Motori koji su prešli preko 100.000 km

Sta je to mineralno ja platio motul 5100 15w50 po nabavnoj 78kn...

Prije inflacije 3l i hiflo 200kn sad skoro 300kn...

Mjenjam svakih 5k km
Nije, Mannol 10w40 polusintetika i Hiflo filter. Sve po tvornickim preporukama.
U Bandita sam sipao famozni Silkolene i njega sam placao po 6€ litar. Znaci i to je tu negdje u novcu.
 
mene uopće ne impresioniraju te velike kilometraže,
:mrgreen:

(dobro - motor, ovaj/onaj, ako ga normalno održavaš, to nije ništa :cool:)


više se divim ljudima kako im ne dosadi isti bike
nakon toliko km, ako su oni napravili sve te km, a
npr. imaju love i nisu poželjeli nešto drugo probati (y)
 
Nije, Mannol 10w40 polusintetika i Hiflo filter. Sve po tvornickim preporukama.
U Bandita sam sipao famozni Silkolene i njega sam placao po 6€ litar. Znaci i to je tu negdje u novcu.
Mannol su top ulja, i Nijemci ih vode među najboljima za motore, ja sipam njihovu polusintetiku 15W50, ili Motul 4100 koji sam isto uspio povoljno nabaviti (pošto je na K seriji suho kvačilo, mogu i uljabez aditiva protiv proklizavanja)

https://riewes.de/motorrad-motoroele/

https://www.stern.de/vergleich/motoroel/

https://www.auto-motor-und-sport.de/test/motoroel/
 
Last edited:
Manol 4 eura litar.
Ja sam preprošle na prošlu godinu vozio u dizelu manol 10w40, nakon 42 000 promjenio.
Ništa, dobro ulje.
 
I ja i prijatelj koji ima sportskiji BMW R1150S sipamo u getribu i diferencijal Mannol 75W140, top ulje
 
Pokazuje što se desi kad netko priča o nekoj temi potpuno neinformiran... Očito pojma nemaš kakvi su trendovi u Europi.

Prijevod:

MOTOCIKLI U NJEMAČKOJ SU UGLAVNOM STARI

Motocikli: U prosjeku punoljetni

Youngtimeri dominiraju: u Njemačkoj starost registriranih motocikala u prosjeku iznosi 19,1 godinu.


pquEnoA.jpg
Ja bi rekao da općenito nove generacije ne vole motore u usporedbi s starijim generacijama, mog sina uopće ne zanima.
Pa po tvom pisanju zadojen si novim motorima i ovo nije tema za tebe. I sta ako ima motor 100k km neko to natuče to za 7 godina s pol gasa...

Mislim da je razlog starosti moto parka u tome što mlađe generacije u usporedbi s starijim ne zanimaju toliko motori. Stoga manja ponuda i potražnja=> stariji vozni park. I mislim da to vrijedi svugdje, baš cijeli svijet. Sad je in, zdrav život, veganstvo, joga....neklako se motori ne uklapaju u to.

Sad da sam zadojen. Meni je odličan motor yamaha 1300 xjr, baš pravi muški motor, ima ga jedan drugi frend. Prekrasan mi je. Al ovjes je loš, težak je, nema abs+troši u 3PM. Još jedna od fama balkanaca koja mi nikako nije jasna je averzija prema ABS. U kasnim devedesetima sam se dvaput razlijepio zbog proklizavanja prednjeg kotača.

Motori imaju mehaničke dijelove koji se troše, gumice, brtve se troše i kad se ne koriste+oksidacija. Rame, ovjes, kočnice su brutalno napredovali zadnjih 20g+ elektronika je također napredovala. Možda traction control ne treba na motoru s 95ks i 250kg, al sigurno ga nije glupo imat na motoru s 200ks i 200kg.

Ekipa koja napravi puno km, svaka čast. Ja napravim cca 6000km godišnje, više nego 90% ljudi koje znam.
Rizik da će ti motor stat negdje, ako je stari/ili ima 100k+km je meni prevelik da bi se osjećao ugodno na nekom putu. Dal to znači da MORA krepat, NE. Al svaki će KREPAT (i novi i stari), prije il kasnije, a ako ima puno godina i/ili puno km rizik je veći.
 
Zamor materijala? Potrosenost vitalnih dijelova na visokoj kilometrazi?
Ne znam, ja imam neku averziju prema motorima koji su presli tako puno. Imam neku psiholosku granicu, pa ne bih rado kupio motor koji je presao vise od 40k ni auto koji je presao vise od 100k. Ne mora znaciti da je to los auto/motor, ali ja ga ne bih.
I ja sam tako razmišljao i živio, vozio samo nove aute vozio i nove motore, onda je malo splasnuo budžet, pa sam kupio rabljeni auto koji vozim već 7 godina i trenutno ima na satu 289 kkm, i to mi je najbolji auto u vozačkom stažu(30 god.) Ništa se nije pokvarilo, nikad nas nije ostavio na cesti, a novi auti koje sam vozio su imali i šlepanja te stalno neke lampice se pale itd. ništa vitalno osim što se na jednom švabi raspao katalizator nakon 3 godine i pređenih 80kkm. Tako da to je sreća i lutrija, ista marka isti auti isto goište, jedan se stalno kvari i ima light show na kontrolkama, a drugi vozi bez ikakvih problema.
Motori isto tako, talijan mi dva puta krepao u sred vožnje, drugi puta jedva glavu izvukao jer mi je krepala u sred preticanja šlepera, a motor imao 20kkm, a ovaj trenutni u 7 godina nikad ništa, i pali i vozi a ima 90kkm trenutno.
Doslovno nema pravila, uvjerilo me iskustvo ne testovi i recenzije već osobno vozačko iskustvo, i zato sad uopće ne razmišljam o promjeni vozila jer me služe odlično bez kvarova i nisam zvao vučnu službu 7 godina, a kupio rabljene.
 
I ja sam tako razmišljao i živio, vozio samo nove aute vozio i nove motore, onda je malo splasnuo budžet, pa sam kupio rabljeni auto koji vozim već 7 godina i trenutno ima na satu 289 kkm, i to mi je najbolji auto u vozačkom stažu(30 god.) Ništa se nije pokvarilo, nikad nas nije ostavio na cesti, a novi auti koje sam vozio su imali i šlepanja te stalno neke lampice se pale itd. ništa vitalno osim što se na jednom švabi raspao katalizator nakon 3 godine i pređenih 80kkm. Tako da to je sreća i lutrija, ista marka isti auti isto goište, jedan se stalno kvari i ima light show na kontrolkama, a drugi vozi bez ikakvih problema.
Motori isto tako, talijan mi dva puta krepao u sred vožnje, drugi puta jedva glavu izvukao jer mi je krepala u sred preticanja šlepera, a motor imao 20kkm, a ovaj trenutni u 7 godina nikad ništa, i pali i vozi a ima 90kkm trenutno.
Doslovno nema pravila, uvjerilo me iskustvo ne testovi i recenzije već osobno vozačko iskustvo, i zato sad uopće ne razmišljam o promjeni vozila jer me služe odlično bez kvarova i nisam zvao vučnu službu 7 godina, a kupio rabljene.
U pravu si vjerovatno, ali kod mene imaju dva faktora (i to posebno kod auta):
-Volim ih cesto mijenjati, a kilometraza je jako vazan faktor kod daljnje prodaje
-Zivim u Njemackoj gdje su servisi i opravke jako skupi. Vecinu toga odradim sam pa mi nije toliko ni vazno, ali za neke stvari moram u servis pa mi se zavrti u glavi kad mi bubnu cifru.
Osim toga, kao sto je netko vec gore naveo, nije mi bas ugodno na neku malo duzu turu krenuti sa motorom koji ima 100kkm na satu. Isto je i sa autom kad krenem na godisnji. Nekako se ne bih osjecao bas ugodno da natrpam obitelj u auto sa 300kkm na satu i krenem na put od 1300km u jednom smjeru. F11 kojeg sad vozim ima 130kkm i iako je ko boca, mislim da cu ga uskoro mijenjati upravo iz gore navedenih razloga.
 
Ne razumijem, ulje i filter se mijenjaju doma svakih 5-6000 km?

Ako je tako, gdje su dokazi na 40,000 km da je izmjenjeno 5-6x?
Na riječ i povjerenje?
Ajde u servisu pa ima pečat u knjižicu, makar se i to može platiti bez posla..
 
Svaki kupac od mene dobije fasciklu sa svim računima od održavanja motora i excel tablicu s upisanim kilometražama većih zahvata (izmkena faznog itd.) :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: WraGG
Ne razumijem, ulje i filter se mijenjaju doma svakih 5-6000 km?

Ako je tako, gdje su dokazi na 40,000 km da je izmjenjeno 5-6x?
Na riječ i povjerenje?
Ajde u servisu pa ima pečat u knjižicu, makar se i to može platiti bez posla..
Ako na mene mislis, ja cuvam racune od svih dijelova i tekucina koje sam kupio za taj motor i prilozim ih potencijalnom kupcu na uvid. Ako mu to nije dovoljno, njegov problem.
 
Gle, pa motoristi smo ili ne?
Vozimo prometalo koje je lijepi vozit 20 dana u godini, drugim danima ili je vruće, kiša, snijeg i ostale nepogode, vjerujem da je velika ljubav u pitanju, obuć kožno odjelo, čizme, rukavice i kacigu.
Tako mislim da su bar 70 % motocikla korektno održavani.
Za kruva se ne mora imat, ali za ulhe i filter, svakako.
 
Imam neku psiholosku granicu, pa ne bih rado kupio motor koji je presao vise od 40k ni auto koji je presao vise od 100k.
koja se čarolija dešava na tih 40 i 100 tkm da motor i auto postanu opasni i nesigurni za daljnja putovanja?

ako su takva vozila donekle održavana, mehanički kvar se neće dogoditi sigurno prije nekih 100/200 tkm (pišem za provjerene agregate i vozila), a za elektroniku ionako nema pravila, može odjebati i na par mjeseci starom vozilu..

kužim jedino ako ne želiš popušiti previše novaca dok vozilo postane prestaro s previše km, ali ni to više nije pravilo jer cijene rabljenih rastu konstantno
 
koja se čarolija dešava na tih 40 i 100 tkm da motor i auto postanu opasni i nesigurni za daljnja putovanja?

ako su takva vozila donekle održavana, mehanički kvar se neće dogoditi sigurno prije nekih 100/200 tkm (pišem za provjerene agregate i vozila), a za elektroniku ionako nema pravila, može odjebati i na par mjeseci starom vozilu..

kužim jedino ako ne želiš popušiti previše novaca dok vozilo postane prestaro s previše km, ali ni to više nije pravilo jer cijene rabljenih rastu konstantno
Psiholoska granica kod mene valjda, ne znam.
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
Kako kome je servisni interval,sta minjate upola,il glumite, / neki / ,ništa to ne znaci, osim troska Bez-Vez., ja mijenjam ovo uredno na svakih 10.000 KM.,/ zašto bi mijenjao na 6.000 KM/ .,ako mu piše da treba na 12.000KM.,cak i filter ulja pise svako drugo mijenjanje, ali eto, promijenim njega usput kad i ulje...,a ono najvažnije, sto malo tko ima i vodi evidenciju, je kompletna servisna knjižica, ja nikad nebi kupio motor bez nje...
 

Attachments

  • V-Strom.jpg
    V-Strom.jpg
    2.1 MB · Views: 0
  • Morul  15W 50.jpeg
    Morul 15W 50.jpeg
    22.4 KB · Views: 0