Novi GS/GSA

Ak si krakat, nemaš što razmišljati. GSA, pa dugo dugo ništa. GT je gnjavaža po gužvama i visokim ljetnim temperaturama jer je cijeli motor zatvoren u oklopu i stalno ventilator vrti da koliko toliko ohladi propulziju. RT inače “zatvara” volan pri malim brzinama, a stanje se značajno pogoršava kad se gume potroše. Skroz neprikladan za krajate mada ima najbolju zaštitu od vjetra od svih motora koje sam vozio. Npr 150 kmh po kiši rukavice i torzo skroz suhi. Deflektori odlično odrađuju posao.

Znaci da nisam nis fulal s tim volanom i da nije do sirine volana i sila. Jednostavno propadne dalje sam i zatvara taj kut. Bas glup osjecaj. Moras mu dati countersteer prakticno na mjestu odnosno na mininalnim brzinama kaj nema nikakvog smisla. :D
 
  • Like
Reactions: Boogie and tomo3
A jos je gluplji osjecaj kad na velikoj brzini ides malo zagrijati gume pa ga bacas lijevo, desno sa countersteerom i imas osjecaj da moras prvo zaustaviti propadanje volana dalje od zeljenog prije nego ga ruknes s drugom rukom u counter da promijenis smjer. Blesav osjecaj ko da nece pratiti tu putanju bez da ga prvo na silu zaustavis.

Inace, leti lijevo, desno ko pero. Kratki, dugi slalom. Svejedno. Samo to propadanje volana smeta. A kod tih promjena smjerova se osjeti manja masa nego na GTu koji iznenadjujuce dobro mjenja smjer za tak teski motor i dobro skriva kile. :)
 
Ja znam, meni gs kasni jedan metar na početku zavoja u odnosu na moj mali mt07. Ide šire na ulazu 1 metar, prvih par zavoja.
 
Last edited:
Znaci da nisam nis fulal s tim volanom i da nije do sirine volana i sila. Jednostavno propadne dalje sam i zatvara taj kut. Bas glup osjecaj. Moras mu dati countersteer prakticno na mjestu odnosno na mininalnim brzinama kaj nema nikakvog smisla. :D
Isto k'o i Versys 1000... prednja 17" je u pitanju.
 
  • Like
Reactions: pbc250
Isto k'o i Versys 1000... prednja 17" je u pitanju.
Hm, ja to nisam primjetio na mom Versysu 1000. Na Versysu 650 jesam, ali mislim da je na njemu to radila skockana prednja guma. Prodao sam ga prije nego je zamjena guma dosla na red pa nisam 100% siguran jel bilo do toga.
 
Ja znam, meni gs kasni jedan metar na početku zavoja u odnosu na moj mali mt07. Ide šire na ulazu 1 metar, prvih par zavoja.
Lijepo si pratio temu i sad ovo. Komentiramo RT koji “zatvara” kratke zavoje i po tome je vrlo neugodan za voziti ili se moras privići. GS nema taj problem. Nikuda ne kasni, dapače uraniš sa njim svuda.
 
  • Like
Reactions: jessy
Ja znam, meni gs kasni jedan metar na početku zavoja u odnosu na moj mali mt07. Ide šire na ulazu 1 metar, prvih par zavoja.
Trebao si voziti s mt07 za nekim svapcom na GSu iz Mangharta nizbrdo. Ko biciklu da vozi ja sam brz po tim kozjim putevima na svojoj kozi ali taj bi mi uteko a frendiće svapce na nakedima smo pustili 200m iza, pratili su dobro u početku...
 
Hm, ja to nisam primjetio na mom Versysu 1000. Na Versysu 650 jesam, ali mislim da je na njemu to radila skockana prednja guma. Prodao sam ga prije nego je zamjena guma dosla na red pa nisam 100% siguran jel bilo do toga.
Vozio sam Versysa 1000 prve generacije, i baš me iznenadilo koliko se mora "rušiti "! Naročito na manjim brzinama...
 
Vozio sam Versysa 1000 prve generacije, i baš me iznenadilo koliko se mora "rušiti "! Naročito na manjim brzinama...
Kazes da prodam Versysa i kupim GS-a? :mrgreen:
Znam o cemu pricas i stvarno ne primjetim to na mom Versysu. Vozi se lagano kao bicikl. Ili barem imam takav osjecaj kad vozim par dana Intrudera od 360kg pa sjednem na Versysa.:mrgreen:
 
Lijepo si pratio temu i sad ovo. Komentiramo RT koji “zatvara” kratke zavoje i po tome je vrlo neugodan za voziti ili se moras privići. GS nema taj problem. Nikuda ne kasni, dapače uraniš sa njim svuda.
pisao sam ja vec o tome na ovoj temi, odmah nakon probe koleginog gs-a.
motocikla ide inace odlicno, kad se malo privikne.
i on sa njim dobro vozi, kako inace vozi s necim drugim.
mozda bi se nekom ucinilo, koji predje sa velikom prednjeg kotaca, na 17 coli da i moj motocikl zatvara ili upada u zavoj prekomjerno.
ja znam da motocikl sa velikim trailom zatvaraju, coperice i tako to, ali telelever skoro i nema trail, mislim manji nego kod obicne teleskopske vilice, djeluje kontra, na kocenju se izduzuje, a na ubrzanju krati.
ali su novog RT skratili dosta, cini mi se, doveli su medjuosovinsko rastojanje na nivo trkaceg motocikla. 145 cm.
navodno najagilniji boxer ikad.
 
Kazes da prodam Versysa i kupim GS-a? :mrgreen:
Znam o cemu pricas i stvarno ne primjetim to na mom Versysu. Vozi se lagano kao bicikl. Ili barem imam takav osjecaj kad vozim par dana Intrudera od 360kg pa sjednem na Versysa.:mrgreen:
Život je prekratak da ne probaš i taj "das motor"! ;-) Btw, vuče me i taj Versys od 2015 g...
 
  • Like
Reactions: WraGG
pa nezz da je tak malo, +servisi 🤷‍♂️

A nego koliko, pa ne kupuje MUP (koji je i jedini kupac od državnih firmi) svake godine po 200 komada da bi se od toga moglo živjeti... servisi jasno, no i taj servis bi mogao zatvoriti da ima u prosjeku jedan motor svakih tjedan dana...
 
Kme kme

Koja glupa rasprava.
Ovi mi ne daju testnu voznju, kme kme.
Jos mi presute kmee kmee
 
  • Like
Reactions: Village