PRIZMIĆ MOTO Fantic-Lambretta-Malaguti

Piaggio Si i Bravo..Malaguti fifty, Garelli Gary uno, Gilera Bullit 50....Imala mi je žena Gileru Bullit..Super mali stroj..Vodeno hlađenje, 3 brzine-ugrađena četvrta..100 km/h..
A onda su 90-ih došli skuteri, pa više nije bilo tako zanimljivo..
Največu je prašinu digla Aprilia SR50..
Imao sam jednu Apriliu Amico 50 tada..
 
Treba sve te firme ozivit, sve imaju povijest i vani ih svi vole i traze...
 
  • Like
Reactions: Elias
Žalosno za jednu Gileru koja je imala i R-a 600, 120hp, i enduro modele od 500-600 ccm. Danas mlađe generacije ni ne znaju da Gilera radila motore. I imali su svojevremeno najjači skuter na tržištu, a sada firma ugašena.
 
Meni je nekad Gilera bila najdraži brend..Imao sam Arizonu 125, KK125,
Žalosno za jednu Gileru koja je imala i R-a 600, 120hp, i enduro modele od 500-600 ccm. Danas mlađe generacije ni ne znaju da Gilera radila motore. I imali su svojevremeno najjači skuter na tržištu, a sada firma ugašena.


Meni je Gilera bila nekad najdraža firma..Imali su vrlo hrabre modele, pravi vizionari..
Imao sam RX125, KK125Endurance,Arizonu125, Nebrasku 125,dvije XR1 125, dvije RC125 Top Rally..RC600 mi je bio san 90-ih..
Da ne govorimo o SP01, SP02, GFR125, Chrono 125, Nordwest 600..
Imam dojam da ih je Piaggio kupio kao i španjolski Derby samo da bi ih ubio kao konkurenciju..
Gilera ima slavnu i bogatu prošlost..
 
Kako bih volio da sam bar jednu od ovih uspio zadržati😪
Ovo je par fotografija koje sam uspio ovako na brzinu pronači..
 

Attachments

  • 20200717_215224_copy_2048x1536.jpg
    20200717_215224_copy_2048x1536.jpg
    133 KB · Views: 125
  • 20200717_215313_copy_2048x1536.jpg
    20200717_215313_copy_2048x1536.jpg
    245.9 KB · Views: 132
  • 20200717_215140_copy_2048x1536.jpg
    20200717_215140_copy_2048x1536.jpg
    136.3 KB · Views: 131
  • 20200717_215255_copy_2048x1536.jpg
    20200717_215255_copy_2048x1536.jpg
    205.8 KB · Views: 140
  • 20200717_215351_copy_2048x2730.jpg
    20200717_215351_copy_2048x2730.jpg
    90.2 KB · Views: 127
  • Like
Reactions: BreakM and sanchez
Svaka ti cast Bobe na upornosti i pokusaima da se prezentira novi brend u ST-u. 2011. kad sam uzea prvog KTM-a bia sam predmet ismiavanja, a taj brend je rastura i yamahu i hondu na svim natjecanjima. Tako ce bit i za Fantic. Dok se sam ne dokaze nema sanse da se ikog riecima uvieri u suprotno. Ono sta pozdravljam je mogucnost probne voznje(y) u zadnje vrime me zanimau scrambleri pa mozda doletim na test. Kad smo vec kod novih uvoznika jel itko zna kako prolazi Indian?
 
Ali, teško će Hrvat protiv švapskog stroja, a ako mu se šta i desi, čuvati će to za sebe i tiho stenjati.. A novitete se napada bez problema, razloga i argumenta..

To naprosto nije istina. Ja sam osobno alergičan na sve s BMW značkom, zbog istog razloga sam popljuvao F900XR, C650, arhiva foruma pamti sve, a rado bi i po kawasakiju voljenom pljucnio da mu uvale kinesku mašinu. Mašina je srce motora, to mora biti pici-pici. Sve ostalo me zapravo nije briga, ako mi ne paše, lako zamijenim boljim.
 
Svaka ti cast Bobe na upornosti i pokusaima da se prezentira novi brend u ST-u. 2011. kad sam uzea prvog KTM-a bia sam predmet ismiavanja, a taj brend je rastura i yamahu i hondu na svim natjecanjima. Tako ce bit i za Fantic. Dok se sam ne dokaze nema sanse da se ikog riecima uvieri u suprotno. Ono sta pozdravljam je mogucnost probne voznje(y) u zadnje vrime me zanimau scrambleri pa mozda doletim na test. Kad smo vec kod novih uvoznika jel itko zna kako prolazi Indian?

uzea si hard enduro motor koji je godinama prije I dan danas bija broj jedan u toj klasi a smijali su ti se jer te taj motor iskipava svako 5 metara
 
Last edited:
Zato uvijek kazem, svijet bi bio puno ruzniji da nema talijana.
Tako je i sa ovim fanticom, kome se on ne svidja, taj ima mentalnih problema.
 
uzea si hard enduro motor koji je godinama prije I dan danas bija broj jedan u toj klasi a smijali su ti se jer te taj motor iskipava svako 5 metara

Branko, stvarno si posta zaeban:eek: jel se sicas lad si prvi put na Marsu sia na hard enduro? Oces da te posietim?!
Ktm nisam ni kupia, a vec se na forumu razvila zaebancia kontra motora po koi idem. To dok sam ga ucia vozit je drugi par postola. Siti se Like. Proba si pa si vidia. Dodi tako i probaj Fantica pa cemo skupa "srat" ili pohvalit motor. A o cieni se ne diskutira. Svako ima svoj limit. Ja osobno ne bi nikad da onoliki para za BMW ili Ducatia, a za potonjim zbog izgleda slinim. Zbog mehanike bas i ne. Isto tako samo o motorima koe sam vozia cu dat neki osvrt. A na osnovi ciene u odnosu na konkurenciu napadat uvoznika?! Pa Skoda je masu jeftinia od Audia pa ga o5 ekipa masovno kupue. Tue cak masina u nekim modelima identicna sto kod Husqvarne i Fantica nie slucaj. I ne zaboravi da Ktm drzi Husqvarnu, isti onaj Ktm kome se i dan danas rugau
 
Koje se ulje preporuča za Fantic i koje je najbolje?

Koje su gume najbolje za taj 500 Rally ?

Pitam za prijatelja.
 
  • Haha
Reactions: Nero
Koje se ulje preporuča za Fantic i koje je najbolje?

Koje su gume najbolje za taj 500 Rally ?

Pitam za prijatelja.



Evo šta piše u manualu za ulje:
4-stroke gear engine oil SAE 10W40, API service type SG or greater, JASO standard MA , obavezno full sintetiku..Tvornički je u njima Bardahl ulje. Naravno da se može koristiti i druga marka ulja istih specifikacija.. Kad se mijenja zajedno s filterom stane cca 1,2 l..U motor inače stane 1,8l ulja..
Šta se tiće guma u originalu su 110/80 R19, 140/80 R17 Michelin Anakee Wild...Ako netko preferira više cestovnu vožnju, dobre su Pirelli Scorpion STR, koje su original ugradnja na Scrambleru 500.
 
Last edited: