Dobre prilike u oglasima

Ne znam jel' se ljudi vole praviti blesavi ili su uistinu prirodno takvi.Samo elementarnom matematikom se može doći do zaključka da je neko kao potencijalni kupac uistinu glup ,ne treba više..A to što se nekome lijepo vidi kad na odometru stoji ispisano 36tkm ,a stvarno stanje je 70 ili 80 tkm,što i nije neka kilometraža ,to je nešto drugo.Ali ,stanje je takvo da se stane pred birtijom pa se onda lokalnim drajverima soli pamet kak se je dobro prošlo ,dala se neka sitna para za stroj s malo kilometara,a ekipa to puši kao Geroniimo lulu mira.Tu je poanta priče tko ju može razumjeti.😎😁
 
I sad recimo moj frend iz Sesveta ima GSXRa 1000 starog 5 godine, i napravio 5 kkm do sad, tu i tam kad mu se zvijezde poslože i uhvati slobodan dan proveze ga koju nedjelju.
ili recimo ja koji imam skoro 100 kkm na svom.....
Meni je svejedno koliko km ima vozilo, iskustvo me naučilo ako je vozilo redovito održavano i na vrijeme sve servisirano nema problema, isto tako me iskustvo naučilo kad je vozilo govno da mu isto nema pomoći koliko god da ga puta servisiraš.
 
Ja uredno čuvam sve račune i izliste sa tehničkih pregleda za sva svoja vozila, kako nova tako i ona koja sam kupio rabljena jer uredno imaju svu tu dokumentaciju koja je meni osobno važan detalj kad kupujem rabljeno. Kad vidim koliko i kakvih drloga se prodaje po često suludim cijenama a bez ikakve dokumentacije, na "časnu pionirsku" vezano uz stanje i kilometražu, onda to nije samo stvar osobne mentalne higijene.

I jedna anegdota kada sam prodavao svog bivšeg Caponorda: jedan dan me nazove lik koji je vidio da svoga prodajem i samo ga zanima povišeni Givi vizir jer je u međuvremenu unio Caponorda iz Njemačke. Kad se pojavio sa svojim drlogom u mom dvorištu i parkirao do mog motora, pao je na dupe kad je vidio kakav krš je kupio sa više od dvostruko manje km na brojaču od moga (!), a pola godine stariji. Moj je tada sa 50000 km izgledao kao taj tren izveden iz dućana a njegov u raspadu, od zahrđalog lanca, šarafa, apšisane plastike i izbljedjelih dekla, napuknutih gumenih dijelova i općenito u jadnom i zapuštenom stanju. Moj mu se učinio skup pa ga niti pogledati nije došao, otišao u švabiju i prošao možda parsto eura jeftinije i usrao usrećio se!!!

:mrgreen:
 
Ne znam jel' se ljudi vole praviti blesavi ili su uistinu prirodno takvi.Samo elementarnom matematikom se može doći do zaključka da je neko kao potencijalni kupac uistinu glup ,ne treba više..A to što se nekome lijepo vidi kad na odometru stoji ispisano 36tkm ,a stvarno stanje je 70 ili 80 tkm,što i nije neka kilometraža ,to je nešto drugo.Ali ,stanje je takvo da se stane pred birtijom pa se onda lokalnim drajverima soli pamet kak se je dobro prošlo ,dala se neka sitna para za stroj s malo kilometara,a ekipa to puši kao Geroniimo lulu mira.Tu je poanta priče tko ju može razumjeti.😎😁
Stvar je psihologije. Motor koji ce uskoro prebaciti 6 znamenki djeluje staro i pri kraju svog zivota. A dosta ljudi vjerojatno razmislja i o tome kako ga prodati poslije.
Lakse je prodati motor sa 50k nego sa 200.
 
Tu bih se čak i složio,stvar psihologije djelomično.Zato i ljudima ,pogotovo velikom dijelu motopopulacije bajk vrlo brzo dosadi ,djelomice zbog misli da su motori s 50,a pogotovo sa 100 i više tkm pred raspadom ili blizu tome ,što nikako nije točno.Drugo ,marketing je toliko jak da ljudi počinju vjerovati onomu što im se konstantno nameće.I kao treći faktor,spremnost i odlučnost da prometalo koje imaš paziš i održavaš u maniru odgovornog vlasnika,što je sve manje slučaj.Kad teškom mukom i odricanjem nešto stekneš onda to i znaš cijeniti pa makar ima i 150 tkm.Ali kad ti nešto padne s neba,ili odeš u salon i provučeš karticu na 84 rate ,onda uglavnom nemaš pojma koliko košta. ,a kamoli koliko vrijedi.😎
 
stvar je u tome da ima jako puno sanera. motori su postali najveci izvor profita za ljude koji neznaju sta gledat. ima ekipe kojima je fora jer je motor crven i kupit ce. a to sta je prije bio plav nece ni vidjet
 
Motor treba znat gledat i bit dobro upoznat sa modelom koj se kupuje,ili povest sa sobom frenda/poznanika koj ima takav model
 
Danas bio na tehničkom sa svojim i kaže meni lik "dobro si ti prešao, 5500km od zadnjeg tehničkog". 🤨 Znači da se bilježi kilometraža u sustavu (logično kad pišu km na onom plavom listu). Ne znam onda ko je tu lud. Zašto ne mogu dati ispis kao i za aute🤔.
 
pa počelo je to prije šest godina......
na dotadašnjem motoru sa "55k km "počea se opet istezat lanac, i ja odlučio kupit novi (ne lanac nego motor).....
sadašnji mi ima 76k km i nisu skidani kilometri...... za razliku od prošlog kojega sam kupio sa "5000 km " i potrošenim (ne oem) paknama, istegnutim (ne oem) lancem i potrošenim (ne oem) zubčanicima... kao bonus sam dobio i narezane potrošene slickove.......

čekamo još dvoje......
 
I sad recimo moj frend iz Sesveta ima GSXRa 1000 starog 5 godine, i napravio 5 kkm do sad, tu i tam kad mu se zvijezde poslože i uhvati slobodan dan proveze ga koju nedjelju.
ili recimo ja koji imam skoro 100 kkm na svom.....
Meni je svejedno koliko km ima vozilo, iskustvo me naučilo ako je vozilo redovito održavano i na vrijeme sve servisirano nema problema, isto tako me iskustvo naučilo kad je vozilo govno da mu isto nema pomoći koliko god da ga puta servisiraš.
Ja imam kymco dowtown 300i sa 69000km, ima i više, jedno vrijeme mi nije brzinomjer radio pa nisu išli km, sigurno sam preko 1000km napravio tako, mehaničar kaže motor je odličan, ali je plastika za kurac.

Kupio ga sa 50k km, svi govorili da sam lud što kupujem sa toliko km, četvrta godina da je kod mene, od popravaka što je bilo je regler i relej pumpe, ne računam remen, gume, akumulator i to potrošno.
 
Danas bio na tehničkom sa svojim i kaže meni lik "dobro si ti prešao, 5500km od zadnjeg tehničkog". 🤨 Znači da se bilježi kilometraža u sustavu (logično kad pišu km na onom plavom listu). Ne znam onda ko je tu lud. Zašto ne mogu dati ispis kao i za aute🤔.
Možda nisi pozorno čitao post u kojem je čovjek objasnio u kojem slučaju se ne vidi upis.
U tvojem slučaju se vidi kad si svoj motor već više puta regao u tom stp-u. No dobro, to i ja predpostavljam jer nisi napisao.
Ne vidi se u slučaju da ideš prvi puta regat motor koji si kupio recimo u drugoj županiji, koji je bio regan u drugom stp-u. Za takav slučaj je čovjek objašnjavao jer kao nisu stp-ovi povezani. A sad, tu onda stvarno ako je tako moze dolazit do manipulacija sa km.
 
Možda nisi pozorno čitao post u kojem je čovjek objasnio u kojem slučaju se ne vidi upis.
U tvojem slučaju se vidi kad si svoj motor već više puta regao u tom stp-u. No dobro, to i ja predpostavljam jer nisi napisao.
Ne vidi se u slučaju da ideš prvi puta regat motor koji si kupio recimo u drugoj županiji, koji je bio regan u drugom stp-u. Za takav slučaj je čovjek objašnjavao jer kao nisu stp-ovi povezani. A sad, tu onda stvarno ako je tako moze dolazit do manipulacija sa km.
Uvijek se vidi od prošlog tehničkog koliko km je prošao. Samo nema ispisa potvrde o km kao za auto. I jedino da je motor registriran 10 god u istoj stanici pa da ti tamo izvuču za zadnjih 10 godina km...
 
  • Like
Reactions: dalja46