Endurom po Dalmaciji i okolici...

Xr650 nemas ispod 5 tisuca dobrog.
Xr nema struje kak spada, da je nekako zaglavit u nju motor od trx-a 700, pa veci tank, rally oklop dobru vanjsku sijalicu i izadje na 8000, tu je vec i tenerka iduce godine.
 
svatko ce ti preporucit nesto drugo, to je sve stvar ukusa kod nas amatera. ali enivejz, evo mojih 5 lipa :mrgreen:
Obicne makadame mos vozit sa bilo kojim motorom, ne triba ti uopce terenski motor, posebno ako ti je cesta prioritet.
Ako si bas zapea za terenski, guglaj dual sport motorciklovi :mrgreen: neces se na forumu usrecit.
I nemoj se zamarat sa tim ovjesima i pizdarijama dok ne savladas neke osnove.

(y)
I skužio sam, otprilike, da je dual sport motorcikl ono što mi treba. Tj. ono što trenutno umišljam da mi treba. Jack of all trades, master of none. But still better then master of one.
Motor za cestu ostaje (doduše, nisam uspija jedan set guma ubit u prošle 2 sezone, a traju 3-4 k km, pa je teško reći da ga koristim), ali u pravu si, i kod ovog mog zamišljenog necestovnog motora je realno i dalje cesta prioritet. Triba doć nekako do tog makadama, jelte.
Dakle, za ove moje mizerne potrebe, što god da uzmem, dobro je. Šta sam i sam zna, ali lakše mi je kad mi netko iskusniji to i potvrdi.

Još jedno pitanje, tj. glasno razmišljanje: Transalp 700, 220-30 kg je puno preveć za padanje, kaj ne?
Xt660 će vjerojatno bolje istrpiti pizdarije a dovoljno dobro funkcionira na cesti....
U svakom slučaju, hvala na slušanju. Nešto pametniji jesam.
 
Uzmi nešto šta laganije a da je normalno i ne triba ti drugi motor za cestu.
 
  • Like
Reactions: Pletikosa34
Ako imas viska love, Tenere 700 majka.

Odlicna za sve, cak po cesti jebeno brza.

Van ceste osjetis da je teska, al ako ne mislis u neki jebeni hard, nece ti smetat.

Ako ti je to puno para (sto 8-9000 eur za polovan prdi ludi motor i je), onda si najeba :D.

U jeftinijoj klasi, moj favorit je Dominator, malo sam ga provoza po terenu i bio je odlican.
 
Još jedno pitanje, tj. glasno razmišljanje: Transalp 700, 220-30 kg je puno preveć za padanje, kaj ne?
Xt660 će vjerojatno bolje istrpiti pizdarije a dovoljno dobro funkcionira na cesti....
U svakom slučaju, hvala na slušanju. Nešto pametniji jesam.

Sidis na usima.
Kawasaki KLE 500 ti igra u toj cjen i kategoriji.
Ulje, filter i tu i tamo nove gume.

Ako nisi pre-krupan moze i u dvoje bez problema.
Malo ima vise teziste ali kako si spominjao i da se cestom mozes vozati eto i to "2 up" to je to.

T7 je izvan kategorije "jeftinoga" jos godinama
Zatim imas Kavasaki KLR 650 samo im cjena zna biti malo visa pa cak visa i od KLE-a.

Samo nemoj narancasti blatobran staviti i sve 5. :mrgreen:

... ili si nam uvali baketinu pa se smijes nasim komentarima. :LOL:
Moze biti i to. :ROFLMAO:
 
Imali su KLR 650 do 2018. Vjerujem da je DKS Slovenia mogla nabaviti za HR. ;)

Je do 2021.:mrgreen:
Nisam siguran al mislim od 2004. ili netom poslje se nis vise mogli prodavati u EU pa tako ni u HR.
Do 2018. sigurno nisu.

2004. mu je cjena bila 29.500Kn (KLE je bio 43.800Kn).
Da, 29.500Kn u KMS-u! ;)
 
Last edited:
ja nisam htio predlagat dominator jer ga i sam vozimm, kako ne bi ispalo da ga hvalim.
aaaali, sve te zrakom hladjene jednocilindricne masine ne vole autoput, ako autoput nije uvijet, daobre su i na asfaltu po krivudavim cestama,
 
Je do 2021.:mrgreen:
Nisam siguran al mislim od 2004. ili netom poslje se nis vise mogli prodavati u EU pa tako ni u HR.
Do 2018. sigurno nisu.

 
Znaci do 2008. al sigrno ne 2018.

U SAD, Australiji se uredno i danas prodaju i ako ih netko preko Estonije ili Poljske dovzi iz SAD na EU trziste sigrno nisu homologirani za EU.
Wiiki pise ne iza 2008.
Imas kod nas uvezenih Harleya koji su sa Americkog trzista pa ljudi probiju na zivce na tehnickom.
Ako neide drukcije onda pojedinacna homologacija ako se uopce to isplati.

Steta. Narocito mi se Tengai svidjao.
A i te euro norme... mazanje ociju.
 
Last edited: