EICMA 2022,Internacionalni sajam motora, Milano

tommy71k

Well-known member
Pozdrav svima. Samo par riječi. Zapravo samo par riječi za one koji nemaju mogućnosti doći na ovaj ili slične sajmove. I ovo je samo moje mišljenje i ne znači da je to tako.
Upravo sam se vratio sa jednog od najvećeg i najvažnijeg sajma motora u cijeloj Evropi, EICMA u Milanu. Živim dosta blizu tako da svake godine skoknem da vidim neke novosti. Upad je koštao 19€ a i hrana kao i pivce nije baš bilo jeftino(oko 8€ sendvići oko 6€ pivo). Nije to neka skupoća ali svejedno, za vidjeti nekoliko motora i par zgodnih curica x desetine tisuća posjetitelja je ipak užasno puno novaca. No, idem dalje.
Ove godine je bilo "samo" 6 paviljona, nisam vidio Harley Davidson štand jer ga nije bilo osim Harley Davidson 100 godišnja edicija. Nisam skoknuo do toga štanda jer su mi malo postali dosadni HD. Ako želite vidjeti HD onda se spremajte za Veronu krajem 1 mjeseca jer je tamo 90% posvećeno tom američkom brandu.
EICMA je sajam na kojem ostale svjetske moto kuće pokazuju svoje novosti a isto tako i proizvođaći svega ostaloga što je vezan uz moto svijet. I bilo je dosta zanimljivosti, neću nabrajati jer je stvarno puno toga bilo, novih Ducatija, Suzukijevih VStromova, novi Guzzi V100, Yamahe, Honde, Royal Enfielda, Triumph Tigera 1200,Indiana.
Meni posebno zanimljivo ove godine bila je i zaštitna oprema, kacige, jakne, hlače, cipele, prsluci, rukavice. Vidio sam da su dosta uložili u inovaciju i estetiku a bogme je i konkurencija bila velika, što u cijenama pa tako i u kvaliteti.
Bilo je i kineskih tvrtki, puno manje nego prije 3 godine, imaju par dobrih motora ali za ostalo se još trebaju jako dobro potruditi.
Puno električnih motora, vidio sam da je ljudima i to dosta zanimljivo. Pa i meni se svidio neki od njih.
Bilo je i poznatih osoba, svjetskih, evropskih i pojedinačnih prvaka u motokrosu, SuperBiku, GP 1,2,3,enduru,Paris Dakar itd itd.
Bilo je svega i za svačiju dušu.
Čuo sam i skoro sve strane jezike i u par navrata i naš domaći, možda netko i iz ovog foruma.
Da ne davim dalje krenem sa fotografijama, pa ako vam se nešto svidi ili želite neku informaciju, slobodno pitajte.
Ducati:
2022_1111_15073900-01.jpeg
2022_1111_13493200-01.jpeg
2022_1111_13462000-01.jpeg
2022_1111_13453700-01.jpeg
2022_1111_15411400-01.jpeg
2022_1111_13504400-01.jpeg

2022_1111_13515900-01.jpeg
 
Last edited:
Ona Multistrada i onaj Rocket su brutale za sebe i nešto što bi bilo lijepo imati i provozati, sve ostalo je dosadnjikavo, nova naljepnica preko stare, novi oblik gumba naspram starog i to je novost na koju će se trošiti tinta u redakcijama... za ove neokolonijalne spike Enfielda i traženja emocija u povijesti koja niti je moja, niti me zanima, a niti je ona koju bi trebalo slaviti - nemam riječi, kao ni za one kojima je to pojam motora...
 
Ona Multistrada i onaj Rocket su brutale za sebe i nešto što bi bilo lijepo imati i provozati, sve ostalo je dosadnjikavo, nova naljepnica preko stare, novi oblik gumba naspram starog i to je novost na koju će se trošiti tinta u redakcijama... za ove neokolonijalne spike Enfielda i traženja emocija u povijesti koja niti je moja, niti me zanima, a niti je ona koju bi trebalo slaviti - nemam riječi, kao ni za one kojima je to pojam motora...
Uglavnom se slažem s tobom, mislim da ljudima fali ideja,jer vidim u zadnje vrijeme fali nešto revolucionarno, ne samo za tvrtku koja proizvodi motore nego za ljude koje ih voze. Recimo, Triumph(imam 2 u garaži), imali su Tiger 900,pa 1050,pa 800,pa zatim 1200,onda su ubacili i 900 sa nekom malo novijom tehnologijom i sad opet vade 1200 kao nešto revolucionarno.. A u međuvremenu izvadili iz neke kutije opet Trident u 660 verziji da bi iz njega izvukli opet neki Tiger 660 i 850..čemu?Zašto?Kome su namijenjeni ti modeli i zašto toliko modela u zadnjih 5-6 godina?
 
  • Like
Reactions: diesel power
Gledam ovog Benelija 800 pa gledam strom kobajagi V i kobajagi 800.ko nebo i zemlja... koji ce se bolje prodavat pitanje je sad..
 
  • Like
Reactions: Boogie
Svaka cast na slikama samo to sve nesto cudno izgledia. Kao da smo se vratili u 60 te ili kao da smo svi nabirači kilometara ili paris dakar natjecatelji. Dosada ziva, meni . Od r -a samo komitet a on vec iskace iz pastete, dosadio i bogu i vragu. One strujice necu ni komentirat .
Drzat ovo smece u garazama dok ide i dok zdravlje posluzi i to je to. Rastanak od dva kotaca .