Cagiva Mito lakiranje

Znam da je u isto vrijeme bila još jedna u Zagrebu u Dugavama. Meni je bila odlicna. Nekoliko prijatelja je tada imalo aprilije rs i nsr a meni je Mito bio pojam. Ono što je bilo posebno dobro su kočnice. Duplo bolje je kočila od drugih 125-ica.
 
Motocikl je ispod cijene (zamjena 1500e)
Prodajem Cagivu Mito Evo zadnju godinu sa 7 brzina. Motocikl proizveden u suradnji sa Ducatijem, izuzetno atraktivan i vrhunskih voznih karakteristika čemu pridodaju Brembo kočnice (nove karbonske pakne stavljene i ulje kocnica prije 100ak km), marzocchi ovjes, zadnji Sachs amortizer (namješta se po tvrdoci i visini) i rama proizvedena u zlatno doba 2t Moto GPa. U papirima je navedeno da je motocikl zatvorena verzija sa 11kw (vozi se sa a1 kategorijom i jedini takav u RH) a zapravo najjača verzija sa novim dellorto 34mm karburatorom i jolly moto ispuhom, motocikl je u odlično očuvan, zupčanici su kao novi (šaljem slike), gume su dobre, motor trenutno na zlatnim felgama. Promjenjen akumulator, motor vožen samo na najboljem motorex sintetičkom ulju i naravno zagrijavan prije svake vožnje, generalno složen prije 4.5tkm (lezajevi radilice, proxy klip sa dve karike, klipnjača), promjenjeno ulje mjenjaca (motorex race gearoil).
Preko zime je motor bio sobiran, inace parkiran u grijanoj garaži.
Motocikl se nalazi u Zagrebu


wtf sta ga je ljeti drzo u grijanoj garazi? 🤣🤣🤣


 
  • Like
Reactions: triumf
Znaš povijest motora? Ja sam bio prvi vlasnik iste takve 1998. godine (kupljena je u Petraču 2000.) Imao sam laganiji sudar i došli su mi prednji i bočni oklopi u crvenoj boji (donji dio bočnih je bio sivi). Prodao sam je negdje krajem 2002. u Bjelovar. Tih sa sedam brzina i u crveno-bijeloj boji je bilo svega par komada u hr.
nije ta, ova je iz Srbije :)
 
Motocikl je ispod cijene (zamjena 1500e)
Prodajem Cagivu Mito Evo zadnju godinu sa 7 brzina. Motocikl proizveden u suradnji sa Ducatijem, izuzetno atraktivan i vrhunskih voznih karakteristika čemu pridodaju Brembo kočnice (nove karbonske pakne stavljene i ulje kocnica prije 100ak km), marzocchi ovjes, zadnji Sachs amortizer (namješta se po tvrdoci i visini) i rama proizvedena u zlatno doba 2t Moto GPa. U papirima je navedeno da je motocikl zatvorena verzija sa 11kw (vozi se sa a1 kategorijom i jedini takav u RH) a zapravo najjača verzija sa novim dellorto 34mm karburatorom i jolly moto ispuhom, motocikl je u odlično očuvan, zupčanici su kao novi (šaljem slike), gume su dobre, motor trenutno na zlatnim felgama. Promjenjen akumulator, motor vožen samo na najboljem motorex sintetičkom ulju i naravno zagrijavan prije svake vožnje, generalno složen prije 4.5tkm (lezajevi radilice, proxy klip sa dve karike, klipnjača), promjenjeno ulje mjenjaca (motorex race gearoil).
Preko zime je motor bio sobiran, inace parkiran u grijanoj garaži.
Motocikl se nalazi u Zagrebu


wtf sta ga je ljeti drzo u grijanoj garazi? 🤣🤣🤣


Već je prodan?
 
2014g. se prodavala za 1500 eura, kao i šta su APNci bili po 100 eura. Vrijednost samo raste.
Sada Mito vrijedi 300-400% više, ovisno o stanju.
Kada se sjetim prvi put kada sam vozio NS 125 (imala je neki kit Polini gore) , mislio sam da letim..
 
  • Like
Reactions: s2r and SpoRRi
Idemo u novu restauraciju :)
 

Attachments

  • 89835293-4DA9-47E4-97C4-BCB9055F0F53.jpeg
    89835293-4DA9-47E4-97C4-BCB9055F0F53.jpeg
    203.9 KB · Views: 0
  • CC1F1FEC-FC3C-45C3-80D4-4B76405DB9D8.jpeg
    CC1F1FEC-FC3C-45C3-80D4-4B76405DB9D8.jpeg
    185.9 KB · Views: 0
Predivne su ove Mito.
Neznam da li sam više slinio na njihove slike ili na Pameline u to doba...
 
  • Haha
  • Like
Reactions: s2r and pikacu79
Svaka cast di ih iskopas vise 😃👍