Još par pitanja

pocetnik...brzina...45 stupnjeva...sigh

Ne mora biti htjeno, može se na nepoznatoj cesti dogodit, a najčešće vožnjom za bržim vozačem, pogotovo kad vidi koliko je on lego, odma povuče žutu crtu u gaćama.
😂😂😂
 
  • Haha
Reactions: Octane
Znaš što nema tuona s tim kilometrima?

Zato što im ti ih vraćaš pri priprodaji.
posljednjeg tuona sam prodao pred 7-8 godina forumašu don carlosu, imao je 65 tkm, a sada valjda ima i 80

idućeg tuona ću vjerojatno isto prodati forumašu, trenutno ima 72 tkm

glup si kao i uvijek
 
Ja kad vozim sa brzim vozačem., on odmagli i negdje ceka na parkingu, pa opet odmagli, i tako do cilja...pa i ja dodjem 10 min.kasnije...
 
  • Like
Reactions: bulin
Ne mora biti htjeno, može se na nepoznatoj cesti dogodit, a najčešće vožnjom za bržim vozačem, pogotovo kad vidi koliko je on lego, odma povuče žutu crtu u gaćama.
😂😂😂

Pa nekom tko vec ima nesto iskustva pobjegnem u dva zavoja i cekam da dode ali ako netko bas nema iskustva sigurno to ne bi radio nego bi pazio na retrovizor i prilagodio se njegovom ritmu...vazda cu pomoci pocetnicima i misliti na njih...


Tako se jedan momak preselio na Vallhalu jer se druzio sa trkacima pa je poginuo malo iza nakon sto je kupio motor
..Doduse sve mlada ekipa tako da.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Noobrider and Dene
ja bi postavljacici teme preporucio novi hornet.
antihoping kvacilo, ride modes, traction control, 160 guma nazad, 150 mm hoda ovjesa pozadi, 750 2 cilindra sa v2 90° zvukom i razvojom snage, 90 konja i sve to za 9000 eura.
 
V2 nije, ali zvuk i kako salje snagu na zadnji kotac je 100 % isto.
zvuk je malo razvodnjen kroz jedan auspuh, ali kad poslusas babu trixie od ovih nasih, ona ima dva spuha.
sve ostale razlike ne moramo znati


isti motor sa 360° crank
cuje se kao GS
 
Last edited:
V2 nije, ali zvuk i kako salje snagu na zadnji kotac je 100 % isto.
ma milijun posto
i kakve kurčeve veze ima broj auspuha sa zvukom? to su priče ekipe s moto susreta u busovači dok se natječu koji bude bolje bolje pucao
 
ja bi postavljacici teme preporucio novi hornet.
antihoping kvacilo, ride modes, traction control, 160 guma nazad, 150 mm hoda ovjesa pozadi, 750 2 cilindra sa v2 90° zvukom i razvojom snage, 90 konja i sve to za 9000 eura.

Na službenoj honda.de je 7900€, ostali motori na stranici im koštaju slično kao kod nas :unsure:
 
ma milijun posto
i kakve kurčeve veze ima broj auspuha sa zvukom? to su priče ekipe s moto susreta u busovači dok se natječu koji bude bolje bolje pucao
Velike razlike, svaki cilindar u poseban lonac ili oba u jedan. Razlika je ogromna. Kod v60 možda ne, ali kod V90 itekako.
Došla zima.
 

Attachments

  • IMG_20221126_101007_edit_57443746687587.jpg
    IMG_20221126_101007_edit_57443746687587.jpg
    1.9 MB · Views: 0
Ovdje u austriji je 8650 eura, te mislim da bi u hrvatskoj bilo slično.

Zanimljivo, znači u austriji je npr cb500f jeftiniji nego u njemačkoj i hrvatskoj, a cb750 prilično osjetno skuplji nego u de, i koliko vidim razlika nije pokrivena npr quickshifterom ili nečim, i dalje su svi dodaci opcije..

Edit: možda austrijski porezi na veće kubikaže, kak su nekad imali i 400cc verzije što je drugdje po europi bilo 500-650?
 
Velike razlike, svaki cilindar u poseban lonac ili oba u jedan. Razlika je ogromna.
jbga, ti svaki dan zadnjih 5 godina šarafiš i kemijaš po v60 i 90 pa sigurno znaš bolje od mene 😉
 
Joj ne.
Napisah, kod V60 možda ne, nemam iskustva, ali kod V90 je razlika velika. Ja nemam ništa protiv tog V60, F800 je isto rotaxov, postirao sam gore sa 170 000 km.

Osim toga je kod mt07 i auspuf jaaaako kratak, pa Salej ne čuje razliku.

@BreakM

Ovdje postoji jedan porez više nego u njemačkoj
Kubici minus 200 puta 0,02 je postotak tog dodatnog poreza.
Za 1000 sam platio 16 posto kada sam uvozio iz slovenije.