Yamaha XT 1200 Z Super Tenere

Eto bas je S10 i bilo koji motor od 260+ kila za neki enduro
Je….makadam lagani…
Meni je S10 osovno posli Atas 18/19 najlipsi motor u segmentu velikih putnih endura….
Vec odlucia da je uzmen pa san u zadnji tren reternira….ali jos srce zaigra kad prode koja….i CT 1200 isto…..
Ali Africa je majka….nema tu zbora
Potpisuen prvu polovicu, sve do skuter gasa :mrgreen:
 
Eto bas je S10 i bilo koji motor od 260+ kila za neki enduro
Je….makadam lagani…
Evo da ti ne govorim pogledaj Youtube, pogledaj Cosmica sa ovoga foruma, kuda je on nju gonio. Može ona, nego treba znat.
Mada sad dolazi Strom 1000DE….prika mi ga uzima pa kad dode za 3,4 miseca cemo vidit sta drugi najbolji japanski proizvodac motora(nakon Honde) ima reci….
A svak ima neke svoje preference i zahtjeve.
Da je S10 pogođen motor, bila bi bolja prodaja. To je činjenica. Ali meni je legla i naljepša mi je u klasi.
Evo ima u garaži od brata Strom 1050 XT. Provozao ga 30 km i nemam želje sjest više na njega. Ne želim reč da nevalja. Meni ne leži.
Od Africi možemo razglabat. Po meni mašina na jednu stranu, a dosta toga mi nepaše.
 
Najveci problem S10 je sta ga ne kupuju da bi se pravili vazni ka s GS-om...
 
  • Like
Reactions: biker4life
Najveci problem S10 je sta ga ne kupuju da bi se pravili vazni ka s GS-om...
Najveći problem S10 je da su performanse u najkorištenijem rasponu okretaja na razini starog uljnog 1200, a ciklistika lošija nego na GSA. Inače S10 je odličan i vrlo kvalitetan motor.
 
Najveći problem S10 je da su performanse u najkorištenijem rasponu okretaja na razini starog uljnog 1200, a ciklistika lošija nego na GSA. Inače S10 je odličan i vrlo kvalitetan motor.
Tu se necu misat, al da se (ne) kvari ko GSA nema price :mrgreen:
 
Najveći problem S10 je da su performanse u najkorištenijem rasponu okretaja na razini starog uljnog 1200, a ciklistika lošija nego na GSA. Inače S10 je odličan i vrlo kvalitetan motor.
Postovani kolega bajkeru,


Ja ne znam o kojem rasponu okretaja vi pricate?!
U mid range okretajima,po cesti,uljavi bmw mi moze zapamtiti broj tablice.

O nekoj tamo hondi automatik necu trosit rijeci....
ST je motor za prave muskarce od 2 metra i 100kg

Za ktm jos nisam spreman...
 
Potpisuen prvu polovicu, sve do skuter gasa :mrgreen:
A slusaj
Ja san dosta po gradu tj vozin motor umisto auta jer mi je auto tlaka
Auto samo kad je kisa ili 0 stupnjeva pa kad san vec u autu dicu odveza u skolu onda se ne vracan po motor nego obavin sta triban sa auton
Tako da 253 kg osnovne tezine s tim da je kod mene sigurno preko 265 ako ne i 270 kg po gradu DCT je majka…vozin motor ka da vozin biciklu…..
Iman i Kralja istina ali ne da mi se ic u garazu pa non stop minjat
Kralj je vise za lito…..
Zato i nisan na kraju uzea S10
A CT 1200 iako je cudesan motor san eliminira zbog extremno rustikalne opreme tj tehnologije za tu vrstu motora i za tu cijenu….ne mogu podnit u 2020 god halogeno svitlo i instrument tablu ka u NC-a….
 
  • Like
Reactions: pa3q
Za ktm jos nisam spreman...
Taman se vratia s moto show Utrecht i sidia na KTM-u 2023. Prava zvir! Za mi da nisan dosa ranie da uvatim misto za testove motora koih je bilo stvarno zanimljivih, cak i Zero modeli. Ali KTM izaziva strahopostovanje u S verziji (y)
 
A slusaj
Ja san dosta po gradu tj vozin motor umisto auta jer mi je auto tlaka
I ja isto. Zato derem Vespu po gradu. Ali za razliku od tebe i po kiši i po ledu. Auto mi je tlaka. Kad me vidiš u autu, znaš da su djeca samnom. Tu smo više manje isti isti. S10 je za ture. Ponekad je samo odvozim đir po gradu, da provrti ulje, ako duže nije bila na turi.
I onda kupiš motor od 270 kg sa prednjom 21???
E sad ti kažeš da nije motor od 260 kila za offroad, a tebi onda stave 21/18 žbicane felge na Afriku. Što znaći da je primarno za off road, inaće bi bila 19/17 i ljevanim felgama.
E sad DCT i offroad neznam. Nikad provao.
ne mogu podnit u 2020 god halogeno svitlo i instrument tablu ka u NC-a….
Vidiš, a ja nemogu podnjet tablet umjesto satova.

I još jedna. Meni je kardan bio primarna želja kod kupovine, jer mi je tlaka podmazivat lanac na putovanjima, i mislit od lancu i zupčanicima. Zato sam uzeo S10 umjesto KTMa (koji me još vijek žulja). Ali kardan je kardan. Prst u uvo (ako nije BMWov).

To ti je to. 100 ljudi, 100 čudi. 100 žena , 200 sisa.
 
A CT 1200 iako je cudesan motor san eliminira zbog extremno rustikalne opreme tj tehnologije za tu vrstu motora i za tu cijenu….ne mogu podnit u 2020 god halogeno svitlo i instrument tablu ka u NC-a

A mene to privlaci, i jos kardan...
Jel se rade uopce jos 1200 ili samo 800?
 
I ja isto. Zato derem Vespu po gradu. Ali za razliku od tebe i po kiši i po ledu. Auto mi je tlaka. Kad me vidiš u autu, znaš da su djeca samnom. Tu smo više manje isti isti. S10 je za ture. Ponekad je samo odvozim đir po gradu, da provrti ulje, ako duže nije bila na turi.
I onda kupiš motor od 270 kg sa prednjom 21???
E sad ti kažeš da nije motor od 260 kila za offroad, a tebi onda stave 21/18 žbicane felge na Afriku. Što znaći da je primarno za off road, inaće bi bila 19/17 i ljevanim felgama.
E sad DCT i offroad neznam. Nikad provao.

Vidiš, a ja nemogu podnjet tablet umjesto satova.

I još jedna. Meni je kardan bio primarna želja kod kupovine, jer mi je tlaka podmazivat lanac na putovanjima, i mislit od lancu i zupčanicima. Zato sam uzeo S10 umjesto KTMa (koji me još vijek žulja). Ali kardan je kardan. Prst u uvo (ako nije BMWov).

To ti je to. 100 ljudi, 100 čudi. 100 žena , 200 sisa.
S10 kardan je neunistiv
Ma cila S10 je deboto neunistiva
Opet kazen zamalo je uzea ali odusta u zdanji tren.meni dosta drugo najlipsi motor
Sta se tice ATAS 18/19 od 253 kg i 21 inca prednjon gumom i odlicnin ovjeson
Pa mogu ti rec da za grad je zakon
Nema te rupe ili korniza koji mene moze zaustavit….za grad defintivno 21 inc prednje kolo zakon
Vsn grada OK….bilo bi bolje 19 ali boze moj
Ja san debelo ispod prosjecan vozac tako da za moja cosenja i statigajaznan 21 inc naprid je i vise nego dovoljan…a pogotovo u kombinaciji na Michelin Anakee Adv gumama…..
Sta se tice KTM-a 1290 to mi je isto odlican motor….ono bas zvir ali KTM nije za mene….ne kazen da nije kvalitetan ali mislin da slicno ka i GS/GSA 1250 i Ducati Multistrada V4 nije to sta mene privlaci….da mi neko pokloni naravno ali svoje pare davat ne hvala…ne kazen da san u krivu ili pravu….samo moje misljenje
S druge strane Triumph 1200 GT Explorer je nesto sasvin drugo
Ali pored ATAS 18/19 nema doista razloga da gledan ista drugo……..na trenutke pofali snagd ali onda se brzo vratin u zbilju….
 
Jedna stara slija od prije 2-3 godine. Ide S10 i po snijegu, bez krampona.
 

Attachments

  • 20190514_220735.jpg
    20190514_220735.jpg
    247.9 KB · Views: 0
Nisam se dugo javljao ovdje u temu. Lanjsku sezonu sam pretežno proveo na R-u, međutim, tamo u kolovozu SuperTenere je konačno posjetila Passo dello Stelvio. Prošlo je 5 godina od zadnje posjete.

l0gbj73.jpg


nCDULZl.jpg


AbsPFnk.jpg


M7jVqH1.jpg


wVQlPIA.jpg


3gmIMdE.jpg


8vbDD3Ul.jpg


U međuvremenu sam montirao GIVI crash bar, sviđa mi se kako joj stoji.

JLT8KI3.jpg


J8sJK9H.jpg


Kilometraža za sada skromna, tek joj je 26.000 km. Nisam se puno vozilo lani. Bivša plava SuperTenere promjenila vlasnika i završila kod frenda, broji sitno ispod 80.000 km, bez greške.