Recent content by ZoltanBB

  1. ZoltanBB

    P: Bogotto GPX Motorcycle Shoes

    Velicina: 43 Kupljene prije tjedan dana (FC-moto), nikada nosene - jedan broj su mi prevelike. Cijena novih je 89,- EUR (FC-moto). Ove dam za 70,- (preuzimanje u Varazdinu).
  2. ZoltanBB

    Vjetar i buka

    Probao dva modela cepica napravljenih samo za mene (odljev uha) , probao ove cepice koji se mogu vise puta koristiti i zuti vulgaris, kupljeni prije 20tak godina, su mi se pokazali kao najbolji.
  3. ZoltanBB

    Vjetar i buka

    Meni buka oduzme toliko koncentracije da vise niti ne pomisljam na voznju bez cepica. S cepicima je sve ok, pa onda mogu i 500-600 km u komadu.
  4. ZoltanBB

    Vjetar i buka

    Bit ce ti velika promjena (na bolje)... :) Meni su se najbolji pokazali ovi jednokratni (kod mene je svaki par posebno pakiran u vrecici) pa uzmem par vrecica na svaku voznju. Custom moldovi (uzimanje odljeva svakog uha) mi se na kraju pokazao kao najlosije (i najskuplje) rjesenje.
  5. ZoltanBB

    Vjetar i buka

    To je valjda nedostatak skutera koji je koncipiran za voznju gradom na nizim brzinama... Ekipa na nakedima je taj problem relativno uspjesno rjesavala tank-bagom no ne vidim kako bi si ti mogao pomoci... Nakon prvog duzeg izleta vozim iskljucivo s cepicima. Ima tome sada vise od 20 godina. :)...
  6. ZoltanBB

    Test touring guma 120/70 ZR 17, 180/55 ZR 17

    Sto se kvalitete Pirellijevih guma tice, izgleda da Kinezi nisu imali utjecaja. Vec tri sezone vozim Pirelli Angel GT II i guma je odlicna. Stovise, kad bi ju morao opisati jednom rijecju, onda bih rekao da je gotovo pa dosadna.
  7. ZoltanBB

    CroMotoScena - aplikacija za pametne telefone

    Ok, sad sam bas vidio da govoris o sasvim drugoj aplikaciji... Odradio sam par MVP-a (sto za druge kljente, sto za sebe) pa sam mislio dati koji feedback na ove tvoje ideje ali mislim da ti je ekipa ovdje vec dovoljno jasno objasnila u kojem smjeru trebas ici. :)
  8. ZoltanBB

    CroMotoScena - aplikacija za pametne telefone

    Cek, to je tvoj projekt, ti si dev?
  9. ZoltanBB

    Novi GS/GSA

    Naravno, u slucaju da navedeni kardan potraje 80.000km. Kardan je mozda bio OK prije 50 godina. Sada vise stvarno nema smisla (barem u ovom obliku).
  10. ZoltanBB

    Novi GS/GSA

    Bas to. Stovise, moras vjerovati procjeni firme koja je do prije par dana pricala pricu o neunistivim kardanima napravljenim od stoljetne njemacke tradicije i zeljeza kaljenog iz istog kotla iz kojeg izlaze Leopardi (II)! Lijevi auspuh mi ide na zivce pa sam preuzeo rezim odrzavanja kao i na...
  11. ZoltanBB

    Novi GS/GSA

    Kardan i sluzbeno postaje potrosni dio na modelima R1200 i R1250 (pogotovo GS modeli) pa se tako kontrola vrsi 60.000km. Ukoliko se ukaze potreba, eventualna zamjena je za sve vlasnike besplatna no momak ne iskljucuje da ce se s vremenom pojaviti i neki small-print prema kojim ce ipak biti...
  12. ZoltanBB

    Novi GS/GSA

    Gledano s tehničke strane, meni ova gore izjava baš i nema smisla. Mogu razumijeti da je održavanje tehnički kompleksnijeg proizvoda skuplje nego održavanje jednostavnijeg proizvoda no, ozbiljno pitanje: zašto je normalno da je održavanje jednog GSa skuplje nego jednog Versysa/Tracera?
  13. ZoltanBB

    Novi GS/GSA

    To je bio model s aktivnim ovjesom?
  14. ZoltanBB

    Kawasaki Versys 1000

    Vjerojatno su kompresija/povrat postavljeni za jednog vozaca. Kao posljedica, zadnji kraj bi u zavoju skroz potonuo te bi strugao s centralnim nogarom. Prvo zabiljezi koja ti je trenutna postavka (da ju mozes vratiti). Vjerojatno postoji u manualu neka okvirna vrijednost no, da sam na tvom...