MITAS TOURING FORCE

Recommended cold inflation pressures for TOURING FORCE tyres


Please follow the recommendations from your motorcycle user manual. The Strong Carcass Technology


gives a bit more free hand in choosing optimum inflation pressure. The inflation pressure is defined with


regard to the tyre load during the ride and the riding style (alone or with a passenger, extra luggage), and


the ride itself (long-lasting highway ride, shorter distances on local roads). We recommend as follows:


TOURING FORCE Front Rear


A ride with a passenger and extra luggage 2.6 2.9


A ride with a heavier touring motorcycle over 1000cc 2.6 2.9


A solo ride on a heavier motorcycle up to 1000cc 2.5 2.7


A solo ride on an light motorcycle up to 650cc 2.3 2.5


A solo ride on an light motorcycle up to 400cc 2.2 2.4
 
Na kojoj relaciji uspijes pregrijati gumu u BH na tlaku 2,5/2,9?

Sarajevo - Mostar
Ako se pregrijala uopste... To je samo pretpostavka, jer bi se pocela normalno ponasati nakon sto smirim malo voznju, pa ponovo krenem malo jace

TOURING FORCE Front Rear

A ride with a passenger and extra luggage 2.6 2.9
A ride with a heavier touring motorcycle over 1000cc 2.6 2.9
A solo ride on a heavier motorcycle up to 1000cc 2.5 2.7
A solo ride on an light motorcycle up to 650cc 2.3 2.5
A solo ride on an light motorcycle up to 400cc 2.2 2.4

Po ovoj tabelici bi ih trebao jos dopumpati :mrgreen:
 
Last edited:
ja kad bi tako znao kako se guma ponasa i tlakove i ostala cudesa i jos malo nastimat ovjes mogo bi sad umjesto marqueza vozit par trka :mrgreen: ..al posto neznam recu da serete u prazno..na cesti ti je samo koliko ko zna vozit i ko je veca budala..znaci neko ko je lud i malo zna nema veze ni tlak ni ovjes ni motor..sa 600ccm ce oderat nekog na bmw najnovijem koji sam stima ovjes pumpa gume ima 200ks:mrgreen::mrgreen:
 
Ja ne znam šta vi pričate, evo da ne ispadne da serem, ja drzim rekord u svom kraju na dionici skretanje za motodrom-gornje jelenje, evo da ne ostane na riječima evo i slike i dokazi.
Svi ovaj zavoj poznate, čuveni grobnički mulholand, relativno brzi ga prelaze sa 70-80kmh, ja ipak malo brže, jbg, zato i jesam rekorder
20200720_194351.jpg

20200720_194437.jpg
 
  • Haha
Reactions: StickyFingers
Znaš i sam da montiraš Sport Force bio bi još brži. Vjerujem da je namjerno jer si obziran prema ovima koji se dolje na Grobniku vrte u krug.
 
A znam, ali i ovako su errovi na narezanim slickovima ljubomorni na moje vrijeme, da montiram sportforce ljudi bi od muke prodali motore
 
  • Like
Reactions: tomo3
A znam, ali i ovako su errovi na narezanim slickovima ljubomorni na moje vrijeme, da montiram sportforce ljudi bi od muke prodali motore
Sve znam jer i sam imam odlično vrijeme kad se vozim na motoru.
 
  • Like
Reactions: Igor28
ja kad bi tako znao kako se guma ponasa i tlakove i ostala cudesa i jos malo nastimat ovjes mogo bi sad umjesto marqueza vozit par trka :mrgreen: ..al posto neznam recu da serete u prazno..na cesti ti je samo koliko ko zna vozit i ko je veca budala..znaci neko ko je lud i malo zna nema veze ni tlak ni ovjes ni motor..sa 600ccm ce oderat nekog na bmw najnovijem koji sam stima ovjes pumpa gume ima 200ks:mrgreen::mrgreen:
Ne mislim da se radi o tome, ko ce koga derati.
Ljudi primjete razliku u voznji, mjenjanjem guma, tlakova.
 
Ne mislim da se radi o tome, ko ce koga derati.
Ljudi primjete razliku u voznji, mjenjanjem guma, tlakova.
Primjete razliku izmedju 2.5 i 2.6..pa sta cekaju eno honda trazi zamjenu...ili su mozda jaki na tipkovnici a na cesti ih skuteri obilaze..otkako sam sebe uhvatio kako lazem nikom vise nevjerujem:mrgreen:
 
Evo da se i ja javim s nekakvim mišljenjem o gumi. Na Z1000SX je točno 6000 km. Stavio sam ih u 11. mjesecu i zimske vožnje su bile odlične. Nova guma je držala i po hladnom i mokrom. Dok bi se zagrijala zadnja osjetilo se da malo lakše proklizi na kočenju, ali sad kad je zatoplilo, nakon par kilometara guma je spremna za vozit se. Prije sam vozio Angel GT, Roadsmart 3 i kratko su bile Angel ST kad sam kupio motor. Ove gume meni nisu ništa lošije od Roadsmarta i Angela za nekog tko se vozi malo brže, a da ne povlači vraga za rep. Znači normalna sport touring vožnja, što je i namjena ovih guma. Meni se troše ravnomjerno i mislim da će i kilometraža biti kao i s ostalim gumama, cca 8000 km. Ja bi ih preporučio svim putnicima i vikend putnicima kao jeftiniju, ali ne nekvalitetniju alternativu za trećinu skupljim setovima.


Konacno sam uhvatio malo vremena da ozbiljnije provozam ovu gumu, pa evo moj kratki osvrt...

Zakljucak - ako gledamo odnos ulozeno-dobiveno, gume su OK. Za te pare nije ni realno ocekivati neke spektakularne performanse. Ali po mom misljenju ove gume su vise Touring, a ne Sport-Touring. Ko vozi u takvom rezimu, onda ce biti i vise nego zadovoljan. Ko putuje, ali voli i da malo podivlja, mislim da treba potraziti nesto drugo.

Da li bi ih opet kupio ? Ne bi. Za moj stil voznje su previse trome i teske za upravljanje, a i to klizanje mi ne ulijeva preveliko povjerenje. Posebno ako uzmem u obzir da sam do te granice klizanja dosao vrlo brzo i lako. Nekako me umaraju. Angel GT mi je puno zaokruzenija (i skuplja :)) guma. Ali posluzit ce vise nego dobro za odlazak sa zenom i koferima na more, lijeno i turisticko vozanje (ako nas HR granicari uopste puste preko "grane" :mrgreen:). Mislim da su upravo za takvu voznju i napravljene.(y)

čitam vaše utiske i stvarno ne mogu odlučiti; da li ih uzeti kad već moram ići na ST

:unsure: nego, pitanje je; da ih ima sad u setu i koja je razlika u cijeni?
 
čitam vaše utiske i stvarno ne mogu odlučiti; da li ih uzeti kad već moram ići na ST

:unsure: nego, pitanje je; da ih ima sad u setu i koja je razlika u cijeni?

Pa s obzirom na cijenu Mitasa, nista te ne kosta da probas. Ja bi ih na tvom mjestu kupio. Nije sada da rizikujes da bacis 300-400 EUR ako se desi da ti se gume ne svide. Probaj i vidi kako se slazete(y)
 
problem je što trenutno ne nalazim ni jedne u mojoj dim.

ali poslao sam par upita, pa ako nađem u 200-300kn razlike, sigurno ne budu Mitasice
nakon pročitanog :)
 
problem je što trenutno ne nalazim ni jedne u mojoj dim.

ali poslao sam par upita, pa ako nađem u 200-300kn razlike, sigurno ne budu Mitasice
nakon pročitanog :)
Pirelli Angel GT u Bimbe skuplje 200 kn od ovih,svaka čast Mitasu ali na moj motor neće.Jedino ako ih ko pokloni za testne 😉
 
ne znam, kakve su TF, ali za SF,
mogu samo ukratko napisati, kako nisam razočaran

edit
2cadjo: tako nekako (y)
 
  • Like
Reactions: cadjo
Meni su cestovni Pirelli uvik ostavljali čudan osjećaj. DR2, DR3, ST, GT, na svima isto, nekako distanciran od motora. Vidim da ljudi na njima dobro voze, al meni ne paše. Nemam osjećaja.

Supercorsa odlična, samo je treba navrime skinit (dva puta me na kraju protresla, skoRRo RIP).

Na debeli motor ću probat Touring Force, baš me zanima osjećaj na njima.