Tvornica motora SWM,Italija

Imaju sad akciju do sredine 9mj.
 
Sta se tice prodaje kod nas je Zlatko Spahija - Spax ( Moto Bean ) u Brodarici
Kontakt sam dobio direktno od ovog gospodina iz Italije a sta se tice njihove game motora modeli sa manjom zapremninom imaju kineske agregate
dok veci modeli su bazirani na Husqvarni koji su naravno temeljito doradjeni


Naravno mozes imat najbolji stroj ali ako podrska uvoznika nije na nivou onda si u poprilicnom problemu
Sreca je opet sta Varesse nije daleko
 
Dobar dan, evo mojeg primjerka SWM RS 125 R Factory '19. Novi iz Italije, vlasnik od 1.2019. za sada sasvim zadovoljan. ;)
 

Attachments

  • SWM RS 125 R Factory 2019. (4).jpg
    SWM RS 125 R Factory 2019. (4).jpg
    203.6 KB · Views: 128
Danas sam bio u posjeti talijanske tvornice motora SWM.
Nekada su se u toj tvornici proizvodili Cagiva,Fantic,SWM i Husquarna od 1971 do 1984 kada je 1984 sve otkupio BMW da bi 5 godina kasnije sav taj trud propao.
2015 jedan od vlasnika SWM grupe je u Kini nasao ulagaca koji je ulozio puno love i od onda se racuna kao povratak SWM motora na trziste.
Trude se,dobar su tim iako moraju jos napredovati.Sada su u fazi otkrivanja trzista pa imaju dosta modela od klasicnih 125 i 500 cc,preko cestovnih(naked) 125 i 400 cc,Cross i motard 125,300 i 500 cc pa cak i Crosturer od 600cc,svi sa 1 cilindrom.Proizvode otprilike 30 motora dnevno koji su uglavnom namjenjeni talijanskom,francuskom ali i americkom trzistu.
Danas im je bila 5 godisnjica rodjenja nove tvornice pa se moglo prosetati po cijelom pogonu,naravno uz vodica i probati sve njihove motore.
Pa evo par slicica.

Dobar dan
Super! Drago mi je da je netko tamo bio!
Ja sam skoro isao s uvoznikom po svoj model u tvornicu, ali zbog loseg vremena ipak nisam..
 
Last edited:
Probao sam:
Probao sam i SM 125 R..znaci isti kao ovaj Motard ali 125 cc i mogu ti reci da se krece puno brze nego Varez(onaj Naked).
Ovaj 500 cc ide ko grom.
Motori nisu losi,moraju jos dosta raditi na njima.Recimo cesto sam znao zatrubiti umjesto stavit zmigavce,ne samo ja nego i dosta njih iz moje grupe.
Neke od njih nisam uspio upaliti odmah nego tek iz drugog ili treceg pokusaja.Sto se stabilnosti tice,ok su,lagani su i lako se upravljaju s njima.Nisu niti niski.Sic im je na dobroj visini.Pozicija sjedenja nije losa.Pedale kocnice i kvacila su mi malo sicusne.
Outlaw 125cc,estetski mi se jako svidja.
Visok sam 187,imam 104kg ali sam ove 125 uspio navuci na 110,115 km/h.90-95 km/h dodju bez problema.Nisam mogao brze jer sam se ipak vozio po cestama gdje je dozvoljeno 70.Rekli su mi da Varez 125cc i SM 125 R idu do 125km/h

Meni u certifikatu pise 105 km/h, nakon razrade sam uspio po satu 112 km/h bez crvenih okretaja.
 
  • Like
Reactions: tommy71k
Razmišljao sam i o njima, ali još je rano..Fantic ima odlične prodajne rezultate u Italiji,a SWM se tek probija..Dosta su vezani uz kineski kapital, kao i Benelli..Onda se desi da u gami imaš generične motore koji se prodaju još pod nekim drugim brendom..Ili da često mjenjaju smjer poslovanja..
Imat ćemo mi još jedsn brend, ali polako..
U svakom slučaju SWM mi se sviđa..

Dobar dan, Fantic je super ali je Enduro 125 Performance preskup. SWM je 2-7000 kn jeftiniji ovisno o modelu Endura.
Uz to SWM je od 2015. na trzistu (opet nakon 70/80-tih) tako da se vec dokazao.
 
  • Like
Reactions: tommy71k
Pa kolio sam shvatio SWM je samo kineski kapital, ostalo je sve Italija, i proizvodnja i dijelovi. Oni imaju preradjene Husquarne iz doba BMWa iz tvornice u Italiji.
Mislim da je Benelli bas sve Kina, sa djelomicno generickim motorima. Ako je tako, to je onda velika razlika.
SWM mi je jako zanimljivi motor (najvise Superdual X), no zastupnik u HR (Talijan koji ni hrvatski ne zna) mi ne ulijeva bas neko povjerenje da bi se odlucio za kupnju.

Dobar dan, slazem se da je uvoznik upitan, ali nijedan drugi uvoznik takoder nije imao izlozenu i bez kapare dostupne Aprilia RX 125, Beta RR 4T 125 LC, Fantic Enduro 125 Performance.
Sada mi dostavlja rezervne dijelove iz Italije.
 
Misliš ovaj ILS Motorsport? Ne znam uopće tko su. Stavljali su svašta na face(Swm, Fantic, Beta)a kad pogledaš lokaciju, daje neku privatnu kuću u Sesvetama..Kaže, mikropoduzetnik...
Bez dobrog i stabilnog uvoznika, nema ništa..

Sve je tocno, zato mi je tvornica draga da poslujem s njima kao sa Tomos u Koper 2012.
Sve direktno ako treba bez posrednika.
 
Sta se tice prodaje kod nas je Zlatko Spahija - Spax ( Moto Bean ) u Brodarici
Kontakt sam dobio direktno od ovog gospodina iz Italije a sta se tice njihove game motora modeli sa manjom zapremninom imaju kineske agregate
dok veci modeli su bazirani na Husqvarni koji su naravno temeljito doradjeni


Naravno mozes imat najbolji stroj ali ako podrska uvoznika nije na nivou onda si u poprilicnom problemu
Sreca je opet sta Varesse nije daleko

Dobar dan, ja sam cuo da su sve masine Husqvarna jer su glave cilindra crvene?
Husqvarna je imala 2T i 4T 125 dok je bila u Italiji prije KTM preuzimanja.
 
Koliko ja znam modeli koji su nazirani na Husqvarna motorima su

RS500R
SM500R
Superdual 650
i jos RS300R

Inace ovaj 650 je u stvari ima zapremninu od 610 ccm a upotrebljava je i AJP u modelu PR7 Adventure
 
Sve je tocno, zato mi je tvornica draga da poslujem s njima kao sa Tomos u Koper 2012.
Sve direktno ako treba bez posrednika.


Ne razumijem..Jesi li kupio SWM od uvotnika ili direkrno u tvornici?
 
Teško je razumit talijana kad preko gugl prevoditelja komunicira
 
Dobar dan, slazem se da je uvoznik upitan, ali nijedan drugi uvoznik takoder nije imao izlozenu i bez kapare dostupne Aprilia RX 125, Beta RR 4T 125 LC, Fantic Enduro 125 Performance.
Sada mi dostavlja rezervne dijelove iz Italije.
Dobar dan,
Da nebi bilo da pljujem po covjeku, covjeka ni ne znam, razmijenili smo 2 maila, mozda je odlican tip i trgovac, no samo mi ne ulijeva povjerenje taj biznis od jednog covjeka dovoljno da bi trgovao zbog mogucih naknadnih problema iako mi je motor jako zanimljiv.
Isto kao i kupovina AJP PR7 motora koji nema zastupnika kod nas, jos bi ga se i moglo kupiti negdje u inozemstvu, no sto onda? Kod neke garancije ili specificnog kvara popravljati sam ili ga cukati opet u inozemstvo? Sad sam otisao malo presiroko, no shvatili ste bit, nadam se.
 
SWM RS 125 R 2020..jpg SWM RS 125 R 3 2020..jpg SWM RS 125 R 4 2020..jpg SWM RS 125 R 5 2020..jpg
20190325_133114-min.jpg 20200615_161319-min.jpg 20190110_143916-min.jpg 20190110_143924-min.jpg
 

Attachments

  • SWM RS 125 R Factory Spec. 2019.pdf
    242.5 KB · Views: 39
Last edited:
Pa kolio sam shvatio SWM je samo kineski kapital, ostalo je sve Italija, i proizvodnja i dijelovi. Oni imaju preradjene Husquarne iz doba BMWa iz tvornice u Italiji.
Mislim da je Benelli bas sve Kina, sa djelomicno generickim motorima. Ako je tako, to je onda velika razlika.
SWM mi je jako zanimljivi motor (najvise Superdual X), no zastupnik u HR (Talijan koji ni hrvatski ne zna) mi ne ulijeva bas neko povjerenje da bi se odlucio za kupnju.

Vozila i imala davno prije SWM XN350 i XN506, preuzela ih Aprilia pa su samo rebrandirali te modele i nazvali ih kasnije Aprilia ETX350 i Aprilia Tuareg 500, uz sitne kozmetičke promjene, uglavnom, to su mi bili zadnji talijanski motori na koje sam sjela tj imala u životu. Nikada više. Radije ću se voziti na kineskom skuteru Baotian 50ccm, što iz principa, što iz skepse prema tim imenima. Nema što se nije pokvarilo, klip, karike, biralica brzine, semerinzi pišali na sve strane, struja svako malo, stator pa regler pa sklopkice stekale, pa obrtaljka, kvačilo, ležaj vilice, ležaj zadnje vilice zablokirao, pa još malo struje pa zupčanik treće brzine i tako u nedogled, ne znam niti pobrojati sve što je bilo, bilo je sve, 350 je imao oko 20.000km kada nam je došao u "obitelj" i sjećam se da je već nakon mjesec dana bratić ga posudio za vožnju i došao pjehe da idemo s prikolicom po njega u šumu, puko klip, a 506 je imao blizu 60.000km i valjda toliko kvarova u 7 godina. Srećom pa se pokojni otac igrao s tim motorima non stop, a ja sam se samo vozikala kak je koji bio osposobljen. On je pak guštao na Moto Guzziju V50 i slagao V35 samo za po šumi, ali je shvatio nakon dugog niza godina da mu nešto ne štima računica s Talijanima, na moj nagovor da se riješi svih talijanskih vozila. Već godinu dana kasnije mi je bio zahvalan. Prestao je gubiti vrijeme na vječno šerafljenje, kupio novi maxi skuter i samo se vozikao non stop, zadnju godinu života se navozio na Koreancu više no prethodnih 20 godina uz sve talijanske motore koje je imao u radioni poslagane.