Endurom po Dalmaciji i okolici...

Soft enduro, vozio bi se uglavnom po putevima Dalmatinske zagore, popeo se na Prominu itd, nemam baš previše iskustva da bi divljao, sa druge strane zelio bi da ima snage, toga bar nikad dosta.
šume sumnjam da bi vidio pošto bi mi bio dolje.
Budžet cca 1000 eura za motor u koji trebam uložiti novce i trud, cca 1500-1600 za neki u ok stanju bez ulaganja.
Bitno mi je da ga mogu registrirat.
Valja ne trazim previse hehe
 
Soft enduro, vozio bi se uglavnom po putevima Dalmatinske zagore, popeo se na Prominu itd, nemam baš previše iskustva da bi divljao, sa druge strane zelio bi da ima snage, toga bar nikad dosta.
šume sumnjam da bi vidio pošto bi mi bio dolje.
Budžet cca 1000 eura za motor u koji trebam uložiti novce i trud, cca 1500-1600 za neki u ok stanju bez ulaganja.
Bitno mi je da ga mogu registrirat.
Valja ne trazim previse hehe


Onda neki stari KLR, DR, XT ili tako nešto? Drz400 bi vjerojatno bija najbolji izbor ali ih nema, a ako se i pojavi koji cijena je poprilična...

Za to što si nabrojao praktički svaki motor sa 21" prednjim kolom bi zadovoljio potrebe...
 
Pozdrav enduraši!

Zanima me koji bi motor preporučili za enduro.
Koristio bi se svega mjesec dana u ljetnim mjesecima na odmoru, vožnja po Dalmatinskoj zagori.
Gledao sam krosere međutim njih ne mogu registrirati...
Budžet mi je cca 1500 eura, čitajući temu vidio sam da je jedan forumaš nabavio KTM-a LC4 za 900 eura, tako nešto bi i meni trebalo.
Hvala i pozdrav!

Pozdrav!

Ja bi pogledao ove legende.. ;)
Sretno u kupovini!

 
  • Like
Reactions: Frane_900ss
hvala na preporuci, mozda bi radije do 450 kubika, ovo su vec veci i tezi motori.
Zapravo baš mi se taj lc4 od Nera dopao, uži je, laganiji i kao bicikla naspram ovih.
Sada kada bolje razmislim ti moji prohtjevi ipak spadaju u hard enduro 🤔
 
Opet ubrzavas video!
Mislio sam da su ti specijalni efekti prevazidjeni :)

Ma to je radi efekta. Ko bi pogledao video da je 4-5 min duži 😉

Jedna legenda, motoputotjuber se redovno ispriča kad je video duži i ne stigne se pogledat dok se obavljaju "carski" poslovi...
 
Vidin da se na Suzukiju teško kontrolira prednji kraj, stalno je u zraku. :unsure:
 
Honda CRM125 '95. Iskustva?
Motor bi trebao biti u ok stanju, navodno promjenjen klip, karike i sve kaj ide uz to prije 20rh.
Gazda kaze da je spreman za tehnicki..

Jel ima nesto bolje za 1000e?

Koristio bi ga za za*ebavat se po poljskim putevima, nikakvi skokovi i tome slicno...
 
Djiric po B9 treku 🏁😂



Nije tema, ali svi pitaju pa...
Koji motor bi mogao i ovo s filmića ali i voziti se cestom normalnom putnom brzinom?
Ovako zdravoseljački sam skužio da je npr. dr400z super i za razliku od 250 4t ipak može držati brzinu veću od prosječnog sportski orijentiranog pješaka, ali tih motora je malo do ništa kod nas.
Od dostupnih, XT je kažu nikakav za van asfalta (težak i nikakav ovjes), ali s cca. 1000 eura uloga u prednju i zadnju amortizaciju, postaje li funkcionalan za to što tražim (everyday motor za posao, caffucino i eventualno 2 up kratku vožnju s kojim se može malo i u polu-divljinu skrenuti) ili da zajebem filozofiju i ostanem na cestovnim motorima i dalje?
 
Nije tema, ali svi pitaju pa...
Koji motor bi mogao i ovo s filmića ali i voziti se cestom normalnom putnom brzinom?
Ovako zdravoseljački sam skužio da je npr. dr400z super i za razliku od 250 4t ipak može držati brzinu veću od prosječnog sportski orijentiranog pješaka, ali tih motora je malo do ništa kod nas.
Od dostupnih, XT je kažu nikakav za van asfalta (težak i nikakav ovjes), ali s cca. 1000 eura uloga u prednju i zadnju amortizaciju, postaje li funkcionalan za to što tražim (everyday motor za posao, caffucino i eventualno 2 up kratku vožnju s kojim se može malo i u polu-divljinu skrenuti) ili da zajebem filozofiju i ostanem na cestovnim motorima i dalje?

ti sta "kazu" da je XT los nemogu iskoristit 50% njegovih mogucnosti na terenu
 
Ja idem tu i tamo djir po terenu ali vecinom cesta imam mitas terraforce gume 10/90. Mozda bi stavio e07 za drugu godinu i onda bi mogao vise off road...
 

Attachments

  • FB_IMG_1601016214497.jpg
    FB_IMG_1601016214497.jpg
    110.9 KB · Views: 68
  • FB_IMG_1601016218343.jpg
    FB_IMG_1601016218343.jpg
    79.5 KB · Views: 74
  • received_724207154859073.jpeg
    received_724207154859073.jpeg
    250.7 KB · Views: 62
Nije tema, ali svi pitaju pa...
Koji motor bi mogao i ovo s filmića ali i voziti se cestom normalnom putnom brzinom?
Ovako zdravoseljački sam skužio da je npr. dr400z super i za razliku od 250 4t ipak može držati brzinu veću od prosječnog sportski orijentiranog pješaka, ali tih motora je malo do ništa kod nas.
Od dostupnih, XT je kažu nikakav za van asfalta (težak i nikakav ovjes), ali s cca. 1000 eura uloga u prednju i zadnju amortizaciju, postaje li funkcionalan za to što tražim (everyday motor za posao, caffucino i eventualno 2 up kratku vožnju s kojim se može malo i u polu-divljinu skrenuti) ili da zajebem filozofiju i ostanem na cestovnim motorima i dalje?

svatko ce ti preporucit nesto drugo, to je sve stvar ukusa kod nas amatera. ali enivejz, evo mojih 5 lipa :mrgreen:
Obicne makadame mos vozit sa bilo kojim motorom, ne triba ti uopce terenski motor, posebno ako ti je cesta prioritet.
Ako si bas zapea za terenski, guglaj dual sport motorciklovi :mrgreen: neces se na forumu usrecit.
I nemoj se zamarat sa tim ovjesima i pizdarijama dok ne savladas neke osnove.
 
  • Like
Reactions: Nero and Branko-ST
Meni je kle 500 true adventure bike.
Makadam jede, na asfaltu je sila.
Interesantba stvar da glupa kawa nema nista slicno u ponudi evropskom trzistu desetljecima vec.