Pokriva dobar dio onoga što može krepat na polovnom motoru, ovisno o osiguravatelju, a sve za cijenu jednog tanka benzine. Naravno da potrošni dijelovi nisu pokriveni. Tekst je googl translate, zato je terminologija čudna.
Po obicaju, ne citas ili ne razumijes.
Polica ukljucuje osiguranje od kvarova, nije je moguce dobit za motor s preko 50k na sat i/ili 5g starosti.
Doplata na osnovnu policu je nekih 50ak eura, sto znaci da je rizik nizak, u protivnom bi bila daleko veca.
Vani možeš dobit kasko od osiguravatelja na motore ispod 50000km za ukupnu premiju od 400injak eura, koji pokriva kvarove. Što znači da je netko, jako dobro plaćen za svoj rad, izračunao i dokazao da je taj rizik poprilično nizak, u protivnom bi ta premija bila daleko veća.
Ako znam da ću ja s...
Jednog sam kupio s 5000km, drugog s 1300km na satu.
Teško da bi ikad kupio nešto s preko 20K km na satu ili starije od par godina.
To je moja preferenca i razina rizika na koju sam spreman.
Moje nekakvo mišljenje na temelju vožnje od sat, dva dok sam čekao servis svog drloga, je da nije ništa gori za solo putovanje od mog prijašnjeg motora - horneta, s kojim nisam imao problema odvalit 500-600 dnevno. Doduše bio sam mlađi 10g. Naravno, to mu nije namjena i ima daleko boljih i...
Prođem kraj male cb500x svaki dan, stoji nezaštićena vanka na otvorenom već dvije tri godine - ljetno sunce, kiša.
Zasad izgleda ok. Ne vidim neke velike znakove propadanja plastika od ljetnog sunca ili hrđe.
Ako se koliko-toliko pazi na motor, trebao bi i taj plastikaner biti relativno ok...