minute.
Evo kratki vidio na YouTube jer nisam uspio napravit direktni upload na forum.
 

Attachments

  • IMG_20220928_111111.jpg
    IMG_20220928_111111.jpg
    107.3 KB · Views: 0
  • IMG_20220928_111048.jpg
    IMG_20220928_111048.jpg
    114.9 KB · Views: 0
  • IMG_20220928_20354.jpg
    IMG_20220928_20354.jpg
    42.6 KB · Views: 0
  • IMG_20220928_20768.jpg
    IMG_20220928_20768.jpg
    75.4 KB · Views: 0
  • IMG_20220928_20995.jpg
    IMG_20220928_20995.jpg
    64.3 KB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: sanchez
Podsjetnik za ostale da ne bi ljudi pomislili da je legalno i normalno bljeskati po cesti kao F1 na kiši:


Iz ZOSPC:

Članak 42.
(1) Vozila ne smiju na prednjoj strani imati svjetlosne, svjetlosno signalne ili reflektirajuće uređaje ili tvari koje daju svjetlo u boji (plava svjetla i sl.), a na stražnjoj strani, uređaje ili tvari koje daju bijelo svjetlo.
(2) Odredba stavka 1. ovoga članka glede bijelog svjetla ne odnosi se na svjetlo za osvjetljavanje ceste pri vožnji unatrag, svjetlo za osvjetljavanje mjesta na kojem se izvode radovi, pokretno svjetlo za istraživanje (reflektor), svjetlo za osvjetljavanje registarske pločice i registarsku pločicu te na vozila ministarstva nadležnog za unutarnje poslove, hitne medicinske pomoći na cestama, vatrogasna vozila i vozila oružanih snaga Republike Hrvatske.
(3) Na vozilima ne smiju biti postavljeni nikakvi drugi uređaji za osvjetljavanje, označavanje i davanje svjetlosnih znakova, osim onih propisanih posebnim propisom.
(4) Novčanom kaznom u iznosu od 500,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač vozila koje je opremljeno suprotno odredbama ovoga članka.
 
Nabavio sam originalne kabelske konektore tako da nisam morao kidati žice već se samo stop svijetlo isključi iz dovodnog konektora, na dovodne žice se uključi modul za flešanje a na modul originalnim konektorom odvod na svijetlo. U slučaju da iz bilo kojeg razloga ne želim koristiti flešer za demontažu i vraćanje na prvobitno stanje treba mi manje od pola minute.

Bravo, odlicno odradjen posao (y)

slicno uradih pocetkom 2017 godine












Dan danas sve radi kao prvog dana.
Zbog sve vece kur**bolje u saobracaju od strane vozaca automobila.... fleser stop svetla i te kako dobro dodje.
Toliko blenu u telefon dok voze da su im nase stop lampe skroz nebitne. Ovako ima nade da ce uociti kocenje.
 
Podsjetnik za ostale da ne bi ljudi pomislili da je legalno i normalno bljeskati po cesti kao F1 na kiši:


Iz ZOSPC:

Članak 42.
(1) Vozila ne smiju na prednjoj strani imati svjetlosne, svjetlosno signalne ili reflektirajuće uređaje ili tvari koje daju svjetlo u boji (plava svjetla i sl.), a na stražnjoj strani, uređaje ili tvari koje daju bijelo svjetlo.
(2) Odredba stavka 1. ovoga članka glede bijelog svjetla ne odnosi se na svjetlo za osvjetljavanje ceste pri vožnji unatrag, svjetlo za osvjetljavanje mjesta na kojem se izvode radovi, pokretno svjetlo za istraživanje (reflektor), svjetlo za osvjetljavanje registarske pločice i registarsku pločicu te na vozila ministarstva nadležnog za unutarnje poslove, hitne medicinske pomoći na cestama, vatrogasna vozila i vozila oružanih snaga Republike Hrvatske.
(3) Na vozilima ne smiju biti postavljeni nikakvi drugi uređaji za osvjetljavanje, označavanje i davanje svjetlosnih znakova, osim onih propisanih posebnim propisom.
(4) Novčanom kaznom u iznosu od 500,00 kuna kaznit će se za prekršaj vozač vozila koje je opremljeno suprotno odredbama ovoga članka.
Svjestan ssam da stvar nije legalna ali ovo nisam naporavio radi ukrasa i kur*enja nego već iz potrebe za većom sigurnosti u prometu. u dugogodišnjoj vozačkoj praksi sam doživio više neleta otraga na moj zaustavljeni auto a o kobnom nalijetanju crnog renault Clia na moju prethodnu crvenu Hondu NC prije 6 godina sam pisao i na ovom forumu. ne znam da li bi bljeskanje mojih svijetla tada prenulo vozačicu Clia koja je tipkala po mobitelu ali svakako bih bio uočljiviji.
Nakon svih tih traumatičnih iskustava, kad kočim bilo s autom ili motorom ja stiskam kočnicu u brzim inetrvalima pa čak i kad se potpuno zaustavim i dalje povremeno stiskam i popuštam pedalu kočnice jer to privlači pozornost vozila iza mene.


Bravo, odlicno odradjen posao (y)

slicno uradih pocetkom 2017 godine












Dan danas sve radi kao prvog dana.
Zbog sve vece kur**bolje u saobracaju od strane vozaca automobila.... fleser stop svetla i te kako dobro dodje.
Toliko blenu u telefon dok voze da su im nase stop lampe skroz nebitne. Ovako ima nade da ce uociti kocenje.
Ja sam nakon višegodinjeg iskutva na autima potpuno siuran da ovaj flasher aktivno dopinosi sigurnosti u prometu. Ozbiljno razmatram da modul ugradim i na skuter SH 150. tu je ugradnja dosta komplesnija jer preko istog konetrora idu sva stražnja svijetla skupa sa žmigavcima a za pristup konektoru i ožičenju trebaju ozbiljni zahvati na rastavljanju gotovo pola stražnjeg dijela skutera. :p
 
  • Like
Reactions: sanchez and Shepa