Recent content by bubreg

  1. bubreg

    S1000XR

    Pa generalno na svemu možeš odvaliti 500,600 km i preživjeti. R9T je dosta tvrd i nema nikakvu zaštitu od vjetra. Ne možeš smjestiti nikakvu prtljagu osim u nekakve bisage. Po svemu tome meni nije izbor motora za putovanje.
  2. bubreg

    S1000XR

    Ja sam ga imao. Super je za provozat se malo oko grada i za na kavu ali definitivno nije za putovanje. Mislim da je R1200R, pogotovo vodeni totalno drugačiji motor od R9T.
  3. bubreg

    Beverly club

    Ja sam imao starog Beva 300 pa 350 i bio sam prezadovoljan s oba. Taman kad sam htio kupit novog 400 uletila mi Honda ADV 350 u nekoj kombinaciju i ostavio sam ju jer mi je isto super za grad. Fino upija neravnine i općenito je uglađenija i udobnija od Beva. Po zavojima se vozi bolje od...
  4. bubreg

    Dobre prilike u oglasima

    Piše: trip 1: 2951,8 trip 2: 2951,8
  5. bubreg

    Cijene osiguranja motocikala

    Meni u zg, 1200 ccm., laqo, 168 eura.
  6. bubreg

    Novi GS/GSA

    Ja sam na svojim motorima u zadnjih nekoliko godina probao Tomić, Igora i na kraju završio u Baumgartneru. Tomić skupa sa Marijanom mi se pokazao loš. Marijan je ok i pristupačan lik ali mi se nije pokazao kao neki majstor. 2 puta mi je napravio bespotreban dupli trošak. Igor je ok ali po meni...
  7. bubreg

    Novi GS/GSA

    Baumgartner je ovlašteni BMW servis. Ja idem tamo i zadovoljan sam uslugom. Igor radi BMW-e i koristi originalne dijelove ali nije ovlašteni servis. Za Novemu ne znam ali mislim da nisu ovlašteni...
  8. bubreg

    Zg ekipa:-)

  9. bubreg

    Novi GS/GSA

    Malo bravarije i skoro izgleda ko pravi gs. :)
  10. bubreg

    Novi GS/GSA

    I ja ga probao danas. Sve što je već rečeno mogu uglavnom potvrditi. Motor je lakši, kompaktniji i puno sportskije nastrojen. Značajno je snažniji od 1200 lc kojeg vozim. Zvuk je definitivno drugačiji. Kočnice i ovjes su odlični. Težište je još niže i od prvog metra ulijeva sigurnost po zavojima...
  11. bubreg

    Novi GS/GSA

    Kod GSA su rezvervar i vizir veći i širi, ovjes je malo duži i ima tvornički prednje zaštite za cilindre i ove gore iznad cilandara.. Ostalo je sve natrpano kao što se može natrpat i na obični GS.
  12. bubreg

    Novi GS/GSA

    Ova usporedba je smiješna. Lijevo je GSA sa bravarijom preko cijelog motora, koferima, pokačenim torbama i povišenim volanom. Da sve to nakačiš na 1300 izgledao bi isto.
  13. bubreg

    Novi GS/GSA

    U Tomiću si dobio termin?
  14. bubreg

    Novi GS/GSA

    Stigao 1300 u Tomić. Po cjeniku osnovni 22100 eura. GS 1250 je bio 20.800, odnosno 1300 eura jeftiniji.
  15. bubreg

    Novi GS/GSA

    Servis na 20.000 km uključuje više stvari od zamjene ulja i filtera. Svječice, kontrola ventila, filter zraka, ulje u diferencijalu.