SAMOSTALNI UNOS RABLJENOG MOTOCIKLA IZ EU (HOW TO/KAKO TO)

A Col tablice i osiguranje na 15 dana 38€. (Njemačka) S tim bi se pokrio a ne teglio motor s kombijem.
Ne znam odkud ti ta cifra. Ja sam zutu tablicu za motor platio oko 80€ (to je za interno po DE, morao sam ih nagovarat i preuzimat odgovornost da mi ju daju), a crvena bi kostala preko 100€.
 
Ako netko zna je li dovoljan zulassungsbescheinigung Teil 1 odnosno bez Teil 2? Postoji kopija dvojke pa da sad ne čekamo original...
15 dana je blizu isteka
 
Ček, drugi dio je zaljepljen na typenschein, gdje ti je onda typenschein?

Ostao kod prijašnjeg vlasnika radi odjave, vjerujem?
 
Uvezao motocikl iz Njemačke prije dva tjedna.
Motor je kupljen od pravne osobe.

S obzirom da se radi o motociklu marke Kawasaki za njega nema zastupnika pa sam zatražio potvrdu proizvođača u stanici za tehnički pregled

Potvrdu proizvođača i homologaciju sam napravio odmah cca 800kn. (dva dana čekanja) - Stanica za tehnički pregled
Nakon toga porez PPMV (dva dana čekanja)

Za sve je dobro imati kopije dokumenta.

Bez obzira na EU homologirani ispušni top (imam certifikat i potvrdu tj dozvolu na njemačkom da je legalni) trebao sam platiti homologaciju tj kako oni to zovu upis u prometnu (280kn)

Kod nas maksimalno možeš uzeti probe na tri dana (potrebno da obaviš potvrdu i homologaciju) ALI nedovoljno da nakon plaćanja poreza (4 dana još ak si dodaš i vikend) se odvezeš na registraciju....

A Col tablice i osiguranje na 15 dana 38€. (Njemačka) S tim bi se pokrio a ne teglio motor s kombijem.
Meni još nije jasno ovo za top, ako je upisan u prometnu ne plaća se ništa. Post iz slične teme
Post in thread 'Uvoz motocikla nakon ulaska u eu.' https://forum.motori.hr/threads/uvoz-motocikla-nakon-ulaska-u-eu.225013/post-5046489
 
Ulaskom u schengen se neće ništa promijeniti po pitanju unosa vozila.


U principu tocno, ali neke sive zone ce se otvoriti. Ako zivis dio godine vani i imas vozilo stranih registracija, moci ces ga dulje koristit u rh. Nema granicne kontrole, ni evidencije broja tablice, pa ce puno teze dokazati da si u carinskom prekrsaju. Pretpostavljam😀
 
U principu tocno, ali neke sive zone ce se otvoriti. Ako zivis dio godine vani i imas vozilo stranih registracija, moci ces ga dulje koristit u rh. Nema granicne kontrole, ni evidencije broja tablice, pa ce puno teze dokazati da si u carinskom prekrsaju. Pretpostavljam😀
dok te policija ne zaustavi, znači isto sve kao i do sada. Tko je htio riskirati mogao je i prije, a može i dalje.
 
Nisam siguran kako će moći dokazati prekršaj, neće biti granice - pa nema ni evidencije vremena ulaska vozila u državu.
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
Da ne vrtin cilu temu situacija je sljedeća,vlasnik moje firme je doveza Hondu Dominator 650 (2001 g.) u skladište i ostavija ga...
Motor je na Češkim tablicama i pitanje glasi mogu li ga ja voziti unutar EU bez nekih pizdarija?

P.S. U slučaju da se dogovorimo oko kupnje koliko bi bija uvoz takvog motorina?
 
Da ne vrtin cilu temu situacija je sljedeća,vlasnik moje firme je doveza Hondu Dominator 650 (2001 g.) u skladište i ostavija ga...
Motor je na Češkim tablicama i pitanje glasi mogu li ga ja voziti unutar EU bez nekih pizdarija?

P.S. U slučaju da se dogovorimo oko kupnje koliko bi bija uvoz takvog motorina?
davanja su ti 2162 kn ili ti ga 287 euro plus 300 kn potvrda proizvođaća i 714 kn homologacija (y)
 
  • Like
Reactions: cadjo
Zna li netko izdaje li Italija tablice za izvoz, tj. Zoll tablice? Naime mislim uzeti auto tamo doduše nemam kuku da bi mogao iznajmiti prikolicu pa je ideja, kao u D, zatražiti tablice za izvoz.
Sudeći po internetu, odnedavno postoje, tj, od kad su donili zakon da se za export mora raditi vanredni tehnički.
Targa provvisoria

Možeš proguglati, evo par linkova
https://www.autoscout24.it/informare/consigli/burocrazia-auto/targa-provvisoria-per-esportazione/
https://www.dgtno.it/rilascio-foglio-di-via-e-targa-provvisoria-ai-sensi-dellart-99-cds/

Ja idem 20tog po motor, pa budem javio kako je prošlo
 
  • Like
Reactions: enduro
Sudeći po internetu, odnedavno postoje, tj, od kad su donili zakon da se za export mora raditi vanredni tehnički.
Targa provvisoria

Možeš proguglati, evo par linkova
https://www.autoscout24.it/informare/consigli/burocrazia-auto/targa-provvisoria-per-esportazione/
https://www.dgtno.it/rilascio-foglio-di-via-e-targa-provvisoria-ai-sensi-dellart-99-cds/

Ja idem 20tog po motor, pa budem javio kako je prošlo
Uspio si se dogovoriti s nekim iz Italije!? :oops::oops: To si naletio na nekog normalnog.... ukupno 20 poruka sam poslao na 20 oglasa, na 4 sam dobio odgovor ( zamolio poznanika iz Italije da ih kontaktiraju) Dvoje mi odgovorili da ne žele prodati u Hrvatsku....
 
Uspio si se dogovoriti s nekim iz Italije!? :oops::oops: To si naletio na nekog normalnog.... ukupno 20 poruka sam poslao na 20 oglasa, na 4 sam dobio odgovor ( zamolio poznanika iz Italije da ih kontaktiraju) Dvoje mi odgovorili da ne žele prodati u Hrvatsku....
Imao sam sreće, motor kod ovlaštenog Yamaha koncesionara, i da, vjerujem ti...kad su u pitanju privatni prodavači, teška muka za dobit informacije i zaintrigirat ih za prodaju.
 
  • Like
Reactions: SinisaZG
ja sam isto pokusavao dobit talijana cisto radi provjere za motor. to je trajalo skoro tjedan dana i kad sam ga konacno dobio mi je rekao da je prodano i motor je nestao sa oglasa na par dana i sad je opet gore. bas ne zele poslovati
 
  • Like
Reactions: max-damage
nebi od Talijana ni u dučanu a kamoli preko oglasa (n)
(n)
 
Kada se kupuje motor od fizičke osobe u DE, postoji li mogućnost izbjegavanje plaćanja upravne pristojbe kod nas (iliti poreza na prijenos vlasništva kod nas)?

Koliko se sjećam nekada je bila varijanta da pravna osoba u DE kupi od fizičke osobe u DE i onda mi pravna osoba proda motor, pa se ne plaća ta upravna pristojba? Ne znam da li i koliko plaća prvna osoba u DE prijenos vlasništva s fizičke osobe u DE.