Vozite oprezno

Mozes ti voziti koliko hoces oprezno kada ti netko odluci skrenuti lijevo bez zmigavca.
e,pa gledaj naprid,i drzi rastojanje...ja idem obicno za onim,sto mu rade sva 4 ...
 
  • Like
Reactions: thommy
Pogotovo iz kontra smjera.
I tih je bilo, da. Nevjerojatno koliko ljudi voze nekim automatizmom, tijelo samo vozi, ti si negdje drugdje. Znao sam se i sam uhvatiti tako. I vecina ih ne dozivi uopce motor koji se krece prema njima kao drugoga sudionika prometa. Plus sto je jako tesko nekad procijeniti brzinu kojom se motor krece prema tebi.

Neki dan bas preticem, lijepo dao zmigavac na vrijeme, okret glave, skolski sve, zena ispred mene bez zmigavca pocne skretati lijevo. I ja poceo skretati usporedno sa autom inace idem pravo u njega, zaustavim se masem rukom kao koji ti je kurac, sta radis? Zena zinula, mlati glavom, vidi se da je u soku. Nije me uopce vidjela.

Presjeklo me, ali nisam se zadrzavao raspravljati, bas je rastresena bila tocno mi je i zao bilo. Dogodi se jebiga. Samo sto se nekada dogodi i nema natrag za jednog sudionika.
 
  • Like
Reactions: Dene and prpa
Tako je i svasta se dogadja.,svega sam i svakakvih situacija u prometu vidio ,a i danas je još gore, prometa i vozila je sve vise, svagdje u svijetu prelaze na 4 trake, a mi se još hvalimo sa dvi... inače, osobno ne idem u pretjecanje, dok ne vidim da me vozač auta uočio da sam iza njega, te ne-bi dozvolio uopće motociklu da izadje na cestu, ako nema dodatna svjetla/maglenke/,ne da vidi bolje bajker, nego je on bar 10 puta uočljiviji...dokazano iz vlastite vožnje., a i uveo bi da motori imaju zuta svjetla, da se razlikuje od bjelih svjetala automobila...i tako gore cjeli dan, a po mraku, kad autu ne gori jedan far i dolijeće, možeš misliti da je motor...
 

Attachments

  • samo-Strom-.jpg
    samo-Strom-.jpg
    1.6 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: hondimir and SpoRRi
Tako je i svasta se dogadja.,svega sam i svakakvih situacija u prometu vidio ,a i danas je još gore, prometa i vozila je sve vise, svagdje u svijetu prelaze na 4 trake, a mi se još hvalimo sa dvi... inače, osobno ne idem u pretjecanje, dok ne vidim da me vozač auta uočio da sam iza njega, te ne-bi dozvolio uopće motociklu da izadje na cestu, ako nema dodatna svjetla/maglenke/,ne da vidi bolje bajker, nego je on bar 10 puta uočljiviji...dokazano iz vlastite vožnje., a i uveo bi da motori imaju zuta svjetla, da se razlikuje od bjelih svjetala automobila...i tako gore cjeli dan, a po mraku, kad autu ne gori jedan far i dolijeće, možeš misliti da je motor...
Nisam za obavezne maglenke na motoru nikako, ali okej, zuta svjetla imaju smisla.

A ovo za preticanje, ne znam kako zakljucis da te ovaj vidio i skuzio sto namjeravas. Pokusam dati do znanja ovom ispred sebe sto namjeravam, ali ako cemo iskreni biti, vecina nas udari gas i oslanja se na ubrzanje motora (koje je svakako vece od vozila ispred tebe koje god da ono bilo) da sigurno pretekne.
 
Ja sam protiv kalemljenja 45 različitih blještećih izvora svjetla po motoru jer "uočljivije" nije uvijek bolje. Džaba blještiš ako me zasljepiš i moram škiljiti sa rukom preko očiju da ne sletim s ceste (a dešava se redovito) jer sam opet onda "ja" opasnost za tebe (jel, sam za sebe si opasnost).
To je ko kad kamion svijetli ko kapela u Las Vegasu, kome će to šta dobro donijeti?

Imaš svoje svjetlo i dobro, nadaj se da nećeš naletiti na budalu i to je to, od zasljepljivanja ostalih nema vajde.

Pretpostavljam da tvoje "maglenke" nemaju ravno odrezan snop, nego nije usmjeren, tako da bi od mene na to dobio duga svjetla, bilo u autu, bilo na motoru. Ako ti blještiš meni, ja ću tebi.
Bolje ti je staviti projektor i xenon žarulju u glavni far onda. Nećeš smetati, a iz nekog razloga se ljudi takvim farovima više izmiču nego halogenima.

Meni isto stalno iskaču i jebu me dok sam na motoru i tu mi fali benefit kad sam vozio produženog T5 sa kromiranim cijevima pod pragovima kojem su se izmicali s puta, ali i dalje ne pomislim da trebam izgledati kao reflektor na stadionu.
 
Plus sto je jako tesko nekad procijeniti brzinu kojom se motor krece prema tebi.


Zato jer mu se silueta vizualno ne povecava kod priblizavanja u mjeri kao kod auta, kamiona itd. Tek kad dodje dosta blizu se NAGLO poveca, a onda je cesto kasno.
 
  • Like
Reactions: tegla
Nisam za obavezne maglenke na motoru nikako, ali okej, zuta svjetla imaju smisla.

A ovo za preticanje, ne znam kako zakljucis da te ovaj vidio i skuzio sto namjeravas. Pokusam dati do znanja ovom ispred sebe sto namjeravam, ali ako cemo iskreni biti, vecina nas udari gas i oslanja se na ubrzanje motora (koje je svakako vece od vozila ispred tebe koje god da ono bilo) da sigurno pretekne.
Zato nikada ne idem u preticanje ako se približavamo raskrižju ili samo jednoj sporednoj cesti jer nikada ne znam kada netko ispred mene misli skrenuti bez žmigavca ili kada se netko sa sporedne želi ubaciti da prođe između kolone a ti baš u preticanju
 
100%-tna sigurnost ne postoji, ali puno toga ovisi o nama samima. U naseljenom mjestu je bitno voziti umjerenom brzinom, da stigneš reagirati na iznenadne situacije, vozači auta su mi oduzimali prvenstvo prolaska ulaskom sa sporedne ceste na glavnu (uz to vidim da je gledao prema meni, ali me nije doživio :D ), prestrojavanje auta iz trake u traku gdje sam ja, kao da ne postojim, itd... Ali se ništa nije dogodilo jer sam reagirao na vrijeme i imao prilagođenu brzinu kretanja uvjetima na cesti.
 
Zato nikada ne idem u preticanje ako se približavamo raskrižju ili samo jednoj sporednoj cesti jer nikada ne znam kada netko ispred mene misli skrenuti bez žmigavca ili kada se netko sa sporedne želi ubaciti da prođe između kolone a ti baš u preticanju

Isto (doduse u manjoj mjeri) vrijedi i za svaki kolni ulaz na cesti kojeg mozes percipirat kao krizanje
 
  • Like
Reactions: zvjerko rider
...prestrojavanje auta iz trake u traku gdje sam ja, kao da ne postojim.....

Zato se ne zadrzavat u mrtvom kutu drugih vozaca ako je moguce, a ako nije, bit spreman na to, pogotovo ako traka u kojoj si ti bude brža jer je mozda veca kolona u drugoj traci pa se vozaci zele ubacit, cesto naglo i bez zmigavaca.
 
  • Like
Reactions: Luke and enduro
Zato se ne zadrzavat u mrtvom kutu drugih vozaca ako je moguce, a ako nije, bit spreman na to, pogotovo ako traka u kojoj si ti bude brža jer je mozda veca kolona u drugoj traci pa se vozaci zele ubacit, cesto naglo i bez zmigavaca.
Treba mi Normabel svaki put kada ulazim u Zg sa juga
 
  • Haha
Reactions: prpa and 3alfa3
Problem bolje uočljivosti motocikla danju jednostavno se rješava paljenjem dugog svjetla umjesto kratkog. Naravno, ne u sumrak, po mraku ili u tunelima. Vozila koja sustigneš, lakše se odluče povući više desno, a ako ti poneki vozač automobila koji dolazi iz suprotnog smjera "blica", znači da te sigurno uočio.
Početkom 2000-ih sam boravio i vozio motor u zapadnim državama USA ( California, Arizona, Utah ) i takav običaj vožnje motora s upaljenim dugim svjetlom danju je bio uobičajen (mada ne i propisan), čak i njihova rigorozna policija to je tolerirala...
Uostalom, od preko bare je potekla poznata uzrečica: "Loud pipes saves lifes"
Svjestan sam da ovakav način povećavanja uočljivosti vozača motocikala nije idealan, niti u skladu sa zakonom, ali da je bio propisan, mnogi životi bi bili spašeni.