SAMOSTALNI UNOS RABLJENOG MOTOCIKLA IZ EU (HOW TO/KAKO TO)

Zna li netko izdaje li Italija tablice za izvoz, tj. Zoll tablice? Naime mislim uzeti auto tamo doduše nemam kuku da bi mogao iznajmiti prikolicu pa je ideja, kao u D, zatražiti tablice za izvoz.
Ne postoje tablice za izvoz u IT.
 
Kada se kupuje motor u EU, od pravne osobe, ima nešto posebno što račun mora sadržavati? Nešto na što treba pripaziti? Ili samo klasika tipa: broj šasije, godina, cijena i moji podaci kao kupca...Hvala za svaki info!
U tvojim podacima mora biti i tvoj OIB.
 
  • Like
Reactions: Pavle1984
pozz ekioa

prošlo je več tri godine od zadnjeg mog uvoza motora.

dal netko zna točno od koje do koje godine proizvodnje motora podlježu EURO norme I , II , III za IV i V znam da je od 2017 na dalje.
 
Pozdrav! Situacija je sljedeća. Zanima me motor kojeg prodaje državljanin EU koji se doselio u Hrvatsku. Na motoru su strane tablice. Motor je star godinu dana, ali ima manje od 6tkm. Dakle, ako ne želim ponovo plaćati pdv, a ne želim, ništa od kupovine. Je li moguće stvar izvesti tako da čovjek motor registrira u Hrvatskoj, pa da ja onda kupim taj motor. Bez obzira što mu motor ima manje od tih 6tkm, nekako mislim da to za stranog državljana nije uvijet, a s druge strane, ako taj motor ima hrvatske table, onda ni za mene ne bi trebalo biti problema? Ima netko sličnih iskustava ili kakav pametan savjet? Hvala!
 
Pozdrav! Situacija je sljedeća. Zanima me motor kojeg prodaje državljanin EU koji se doselio u Hrvatsku. Na motoru su strane tablice. Motor je star godinu dana, ali ima manje od 6tkm. Dakle, ako ne želim ponovo plaćati pdv, a ne želim, ništa od kupovine. Je li moguće stvar izvesti tako da čovjek motor registrira u Hrvatskoj, pa da ja onda kupim taj motor. Bez obzira što mu motor ima manje od tih 6tkm, nekako mislim da to za stranog državljana nije uvijet, a s druge strane, ako taj motor ima hrvatske table, onda ni za mene ne bi trebalo biti problema? Ima netko sličnih iskustava ili kakav pametan savjet? Hvala!
Ako je motor na HR tablice onda je normalna kupnja.
 
Na motoru su sad strane tablice, a čovik misli da inostranac jer je inostranac može pribaciti motor na HR table ( bez troškova kao ostali )i onda kupiti od njega.
Srića se toga niko nije sitia prije, pa da nam svima tetka Slavica iz Hamburga uvozi motore.

Novi je motor 6tkm i 6mj i kraj, vozia motor Papa ili ti.
Ako si blizu 6tkm, provozaj se i odradi unos rabljenog
 
Na motoru su sad strane tablice, a čovik misli da inostranac jer je inostranac može pribaciti motor na HR table ( bez troškova kao ostali )i onda kupiti od njega.
Srića se toga niko nije sitia prije, pa da nam svima tetka Slavica iz Hamburga uvozi motore.

Novi je motor 6tkm i 6mj i kraj, vozia motor Papa ili ti.
Ako si blizu 6tkm, provozaj se i odradi unos rabljenog
Da, tako nešto sam i trebao pretpostaviti. I mislio sam da bi u tom slučaju stranac trebao platiti homologaciju i ppmv, ali sam se nadao da ga barem neće prcati za tih 6tkm, odnosno još jedan pdv, ali zapravo je jasno da bi onda bila poplava takvih slučajeva. Nažalost, motor je tek na 2.5tkm, tako da ta prilika onda otpada. Nego, da odmah iskoristim priliku, imam još jedno pitanje. Po oglasima često vidim polovne motore koji se prodaju preko dilera, uz čiju cijenu je jasno izražen 19% njemačkog pdv-a. Znači li to da bi se taj motor mogao kupiti s cijenom -19%, pa onda platiti naš pdv, koji je jasno veći, ali bi se razlika mogla nadoknaditi eventualno boljom ponudom? Eto, ako i kad uloviš vremena, molim odgovor. Hvala!
 
Možeš kupiti i s njihovim porezom, ne plaća se duplo ali ne znam da li i na što obračunavaju razliku.
 
Uvezao motocikl iz Njemačke prije dva tjedna.
Motor je kupljen od pravne osobe.

S obzirom da se radi o motociklu marke Kawasaki za njega nema zastupnika pa sam zatražio potvrdu proizvođača u stanici za tehnički pregled

Potvrdu proizvođača i homologaciju sam napravio odmah cca 800kn. (dva dana čekanja) - Stanica za tehnički pregled
Nakon toga porez PPMV (dva dana čekanja)

Za sve je dobro imati kopije dokumenta.

Bez obzira na EU homologirani ispušni top (imam certifikat i potvrdu tj dozvolu na njemačkom da je legalni) trebao sam platiti homologaciju tj kako oni to zovu upis u prometnu (280kn)

Kod nas maksimalno možeš uzeti probe na tri dana (potrebno da obaviš potvrdu i homologaciju) ALI nedovoljno da nakon plaćanja poreza (4 dana još ak si dodaš i vikend) se odvezeš na registraciju....

A Col tablice i osiguranje na 15 dana 38€. (Njemačka) S tim bi se pokrio a ne teglio motor s kombijem.
 
  • Like
Reactions: MarK5
Uvezao motocikl iz Njemačke prije dva tjedna.
Motor je kupljen od pravne osobe.

S obzirom da se radi o motociklu marke Kawasaki za njega nema zastupnika pa sam zatražio potvrdu proizvođača u stanici za tehnički pregled

Potvrdu proizvođača i homologaciju sam napravio odmah cca 800kn. (dva dana čekanja) - Stanica za tehnički pregled
Nakon toga porez PPMV (dva dana čekanja)

Za sve je dobro imati kopije dokumenta.

Bez obzira na EU homologirani ispušni top (imam certifikat i potvrdu tj dozvolu na njemačkom da je legalni) trebao sam platiti homologaciju tj kako oni to zovu upis u prometnu (280kn)

Kod nas maksimalno možeš uzeti probe na tri dana (potrebno da obaviš potvrdu i homologaciju) ALI nedovoljno da nakon plaćanja poreza (4 dana još ak si dodaš i vikend) se odvezeš na registraciju....

A Col tablice i osiguranje na 15 dana 38€. (Njemačka) S tim bi se pokrio a ne teglio motor s kombijem.

Kako pljačkaju ovi naši banditi, znači imaš svu dokumentaciju iz Njemačke za ispušni top da je sve u redu i da odgovara za određeni motor, sve je upisano kod njih, homologirano i onda dođeš u Hr i ove krvopije ti svejedno naplate 280kn umjesto da samo prepišu te brojke auspuha u hr prometnu...za svaki slučaj još jednom oni to homologiraju, da ne bi bilo... 🙄
 
  • Like
Reactions: Dene and stipe_zxr
u njemačkoj na tehnickom pregledu,rade pakistanci ili turci i dosta su slampavi i potkupljivi....dok su u nas,dosta rigorozniji,po tom pitanju.
Nasi se ne prodaju,nema korupcije...ne moze se desiti,da auto/motor,koji nije tehnicki ispravan,prođe teh. pregled.
posebno sad,kad ulazimo u šengen...triba pazit na sve i svasta.
To je razlog,zasto se placa homologacija.
 
u njemačkoj na tehnickom pregledu,rade pakistanci ili turci i dosta su slampavi i potkupljivi....dok su u nas,dosta rigorozniji,po tom pitanju.
Nasi se ne prodaju,nema korupcije...ne moze se desiti,da auto/motor,koji nije tehnicki ispravan,prođe teh. pregled.
posebno sad,kad ulazimo u šengen...triba pazit na sve i svasta.
To je razlog,zasto se placa homologacija.
Sarkazam!? :mrgreen: :mrgreen:
Osobno znam automobile koji uz 300kn "prođu" tehnički a legalno bi barem na nekoliko stvari pali....... Ovi svi nameti su besmislica pogotovo kada govorimo o EU homologiranim proizvodima koji bi trebali vrijediti za svaku EU članicu.... ali eto neće još dugo tako biti, ulaskom Šengen zonu bi se trebalo to ukinuti..premda ne sumnjam u naše ljude da će nešto izmisliti... :mrgreen: :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: enduro
Sarkazam!? :mrgreen: :mrgreen:
Osobno znam automobile koji uz 300kn "prođu" tehnički a legalno bi barem na nekoliko stvari pali....... Ovi svi nameti su besmislica pogotovo kada govorimo o EU homologiranim proizvodima koji bi trebali vrijediti za svaku EU članicu.... ali eto neće još dugo tako biti, ulaskom Šengen zonu bi se trebalo to ukinuti..premda ne sumnjam u naše ljude da će nešto izmisliti... :mrgreen: :mrgreen:
Ulaskom u schengen se neće ništa promijeniti po pitanju unosa vozila.
 
Uvezao motocikl iz Njemačke prije dva tjedna.
Motor je kupljen od pravne osobe.

S obzirom da se radi o motociklu marke Kawasaki za njega nema zastupnika pa sam zatražio potvrdu proizvođača u stanici za tehnički pregled

Potvrdu proizvođača i homologaciju sam napravio odmah cca 800kn. (dva dana čekanja) - Stanica za tehnički pregled
Nakon toga porez PPMV (dva dana čekanja)

Za sve je dobro imati kopije dokumenta.

Bez obzira na EU homologirani ispušni top (imam certifikat i potvrdu tj dozvolu na njemačkom da je legalni) trebao sam platiti homologaciju tj kako oni to zovu upis u prometnu (280kn)

Kod nas maksimalno možeš uzeti probe na tri dana (potrebno da obaviš potvrdu i homologaciju) ALI nedovoljno da nakon plaćanja poreza (4 dana još ak si dodaš i vikend) se odvezeš na registraciju....

A Col tablice i osiguranje na 15 dana 38€. (Njemačka) S tim bi se pokrio a ne teglio motor s kombijem.
Potvrda proizvođača i homologacija 714 KN.
Probne tablice možeš uzet bi na
Uvezao motocikl iz Njemačke prije dva tjedna.
Motor je kupljen od pravne osobe.

S obzirom da se radi o motociklu marke Kawasaki za njega nema zastupnika pa sam zatražio potvrdu proizvođača u stanici za tehnički pregled

Potvrdu proizvođača i homologaciju sam napravio odmah cca 800kn. (dva dana čekanja) - Stanica za tehnički pregled
Nakon toga porez PPMV (dva dana čekanja)

Za sve je dobro imati kopije dokumenta.

Bez obzira na EU homologirani ispušni top (imam certifikat i potvrdu tj dozvolu na njemačkom da je legalni) trebao sam platiti homologaciju tj kako oni to zovu upis u prometnu (280kn)

Kod nas maksimalno možeš uzeti probe na tri dana (potrebno da obaviš potvrdu i homologaciju) ALI nedovoljno da nakon plaćanja poreza (4 dana još ak si dodaš i vikend) se odvezeš na registraciju....

A Col tablice i osiguranje na 15 dana 38€. (Njemačka) S tim bi se pokrio a ne teglio motor s kombijem.
Potvrda proizvođača i homologacija 714 kn.
probne tablice možeš uzet i na 15 dana ako napraviš tehnički pregled.
 
Potvrda proizvođača i homologacija 714 KN.
Probne tablice možeš uzet bi na

Potvrda proizvođača i homologacija 714 kn.
probne tablice možeš uzet i na 15 dana ako napraviš tehnički pregled.
Vidis, vidiš.... baba na tehnickom mi rekla max 3 dana, još komentiram babi kak to da nema druge opcije.... 🤨🤨🤨
 
ovo me podsjeća na ono...ebe lud-zbunjenog-