Beverly club

Meni je srebreni odnaprijed preokrugao, na štitu ispod volana, tu mi je crni ili narančasti puno bolji.

Crni 400 za 2023 ima sjajne crne felge, bočne plastike kod nogu, rukohvat, malo mi jeftino izgleda.

Navodno su još neke detalje ispravili na modelu za 2023. godinu.

Vidim da je tvoj došao na Michelinu, ovaj je na Mitasu, očito je kako te potrefi.

Je li trese volan između 60 i 80 km/h kad pustiš ruke?

I ako imaš link za taj produžetak vjetrobrana.

I ono što se meni ne čini loše, možda da je staviti prozirnu PPF foliju na centralni greben i pretinac da se ne ogrebe od korištenja.
 
Baci oko na beverlyforum.de nema o čemu nisu pisali, translate sve prebaci na engleski. Stvarno je bilo dosta problema na tim prvim modelima uglavnom manjih i par većih.
Ja sam išao na 2023. baš u nadi da će još malo ispraviti što imaju.

Ove Michelin mi se na prvu čine super, neki švabo je napisao da mu se motor preporodio kad je prešao sa Mitasa na Dunlop Scootsmart sad koliko je to istina nemam pojma.

O ovim trešnjama volana oko 60-80 mislim da imaju 3 teme i nema što nisu izvodili, od zamjene guma do stavljanja najtežih utega na volan do zamjene cijelih kotača pa nekima ni sve to nije pomoglo, a neki su riješili problem, jedan je prodao motor zbog toga :mrgreen: Pa su sad razno razne teorije zašto se to događalo i dosta njih navodi da je to bilo dosta jaka trešnja i da su trebali čvrsto držati volan.
Kod mene nema ništa slično tako da je valjda riješeno, od skutera ni ne očekujem istu stabilnost kao od motora pa ni ne namjeravam dizati obe ruke sa volana, ali da je ovako kao što pišu za te ranije modele sigurno bi se osjetilo. Vjerojatno osim same geometrije i kufer i vizir imaju nekakav utjecaj. Postoji više tema i o nekakvom škripanju prednjeg kola i kako to riješiti nadam se da neću imati posla s tim.

Neko je stavio ovaj link, ali pišu i da su stavljali neke jeftine kineske i da su jednako dobro odrađivali posao.

Ta folija bi bila dobra ideja, mrzim one crte koje nastaju od patika, vidio sam i da postoje nekakve naljepnice slične tank protectorima koje idu na pretinac da se ne ošteti, bilo bi dobro, ali prelijen sam za tražiti gdje to ima i naručivati...
 
Last edited:
Nove modele nisam probao ali po komentarima čitam pa mi se čini da novi dijeli iste probleme kao i stariji 400 koji mi je trošio oko 4.5-5 litara. Imao je manje mjesta ispod sica. Vibracije na 60-80 kmh ; grublji rad dok je hladan.
 
Kad sam imao na testu 400 skakali smo s njega na 350, i sjecam se da je moja prva reakcija bila da su gotovo identični. Kako je vrijeme odmicalo pokazale su se neke razlike.
Zamjena se isplati u kontektstu da kad tad moras zamjeniti za novi ili noviji.
 

Attachments

  • piaggio-beverly-350-slika-171862218.jpg
    piaggio-beverly-350-slika-171862218.jpg
    130.1 KB · Views: 0
Otišao danas 350, odrađeno osam sezona bez problema i tek dan prije prodaje zamijenio immobilizer. Uzeo ga je frend pa nema zajebancije. I danas taman prije nego što će doći po njega sjedimo na kavi, dolazi neki lik na istom bijelom 350. Motorić i nakon toliko godina fakat super izgleda.
 
  • Like
Reactions: t0malito and Marin0
Meni se i dalje sviđa prijašnji model al teško je naći od poznatog da prodaje netko dobrog 350 za realnu cijenu..a po njuškalu mi više ne dolazi u obzir gledati.
Prodavati svog (kojeg znam kakav je i što je uloženo) da bi dodao duplo za mačka u vreći...nema smisla. Rađe onda novo.
 
  • Like
Reactions: t0malito
Prosle godine se pojavio jedan kontigent novih 350. Nije bilo bijelih a i vec sam glavom bio u 400 tako da se nisam potrudio ali par frendova je uzelo.
Ne znam zasto su svi nabrijani na Njuskalo, ima sasvim korektnih primjeraka ali onda ne treba ocekivati da ce ih dati dzabe.
 
Prosle godine se pojavio jedan kontigent novih 350. Nije bilo bijelih a i vec sam glavom bio u 400 tako da se nisam potrudio ali par frendova je uzelo.
Ne znam zasto su svi nabrijani na Njuskalo, ima sasvim korektnih primjeraka ali onda ne treba ocekivati da ce ih dati dzabe.
Pa recimo jedan 350 s njuškala sam probao voziti, bila je super cijena , malo kilometara i izgledao je kao nov a lelujao po cesti, letva volana u banani dalje da ni ne govorim. Kad sam sjeo nazad na svoj razlika ogromna ,nebi mu dao ključ za ključ a kamoli još para..eto kako sam izgled vara.. moj razlog zašto ne više njuškalo ma a ima dobrih primjeraka sigurno ali cijene nisu baš realne.
 
Pa recimo jedan 350 s njuškala sam probao voziti, bila je super cijena , malo kilometara i izgledao je kao nov a lelujao po cesti, letva volana u banani dalje da ni ne govorim. Kad sam sjeo nazad na svoj razlika ogromna ,nebi mu dao ključ za ključ a kamoli još para..eto kako sam izgled vara.. moj razlog zašto ne više njuškalo ma a ima dobrih primjeraka sigurno ali cijene nisu baš realne.
Letva volana?? Na Bevu???:oops:
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Marin0
Da li se ta folija da oblikovati i postoji li neka tanja varijanta? Treba mi za ispod dekice.

Da se oblikovati, nedavno sam nosio farove na stavljanje folije nakon što smo ih ispolirali.

 
Bev 250, karb iz 2005, malo me zezala prirubnica pa nisam ga vozio 4-5 mjeseci, juče učinim 10-ak km-a, i primijetim iz desne ručke curenje glicerine, stavio krpu da pokupi, danas otvorim da vidim što je, odakle curi i primijetim gdje je curilo, a posuda uredna, danas nije ništa puštalo, ima li tko ideju što se dogodilo ? Na slikama sam iscrtao gdje je puštalo !
 

Attachments

  • Bev domina III.jpg
    Bev domina III.jpg
    2.8 MB · Views: 0
  • Bev domina II.jpg
    Bev domina II.jpg
    2.8 MB · Views: 0
  • Bev domina.jpg
    Bev domina.jpg
    2.6 MB · Views: 0