Novi GS/GSA

Kao zaokruženi paket je ispred svega ostaloga, osobito tog XT-a...
received_166815426460477.jpeg

Xt600 tb3 1991 je moj ne ovaj noviji xt660

Ima 32 godine kupljen pred 4 godine s 36 i 700 sad ima 81k plus.

Znači oltimer

Gs je u nazivu cesta i teren...

Meni fali jos malo keša da zatvorim kredu za bazen i onda idem po jos jedan motor nasao sam staru afriku stanje ko moj xt za dobre novce :)
 
Xt košta kao godina održavanja gsa.
I zamisli, stigne svugdje gdje i gs, a ponekad tamo gdje gs ne može.
Pogled s druge strane.

A koliko to košta godina održavanja GS-a? I zašto bi to i u tome bilo usporedivo?? Onda si možemo kupiti i Tomos Automatic i platim koliko košta godina održavanja XT-a... kakve su to bedaste usporedbe američkog tipa?

XT je jednostavno motocikl koji mene ne zadovoljava aposlutno u ničemu. Tako da sve da košđta kao i tank benzina GS-a, zaboli me za njega jer na njega ne bih nikada smjestio ni svoju, ni ženinu guzicu, ni stvari, ni užitak i udobnost vožnje i putovanja na duge staze.... tako da košta koliko god malo (a nije malo, kao što ni servisi nisu malo), ne zanima nikoga tko je odabrao GS. A taj koji je odabrao GS mogao je birati i jedno i drugo, što je teško reći za one koji pušu samo u GS diple...
 
Što znači kako treba? Magistrala recimo.

Pretpostavivo je da je to po njegovom "kako treba" ono mjesto gdje jedino takav nekakav biciklić kao XT je bolji jer je napravljen kao specijaliziran motor za određenu svrhu, npr. offroad netjeravanje po šumi... to je jasno da mu je to bolje jer je lakši podosta, no lakši je jer nema sve ono što bi mu donijelo nadmoć u svim drugim situacijama...
 
Pretpostavivo je da je to po njegovom "kako treba" ono mjesto gdje jedino takav nekakav biciklić kao XT je bolji jer je napravljen kao specijaliziran motor za određenu svrhu, npr. offroad netjeravanje po šumi... to je jasno da mu je to bolje jer je lakši podosta, no lakši je jer nema sve ono što bi mu donijelo nadmoć u svim drugim situacijama...
Gs treba se ubuduće zvati samo S-strabe cesta end toćka.

A ne ko nekad na Dakru jebat mater

Pa i nova S klasa je zmaj za staru mećku ali opet neko kaze radi nostalgije da vozi i da je sve to kvalitetnije nekad i da se manje kvari i da nema 109 senzora i da je viječno..
 
Ima bolji alat za magistralu, be treba ga stipe vozit

Vidi, slažem se da je gsxr ultimativni stroj koji frče asfalt, savija prostorvrijeme i reže zavoje k'o Žak tirolsku, plavobijeli grbavac mi se i javlja u mokrim snovima, i jedva čekam upoznat Stipu da mu stisnem ruku, ali ti si rekao da GS ne valja, a kako mi je to jedan od pravaca razmišljanja u nekoj alternativnoj budućnosti, ne bi se htio zajebat jer nemam para za skupe greške. Zato pitam, što ne valja s GSom da niđe ne ide kako treba?
 
  • Like
Reactions: Village
Ja sam rekao, gs je za ljude koji nemaju kriterij.
Što i nije skroz istina, jer je kriterij biti prosjek svuda, tj. nigdje najbolji. Kompromis.
 
Vidi, slažem se da je gsxr ultimativni stroj koji frče asfalt, savija prostorvrijeme i reže zavoje k'o Žak tirolsku, plavobijeli grbavac mi se i javlja u mokrim snovima, i jedva čekam upoznat Stipu da mu stisnem ruku, ali ti si rekao da GS ne valja, a kako mi je to jedan od pravaca razmišljanja u nekoj alternativnoj budućnosti, ne bi se htio zajebat jer nemam para za skupe greške. Zato pitam, što ne valja s GSom da niđe ne ide kako treba?
Ne znam jel pitas sarkasticno ili ozbiljno, ali ako si ozbiljan onda ga barem uzmi na 2 sata i provozaj da vidis jel te „radi“. Dzaba ti da je najbolji u svemu ako tebi ne odgovara i nije ti napet. Meni je recimo opcenito taj tip motora dosadan i nije za mene i zato ga vjerojatno nikada necu kupiti. Radije cu imati maxi skuter kao daily i nesto od cega ce mi srce brze zakucati cim ga vidim.
Ali to je samo moje misljenje…
 
Na Manghartu, Stelviu, Grossu ima najvise Gs koza
Ima i XR-ova, Multikulti, KTM-ova, natovarenih Vespi… Sto ne znaci da je ijedan od njih najbolji. Zapravo, ova kratka lista potvrdjuje da su ukusi razliciti. Vozis sta ti lezi i to je to. Pa makar to bio i Tomos.
Ovi sa Vespama na Stelviu su npr odlican primjer toga.
A sa druge strane na istom tom Stelviu imas ljude koji su kupili GS jer je to “popularan motor”, iako im mozda upravo ta Vespa bolje lezi…
Sto je vec neko pomenuo - GS je u svemu dobar, ali ni u cemu predobar. Zato ga dosta ljudi (ukljucujuci i mene) smatra dosadnim. A imas motore koji su predobri u necemu, a slabi negdje drugo. A bas to u cemu su predobri ljudima legne ko budali samar, toliko jako da im uopste ne smetaju one druge stavke koje su ispod prosjeka. Nekome su to performanse, nekome komfor, nekome 4 cilindra a nekome 2 itd. itd.
 
Last edited:
uzmi na 2 sata i provozaj da vidis jel te „radi“.

Slažem se, tako sam se i ohladio od nekih koji su me škakljali, ali čovjek tvrdi da GS nigdje ne ide kako treba, pa pretpostavljam da ga je vozio duže od tih probnih 2 sata, zato pitam što konkretno ne valja.
 
  • Like
Reactions: pirotehnicar