S1000XR

Masina toliko zvekece da je ni niski prelet Jumbo Jet-a , metar iznad glave ne bi mogao nadglasati ! :mrgreen:
Na 1. servisu ocekujem da ispusteno ulje bude metallic boje, sa sljokicama od komada mjenjaca, klipova, letecih i lezecih lezaja... :mrgreen:
Ma nece ..ide to bez problema..zvecka al ide
 
Za aute je od 1.000 do 10.000, može i više naravno ali uglavnom tako negdje. S time da treba izbjegavati super ponude i amatere jer nije to sam tak napraviti kako spada. Obzirom da znam kako Svig radi i da su tam pod dobar dan auti od 100k€ 700kn mi je bila jako dobra ponuda, realno dao bi i nešto više ali 1800 ipak ne.
Danas sam ga taman rastavljao da složim zaštite hladnjaka i slidere kad stignu pa mi skoro izletila plastika iz ruke kak je skliska hahaha

Kontaktirao jučer Svig cijena za kopletan motor sa tri kofera 800kn, ali na žalot nema slobodnog termina do 04.08. :(
 
E da, gužva mu je uvijek :mrgreen: ja sam bio xy puta i tu sam u kvartu pa upadnem malo preko reda ali i ja sam čekao koji tjedan...
Čovjek radi sam, za sebe, pa nema ništa na brzinu i tek tolko.
 
  • Like
Reactions: bojan
Takav posao jedino tako i može kvalitetno raditi (y)
 
XR.jpg
 
Složeni slideri, jedini koji mi ok izgledaju i da je sistem osmišljen da ne radi više štete nego koristi. Montaža poprilično jednostavna, bez neprihvatljivog bušenja oklopa što neka rješenja traže...

20200712-112250.jpg


20200712-103656.jpg
 
  • Like
Reactions: bojan
Dobro izgledaju jer su se uklopili u motor pa ništa ne viri van ali mi se nekako mali čine u smislu žaštite?Ja se nisam mogao nikako odlučiti koje da uzmem jer su mi one "šipke" bile ružne ali našao neku dobru ponudu za orginal od BMW-a pa sam na kraju ipak njih uzeo.Još čekam da stigne pošilja sa ebay-a.
 
Iskreno nisam išao niti gledati jer sam bio siguran da ako je orginal da je valjda dobro.Bili su mi skupi i sad naišao na ok cijenu pa sam se razveselio i odmah kupio. Frend mi je pokazivao od SW-a i još je rekao da su dobri jer nije morao ništa bušiti a od Givi-a navodno isto treba bušiti.
 
Mislim da samo na desnoj strani moras Dremelom napraviti usjek u oklopu. Ima cak i fabricki oznaceno gdje treba rezati.
Za novi XR fabricke zastite su od karbona i stvarno super izgledaju, ali preskupo - preko 1000 EUR za set... Tako da ostaje da sacekam hoce li se pojaviti kakva aftermarket zastita... Jos uvijek nema nista generalno od aftermarket opreme za 2020 model
 
Koja glupost da nisu mogli napraviti orginal da nema bušenja i rezanja, a izgledaju mi najbolje od svih tih "šipki" za zaštitu koje sam vidio i zato sam i čekao sa kupnjom u nadi možda ih ipak nađem povoljnije :oops:
Vjerujem da će SW brzo napraviti zaštitu za novi model jer mi se čini da stalno izbacuju nešto novo i prate situaciju.
 
Sreca u nesreci je da se ne busi lakirani dio oklopa (vanjska oplata) nego unutrasnja plastika koja dodje iza.
A zeznuto je i sa tim aftermarket zastitama. Na jednom forumu sam citao slucaj gdje je covjeku zbog SW zastita napukao blok motora. Valjda su prenosile neka opterecenja na kuciste plus vibracije i "kvrc". SW mu je platio zamjenu masine, ali on je u USA :) Ovdje bi mogao sjesti i plakati :)
 
Tak sam i ja mislio ali sam našao uputstva od originala na netu i vidio da stvarno treba rezati :mrgreen:
Ja generalno ne volim te crash barove i slidere jer često rade puno više štete nego koristi da umjesto plastika udarac dobije rama ali ovi od sw su mi se činili dobro osmišljeni, vežu se i na blok i na ramu a najistureniju točku drži M8 šaraf pa pretpostavljam da u slučaju žestokog udara prije puca tamo nego na rami. S druge strane u nekom glupom laganom padu mogu spasiti puno toga...
 
Sreca u nesreci je da se ne busi lakirani dio oklopa (vanjska oplata) nego unutrasnja plastika koja dodje iza.
A zeznuto je i sa tim aftermarket zastitama. Na jednom forumu sam citao slucaj gdje je covjeku zbog SW zastita napukao blok motora. Valjda su prenosile neka opterecenja na kuciste plus vibracije i "kvrc". SW mu je platio zamjenu masine, ali on je u USA :) Ovdje bi mogao sjesti i plakati :)

E da, i to sam vidio ali nije SW bio nego Wunderlich, a oni se pak vežu na iste 3 točke sa svake strane kao i ovi original tako da pitanje jesu li te cijevi pravi razlog...
Ovi SW slideri idu na bloku na prednjoj strani na točke gdje su nosači spojlera pod mašinom izbočeni. Kažem, gledao sam sve šta se nudi i za ove mi se činilo da je najmanja šansa da izazovu više štete nego koristi makar tko zna.
 
Ma ne volim ni ja crash barove jer su mi svi ružni ali eto vidio kod frenda i mislim si ma j**** izgled ako dođe do pada možda ipak budu od koristi a nadam se da neće trebati. Mislim da nema pravila šta se tiče štete sve ovisi o sreći kako i gdje padne.Nadam se da neće biti potrebe za velikim rezanjem plastika :cry:
 
Last edited:
Najbolje je ne past i nemas problema..ne trosis novce na slajdere, motor ne nagrdjujes i ne otezaves i ljepse izgleda..nikad nebi dao pare za to..ako dodju na motoru skidam i prodajem jelenima
 
Najbolje je ne past i nemas problema..ne trosis novce na slajdere, motor ne nagrdjujes i ne otezaves i ljepse izgleda..nikad nebi dao pare za to..ako dodju na motoru skidam i prodajem jelenima

To je svima nama zelja, ali nikad ne znas. Ako se ipak desi taj pad, posebno neki glupi kao lagani kliz, pad sa nogare ili ti motor jednostavno ispadne kod manevrisanja, onda je bolje ogrebani crash bar nego probijeno deklo (posebno sranje ako si na putu), polomljeni oklopi itd...
Kod ozbiljnijih padova ti svakako nista nece sacuvati motor (osim nekog divovskog airbaga koji se omota oko citavog motora :mrgreen:), a u takvim scenarijima ti je motor svakako najmanja briga...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: viktor79
gastajbarter said:
Najbolje je ne past i nemas problema..ne trosis novce na slajdere, motor ne nagrdjujes i ne otezaves i ljepse izgleda..nikad nebi dao pare za to..ako dodju na motoru skidam i prodajem jelenima

:ROFLMAO: :ROFLMAO:
Pa kaj mi to nisi napisao ranije pa nisam se toga niti sjetio da je najbolje ne pasti (y)(y):ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Last edited:
Tuono mi je na marofu klizao 30ak metara i zahvaljujući sliderima podigao sam ga i odvezao se doma nakon toga. U slučaju takvog udesa da slider trga dijelove motora ili rame tak i tak taj motor nakon toga nebi ni slagao ni vozio...
 
Odrađen 1. servis (@Gastarbajter - nije bilo komada motora na magnetu cepa od ulja, a zvuk je ostao isti :mrgreen:)
Sada imamo sve obrtaje na raspolaganju :devilish:
 

Attachments

  • IMG_3771.jpg
    IMG_3771.jpg
    88.8 KB · Views: 109