SWM Experience

tommy71k

Well-known member
Upravo sam stupio u kontakt sa odgovornim iz SWM tvornice motocikala i pozvali su me da probam par njihovih motora dana 10.7.2020. jer im je godišnjica tvornice i biti će slobodno razgledavanje pogona i moći će se probati njihovi novi motori. Pošto nije daleko od mene onda ću sigurno zaviriti nos i za vas i malo vam pokazati kako se to kod njih radi. Jedva čekam😁jer su izašli sa nekim novim zanimljivim a relativno jeftinim modelima.
ca7085d1a2590f03221de46f7e51079e.jpg
9f46bbf79d780e3c3c7cdc4b31792b9d.jpg
db5f36b42c20d537df278a5ab7a8098b.jpg
950d68d726859f81fd5f032abf31e495.jpg
105973925_10223343855454752_4672150206219144666_n.jpg
 
Kako im je Motopuls popljuvo ove kineske motore pa mi ni ove kopijice Huškvarne više nisu drage
 
To što im je ekipa iz Moto pulsa našla mane i popljuvala ih ,nije relevantno kod svih koji bi s eventualno odlučili na kupovinu Svma. Našli su oni mane im mnogim razvikanijim markama ,kako ne bi onda i njima.Evo meni osobno se dopadaju,još ako budu cjenovno dostupni ,mislim da bi se na podošljive nedostatke moglo zažmiriti. :cool: 🍷
 
Superdual mi je odličan i cjena je ok ali imaju jadnog uvoznika.
Kakav je to uvoznik koji nema sve modele na stanju i dva do tri testna motora
 
Sjedio na enduro modelu i izgleda vise nego dobro a osobno me interesira sm 500 model
Ta "husqvarna" sada ima 2 litre ulja u karteru , expanzionu posudu i ventilator jer je ta masina temeljito doradjena a
kakve performanse taj motor ima i kakkva je oprema na njemu cijena od 56 000 kuna je vise nego povoljna

O moto puls ekipi necu polemizirati
 
Posto ja ne mogu pricati o onome sta nisam vidio a 500 model jesam (doduse ne super moto koji me i interesira nego enduro )
mogu reci da je vise nego dobro napravljen i da je odlican odnos ulozenog i dobivenog


 
Last edited:
Kako im je Motopuls popljuvo ove kineske motore pa mi ni ove kopijice Huškvarne više nisu drage

[/QUOTE]
Superdual mi je odličan i cjena je ok ali imaju jadnog uvoznika.
Kakav je to uvoznik koji nema sve modele na stanju i dva do tri testna motora
[/QUOTE]

Dobar dan, bez uvrede, ali Moto Puls bez kvalificranog recenzenta nema blage veze za ista osim 100% cestovnih motora.
A cak i kad bude Legenda (Sipek, Bolsec) test vozac ima svoju marku/servis doma koja konkurira testnom.

Ok, SWM uvoznik nema sve modele ali nema Aprilia ni Beta u HR, provjerio sam.
 
A vi još ne znate na koji način naše revije testiraju sve od igle do lokomotive? Prvo se dogovori koliko oglasnog prostora i na koje razdoblje zakupljuješ, što od opreme možeš donirati, preferira se hard test na duže razdoblje, zastupnik da ga toči i održava, pa ti kao recenzent pljuni sam sebi u platnu listu i napiši nešto loše o bilo kojem detalju na takvom proizvodu. Davnih dana sam prestal čitati hvalospjeve o poluproizvodima, ali za prodati robu koja nejde ili od ne(i)čega napraviti uberkul predmet želja, za to je dosta naših "novinara" i više nego sposobno.
 
A vi još ne znate na koji način naše revije testiraju sve od igle do lokomotive? Prvo se dogovori koliko oglasnog prostora i na koje razdoblje zakupljuješ, što od opreme možeš donirati, preferira se hard test na duže razdoblje, zastupnik da ga toči i održava, pa ti kao recenzent pljuni sam sebi u platnu listu i napiši nešto loše o bilo kojem detalju na takvom proizvodu. Davnih dana sam prestal čitati hvalospjeve o poluproizvodima, ali za prodati robu koja nejde ili od ne(i)čega napraviti uberkul predmet želja, za to je dosta naših "novinara" i više nego sposobno.

Ovako banalizirati mozes svaki posao I generalizirati sve profesije. Čime se ti baviš?
 
Superdual mi je odličan i cjena je ok ali imaju jadnog uvoznika.
Kakav je to uvoznik koji nema sve modele na stanju i dva do tri testna motora
[/QUOTE]

Dobar dan, bez uvrede, ali Moto Puls bez kvalificranog recenzenta nema blage veze za ista osim 100% cestovnih motora.
A cak i kad bude Legenda (Sipek, Bolsec) test vozac ima svoju marku/servis doma koja konkurira testnom.

Ok, SWM uvoznik nema sve modele ali nema Aprilia ni Beta u HR, provjerio sam.
[/QUOTE]

Nisi u pravu. Vozio sam se sa svima njima, ukljucujuci i "legende" i tocno znam sto je od toga moguce izvuci za prosjecnog vozaca. I to MotoPuls pise.

I molio bih naziv samo jednog uvoznika koji ima sve modele/ boje na lageru i dva tri testna motora.
 
Evo jedna dobra usporedba

Evo i treći odgovor. :mrgreen:

Ne znam šta je dobro u ovoj usporedbi? Da li je isplativije dati 8k$ za staru Husqvarnu ili 11k$ za novog EXC500? Ili 12 ako uzmeš još neke stvari koje ne spominje a i odmah donosi sud da će biti tu negdje. Pa tko normalan to može progutati bez obzira koliko bio financijski insuficijentan:mrgreen:. No dobro, to je svačijje pravo.

Na stranu što je KTM generalno otišao u kurac sa cijenama, ali moje pitanje je isplati li se dati 8 somova za tehnologiju iz 2006? Zadnje primjerke te enduro Husqvarne sam vozio i onda su već bile zastarjele. Da, može ih se i danas voziti kao što se može voziti i Husaberg iz 2006. Ako govorimo o dualu, kakve veze ima EXC 500 sa dualom?
 
Ovako banalizirati mozes svaki posao I generalizirati sve profesije. Čime se ti baviš?
Bavim se testiranjem kvalitete određenih vrsta proizvoda, previše puta sam pročitao hvalospjeve po našim portalima i novinama koji nemaju veze s vezom za proizvode koje sam osobno testirao i koji su pali na više testova zbog nekvalitete.
Ne želim generalizirati, ali nažalost ispada da dobar dio uvoznika i proizvođača na neki način uspijeva za masu proizvoda ispeći od dreka pogaču i na njoj još i dobro zaraditi preko leđa običnih smrtnika.
Ovo je samo moje iskustvo koje ne mora nužno biti generalni problem.
 
Evo ti jedan brzi da ne tribas cekat :mrgreen:

Meni se isplati a tebi ne pa neka svak vozi sta hoce za svoje novce
 
Bavim se testiranjem kvalitete određenih vrsta proizvoda, previše puta sam pročitao hvalospjeve po našim portalima i novinama koji nemaju veze s vezom za proizvode koje sam osobno testirao i koji su pali na više testova zbog nekvalitete.
Ne želim generalizirati, ali nažalost ispada da dobar dio uvoznika i proizvođača na neki način uspijeva za masu proizvoda ispeći od dreka pogaču i na njoj još i dobro zaraditi preko leđa običnih smrtnika.
Ovo je samo moje iskustvo koje ne mora nužno biti generalni problem.

Onda si jedan od rijetkih koji ne živi od direktne prodaje ali svi mi prodajemo, od priče do usluga i robe. :mrgreen:
Slažem se s tobom, ima stvarno svakojakih debilana i prevara i to ćeš naći u svakoj branši. Nije jednostavno ali za sva testiranja se neke stvari moraju posložiti u glavi. Mene nije sram reći da mi je trebalo dosta vremena da to napravim i još uvijek se ulovim u situaciji gdje na primjer krenem popljuvat kočnice na recimo nekom manjem motoru a onda skužim da sam na njega sjeo nakon npr. Panigale V4 koji nema kočnice nego neko svemirsko čudo u obliku klješta i diskova. Karikiram ali kužiš na što misim. Onda dolazi preferencija vrste motora i kojekavih sitnica koje u pravilu određuju nečiji sud jer svi smo mi od krvi i mesa. Uglavnom, na primjeru Motopulsa ili bilo koje druge revije želim reći da je to prije svega d.o.o. koji mora isplatiti plaće i pokriti troškove a u tim okolnostima su im tekstovi više nego korektni.