Recent content by Pec

  1. VICEVI I ZAHEBANCIJA

    Je bilo je i još je uvijek 🤕
  2. KACIGE

    Pomaže na unutarnju stranu netom opranog vizira nježno utrljati pjenu za brijanje i za par minuta je mekim papirom obrisati ali ne potpuno tako da ostane jako tanki sloj. Drži nekoliko dana a onda treba ponoviti. Blago je masan vizir ali bolje to nego zamagljen ili hladni vjetar u nos.
  3. Lanac labav i napet

    Lanac trebaš promijeniti a lančanike ne. Lančanici uobičajeno izdrže po dva lanca a i puno je jednostavnije zamijeniti samo lanac. Ako su zupci lančanika još zdravi ostavi lančanike i uštedit ćeš novce i vrijeme.
  4. Sve se manje i manje vozimo – statistika vani i kod nas

    Gerijatrija 😆. Vjerojatno 50 i koja.
  5. Sve se manje i manje vozimo – statistika vani i kod nas

    Registriranih motocikala (bez mopedića) je oko 79.000 a neki imaju po dva ili više motora
  6. Sve se manje i manje vozimo – statistika vani i kod nas

    Procjenjujem da ih je oko 60ak tisuća a točan podatak mislim da nije statistički dostupan.
  7. Sve se manje i manje vozimo – statistika vani i kod nas

    Prosječno prijeđeni put Hr motocikala: 2014. 2915 km ... 2018. 2812 km 2019. 2778 km 2020. 2662 km 2021. 2517 km Prosječna starost motocikala u 2021. godini u Hr je 13,34 godine
  8. Bandit

    Žao mi je jako. Pokoj vječni daruj Gospodine dragom prijatelju.
  9. Krizevci PH 20.06.2021.

    👍💪
  10. Atestirao spuh na motoru :)

    Probaj se ti sjetiti kako smo izglrdali prije 30 godina. Mi smo se navozili a mladi su nafrkali 😁
  11. Atestirao spuh na motoru :)

    Ali kada postoji sumnja u preveliku buku onda je treba mjeriti ili drugim riječima kada dođe velemajstor na tehnički a lijen je staviti đb kiler kao minimum poštovanja prema onims kojima je došao na pregled onda eto ti vraga.
  12. Atestirao spuh na motoru :)

    Logika je surova ali vrlo jednostavna. Prigušivači i cijeli ispušni sustavi trebaju biti originalni ili homologirani (dokazano tipno ispitani) za konkretan motor na kojem se nalaze. Ostalo je bilo tolerirano no očito je tolerirano sve manje. Radnici u STPima ne žele biti sankcionirani i...
  13. Atestirao spuh na motoru :)

    MUP i HAK nadziru rad djelatnika STPa. Tijkkom nadzora pregledavaju se vjerojatno i fotografije s tehničkog pregleda a kamere su uglavnom usmjerene tako da se vidi nosač tablice i ispuh. Prije se možda, dok nije bilo kamera, možda i moglo zažmiriti a danas je to "lutrija" koja može...