pbc250
Active member
Energetika zadnjih 10 godina. Mala pauza pa opet u rovove.Sta prodajes,koku ili ekstazi?
Energetika zadnjih 10 godina. Mala pauza pa opet u rovove.Sta prodajes,koku ili ekstazi?
Ak si krakat, nemaš što razmišljati. GSA, pa dugo dugo ništa. GT je gnjavaža po gužvama i visokim ljetnim temperaturama jer je cijeli motor zatvoren u oklopu i stalno ventilator vrti da koliko toliko ohladi propulziju. RT inače “zatvara” volan pri malim brzinama, a stanje se značajno pogoršava kad se gume potroše. Skroz neprikladan za krajate mada ima najbolju zaštitu od vjetra od svih motora koje sam vozio. Npr 150 kmh po kiši rukavice i torzo skroz suhi. Deflektori odlično odrađuju posao.
Isto k'o i Versys 1000... prednja 17" je u pitanju.Znaci da nisam nis fulal s tim volanom i da nije do sirine volana i sila. Jednostavno propadne dalje sam i zatvara taj kut. Bas glup osjecaj. Moras mu dati countersteer prakticno na mjestu odnosno na mininalnim brzinama kaj nema nikakvog smisla.
Hm, ja to nisam primjetio na mom Versysu 1000. Na Versysu 650 jesam, ali mislim da je na njemu to radila skockana prednja guma. Prodao sam ga prije nego je zamjena guma dosla na red pa nisam 100% siguran jel bilo do toga.Isto k'o i Versys 1000... prednja 17" je u pitanju.
Lijepo si pratio temu i sad ovo. Komentiramo RT koji “zatvara” kratke zavoje i po tome je vrlo neugodan za voziti ili se moras privići. GS nema taj problem. Nikuda ne kasni, dapače uraniš sa njim svuda.Ja znam, meni gs kasni jedan metar na početku zavoja u odnosu na moj mali mt07. Ide šire na ulazu 1 metar, prvih par zavoja.
Trebao si voziti s mt07 za nekim svapcom na GSu iz Mangharta nizbrdo. Ko biciklu da vozi ja sam brz po tim kozjim putevima na svojoj kozi ali taj bi mi uteko a frendiće svapce na nakedima smo pustili 200m iza, pratili su dobro u početku...Ja znam, meni gs kasni jedan metar na početku zavoja u odnosu na moj mali mt07. Ide šire na ulazu 1 metar, prvih par zavoja.
Vozio sam Versysa 1000 prve generacije, i baš me iznenadilo koliko se mora "rušiti "! Naročito na manjim brzinama...Hm, ja to nisam primjetio na mom Versysu 1000. Na Versysu 650 jesam, ali mislim da je na njemu to radila skockana prednja guma. Prodao sam ga prije nego je zamjena guma dosla na red pa nisam 100% siguran jel bilo do toga.
Kazes da prodam Versysa i kupim GS-a?Vozio sam Versysa 1000 prve generacije, i baš me iznenadilo koliko se mora "rušiti "! Naročito na manjim brzinama...
pisao sam ja vec o tome na ovoj temi, odmah nakon probe koleginog gs-a.Lijepo si pratio temu i sad ovo. Komentiramo RT koji “zatvara” kratke zavoje i po tome je vrlo neugodan za voziti ili se moras privići. GS nema taj problem. Nikuda ne kasni, dapače uraniš sa njim svuda.
Život je prekratak da ne probaš i taj "das motor"! ;-) Btw, vuče me i taj Versys od 2015 g...Kazes da prodam Versysa i kupim GS-a?
Znam o cemu pricas i stvarno ne primjetim to na mom Versysu. Vozi se lagano kao bicikl. Ili barem imam takav osjecaj kad vozim par dana Intrudera od 360kg pa sjednem na Versysa.
Definitivno! Ma bit ce do naredne sezone u garazi, to je sigurno.Život je prekratak da ne probaš i taj "das motor"! ;-) Btw, vuče me i taj Versys od 2015 g...
pa nezz da je tak malo, +servisi 🤷♂️
Pa gle, bmw motocikli su premium klasa, vjerujem i kupci.
Za očekivat je
Premium u cemu?Pa gle, bmw motocikli su premium klasa, vjerujem i kupci.
Za očekivat je i kvalitetniji odnos.