Servis u ovlaštenom servisu (BMW) - garancija

Kakav je Tomic servis u Splitu ? Mozda poredjenje sa servisom u Zagrebu.
Da li su sposobni uraditi veliki servis na XR-u (ventili, ulje u viljuskama) a da nesto ne sjebu ?
Ili je za takve zahvate ipak bolje zapucati do Avtovala u Sloveniji…
Mislim da se malo pretjeruje i to negativno sa ovlastenim servisima, zasto ne bi bili “sposobni” napraviti “veliki “ servis, odrazavaju puno motora i sigurno znanja ne fali, jucer sam bia u St u jednom neovlastenom servisu kojega hvale na veliko i kad sam vidia kakvi balavci rade na autima koji su bili na dizalici uvati me smij…isto premium brend….
 
  • Like
Reactions: Branko-ST and Dene
Pozz
Vezano uz temu, teško je biti "pametan" i sve su situacije moguče,
osobno, sve što vozim teram u ovlaštene, ijako recimo, s autom sam se razočarao nakon 5 godina,desila im se amaterska greška(sve je moguće) ali...
Motore vozim u ovlašteni i to ne u najrazvikaniji nego jedan "manji" i zaradili su moje povjerenje, i super korektan odnos/komunikaciju imamo.
Ne kažem da isto, pa i možda bolje ne možemo dobiti u NE ovlaštenim servisiam, ali moje iskustvo je ovakvo.
Mi Hrvati, htjeli bi kupiti jeftino i super održavano, a kad smo vlasnici htjeli bi jeftino održavati i skupo prodati. E mislim da moramo sami sebe malo promjeniti, ili če bit skuplje održavaj pa ćeš skuplje prodat, ili obrnuto.
Ruku na srce, na žalost, ima slučajeva da kvaliteta ne prati cijenu u servisima, to se na žalost ne bi smjelo događati, bar ne više u današnje doba( do kad više budemo zemlja u ("tranziciji").
Ovlašteni bi klijentima ipak treba dati osječaj sigurnosti i odgovornosti za odrađen posao, znači ako nešto nije kako treba, prigovor se mora provjerit i popraviti/odraditi uz preuzimanje odgovornosti.
A kod NE ovlaštenog, bojim se da je slučaj samo u osobnom karakteru servisera, jer lako može reći, ha čuj stari jebga, desi se.
Kod ovlaštenih ipak postoji "brand" iza njih i uvijek je netko, iznad nekog. Pa se možeš žaliti, tražiti svoje pravo.
Eto to je neko moje viđenje "problematike" i toga se držim.
 
Pozz
Vezano uz temu, teško je biti "pametan" i sve su situacije moguče,
osobno, sve što vozim teram u ovlaštene, ijako recimo, s autom sam se razočarao nakon 5 godina,desila im se amaterska greška(sve je moguće) ali...
Motore vozim u ovlašteni i to ne u najrazvikaniji nego jedan "manji" i zaradili su moje povjerenje, i super korektan odnos/komunikaciju imamo.
Ne kažem da isto, pa i možda bolje ne možemo dobiti u NE ovlaštenim servisiam, ali moje iskustvo je ovakvo.
Mi Hrvati, htjeli bi kupiti jeftino i super održavano, a kad smo vlasnici htjeli bi jeftino održavati i skupo prodati. E mislim da moramo sami sebe malo promjeniti, ili če bit skuplje održavaj pa ćeš skuplje prodat, ili obrnuto.
Ruku na srce, na žalost, ima slučajeva da kvaliteta ne prati cijenu u servisima, to se na žalost ne bi smjelo događati, bar ne više u današnje doba( do kad više budemo zemlja u ("tranziciji").
Ovlašteni bi klijentima ipak treba dati osječaj sigurnosti i odgovornosti za odrađen posao, znači ako nešto nije kako treba, prigovor se mora provjerit i popraviti/odraditi uz preuzimanje odgovornosti.
A kod NE ovlaštenog, bojim se da je slučaj samo u osobnom karakteru servisera, jer lako može reći, ha čuj stari jebga, desi se.
Kod ovlaštenih ipak postoji "brand" iza njih i uvijek je netko, iznad nekog. Pa se možeš žaliti, tražiti svoje pravo.
Eto to je neko moje viđenje "problematike" i toga se držim.
Sve to ima smisla, međutim tema je bila izbjeći servis (ovlašteni) da sam napravim što treba napraviti jer u sebe imam najviše povjerenja i nitko neće toliko pažnje tome posvetiti koliko ja sam.
 
Više s tim, neko će me zajebat....
Sve to ima smisla, međutim tema je bila izbjeći servis (ovlašteni) da sam napravim što treba napraviti jer u sebe imam najviše povjerenja i nitko neće toliko pažnje tome posvetiti koliko ja sam.

Nekad količina pažnje koju ti možeš posvetiti servisu ne može pokriti količinu znanja/alata koju neki servis može imati. Teoretski.
 
  • Like
Reactions: Dene and hondimir
Mislim da se malo pretjeruje i to negativno sa ovlastenim servisima, zasto ne bi bili “sposobni” napraviti “veliki “ servis, odrazavaju puno motora i sigurno znanja ne fali, jucer sam bia u St u jednom neovlastenom servisu kojega hvale na veliko i kad sam vidia kakvi balavci rade na autima koji su bili na dizalici uvati me smij…isto premium brend….

Mozda iz razloga sto sam vec dozivio par situacija u ovlastenom servisu gdje sam uredno dovezao motor na propisani servis, a dobio odgovor da nisu u mogucnosti da urade pojedine zahvate na motoru jer “nemaju iskustva, ali ni specijalnog alata”…
Slicni “balavci” rade i po ovlastenim servisima za motore, pa ako uzmemo u obzir i pomenuto negativno iskustvo, moje pitanje itekako ima smisla…
 
  • Like
Reactions: DADO+
HR je malo tržište (ma i cijeli Balkan) i onda kad hoće neki da imaju servis, a treba godina uložiti u
kvalitetnog mehanika + dati mu adekvatnu plaću, a onda to i realno naplatiti (y)
 
ovlašteni servisi mahom se sveli na pečaćenje servisnih knjižica i ulje/uljni filter :mrgreen:
 
Ako za išta onda za bmw stvarno nema brige za servis, i motore i aute, niti jedan dio nisam čekao duže od par dana da im stigne, niti jedan problem nije ostao nerješiv. Eno mi kretenske aprilije jedno 7 tjedana u servisu do sada, čeka se 1 zubčanik i dalje. Ono di sam očekivao probleme s englezom ugodno me iznenadili, čak su imali na stanju sve šta je trebalo.
 
  • Like
Reactions: neven
ma dijelove, uglavnom svi nabave ( ipak, poooooooolako idemo prema zapadu :) ),
ali kako koji servis (auto/moto) što odradi možeš biti siguran, tek nakon više
godina i isteka garancije, ako i tada :mrgreen:


zato ljudi koji imaju love, radije prodaju i kupuju novo, dok oni koji nemaju,
a znaju sami, kupuju polovno, održavaju sami i voze se 100000 i više km, bez problema (y)
 
...nekad količina pažnje koju ti možeš posvetiti servisu ne može pokriti količinu znanja/alata koju neki servis može imati. Teoretski.
s ovim se slažem, ali kao što sam već napisao; većina ih muku muči, naći uopće djelatnika, kad im kažu koja je plaća (y)

(imaju sve: alat, prostor, informacije, kontakte, ali glavni je lik kojemu su ruke stalno "crne" :cool: )
 
  • Wow
Reactions: Rudar
s ovim se slažem, ali kao što sam već napisao; većina ih muku muči, naći uopće djelatnika, kad im kažu koja je plaća (y)

(imaju sve: alat, prostor, informacije, kontakte, ali glavni je lik kojemu su ruke stalno "crne" :cool: )
Ma, u zadnje vrijeme je teško uopće naći mehaničara...Mi smo nudili dobru plaću, dobre uvjete, pa smo ga opet tražili mjesecima... Javljali su se na oglas ljudi koji nikad nisu svjećicu promjenili...Kao, pa šta je tu problem??
Dođe ti mulac koji je tek završio školu i hoće 10.000 kn plaću, a ne može samostalno ništa osim ulja promijeniti.. Ili ti odradi zimu, a ljeti mu se ne da, ode malo putovat i lumpovat...
Ima svakakvih poslodavaca, ali i vrlo malo kvalitetnih mehaničara na tržištu.
Kad ga nađeš, trebaš ga cijeniti i nagraditi dobrim uvjetima i plaćom.
 
Ma, u zadnje vrijeme je teško uopće naći mehaničara...Mi smo nudili dobru plaću, dobre uvjete, pa smo ga opet tražili mjesecima... Javljali su se na oglas ljudi koji nikad nisu svjećicu promjenili...Kao, pa šta je tu problem??
Dođe ti mulac koji je tek završio školu i hoće 10.000 kn plaću, a ne može samostalno ništa osim ulja promijeniti.. Ili ti odradi zimu, a ljeti mu se ne da, ode malo putovat i lumpovat...
Ima svakakvih poslodavaca, ali i vrlo malo kvalitetnih mehaničara na tržištu.
Kad ga nađeš, trebaš ga cijeniti i nagraditi dobrim uvjetima i plaćom.
slažem se u potpunosti, ali opet, svatko ko iskuje bilo kakav zanat, brzo ode i baci se sam u svoj biznis...
 
Ma, u zadnje vrijeme je teško uopće naći mehaničara...Mi smo nudili dobru plaću, dobre uvjete, pa smo ga opet tražili mjesecima... Javljali su se na oglas ljudi koji nikad nisu svjećicu promjenili...Kao, pa šta je tu problem??
Dođe ti mulac koji je tek završio školu i hoće 10.000 kn plaću, a ne može samostalno ništa osim ulja promijeniti.. Ili ti odradi zimu, a ljeti mu se ne da, ode malo putovat i lumpovat...
Ima svakakvih poslodavaca, ali i vrlo malo kvalitetnih mehaničara na tržištu.
Kad ga nađeš, trebaš ga cijeniti i nagraditi dobrim uvjetima i plaćom.
Po cijenu da ispadnem bezobrazan, ali me stvarno zanima: kolika je u HR normalna placa za jednog mladog servisera koji je spreman uciti i kojeg zanima posao, te kojoj se placi moze nadati kad taj posao bude i znao samostalno raditi?
 
  • Like
Reactions: nigda_vz
Mozda iz razloga sto sam vec dozivio par situacija u ovlastenom servisu gdje sam uredno dovezao motor na propisani servis, a dobio odgovor da nisu u mogucnosti da urade pojedine zahvate na motoru jer “nemaju iskustva, ali ni specijalnog alata”…
Slicni “balavci” rade i po ovlastenim servisima za motore, pa ako uzmemo u obzir i pomenuto negativno iskustvo, moje pitanje itekako ima smisla…
U ovlaštenom servisu su ti rekli da nemaju alat za napraviti servis?
 
Po cijenu da ispadnem bezobrazan, ali me stvarno zanima: kolika je u HR normalna placa za jednog mladog servisera koji je spreman uciti i kojeg zanima posao, te kojoj se placi moze nadati kad taj posao bude i znao samostalno raditi?
Na žalost,početna je oko 5000kn a kada nauči zanat može biti sretan ako dobije 7500kn. To ti je cca
 
  • Like
Reactions: Volcabar
U ovlaštenom servisu su ti rekli da nemaju alat za napraviti servis?

Da. Radilo se o provjeri ventila na 1200 vodenom boxeru; nisu imali alat za zakljucavanje bregastih, iako on treba samo kada se skidaju bregaste zbog zamjene plocica. A moze se komotno i bez njega.
Isto je bilo i za zamjenu ulja u viljuskama.

Zato sada za XR-a (gdje je kontrola ventila dosta slozenija) trazim ovlasteni koji ima znanje, iskustvo i potrebni alat da to odradi kako treba.
Da motor nije u garanciji odradio bi sve sam, ali ovako sam nazalost prinudjen na ovlasteni
 
  • Like
Reactions: SpoRRi