Reparacija amortizera

deny-zg

Well-known member
Bok svima,

Zna li netko gdje bi mogao reparirati stražnji amortizer na CBR-u? Da li to uopće itko radi? Showin je amortizer sa onim plinskim spremnikom...

Unaprijed zahvaljujem
 
ja sam to radio kod Marka iz Lutec-a na stazi, a vjerojatno netko i bliže tebi se time bavi.
 

Mozda kolega forumaš?
 
Bok,

Pitaj Moto Honda Sekol (Zg), Viktor Motosport (Zg) ili Moto Trade (Ka)?
 
Ja imam u mobitelu broj od izvjesnog gospodina Štefa iz Samobora...nekad davno mi je reparirao amortizer na Transalpu i odlično je obavio posao...poštom sam mu ga poslao i isto tako mi ga je on vratio kad je bio popravljen...evo broj; 091/560-0581
 
  • Like
Reactions: deny-zg
Ja imam u mobitelu broj od izvjesnog gospodina Štefa iz Samobora...nekad davno mi je reparirao amortizer na Transalpu i odlično je obavio posao...poštom sam mu ga poslao i isto tako mi ga je on vratio kad je bio popravljen...evo broj; 097/560-0581

Točno taj, Rački Stjepan iz Samobora. Ja bih prvo njega pitao.
 
  • Like
Reactions: deny-zg
Evo da podijelim Z vama info... Viktor takve amortizere ne radi. Gospon Stjepan je jako susretljiv i detaljan. Savjetovao mi je da ne diram ako nije propišao. On može promijeniti ulje i napuniti ga sa plinom ali nema na lageru gumene dijelove, semeringe itd za taj model a njih je definitivno preporuka zamijeniti ako se radi full reparacija. Inace cesto radi amortizere za kross motore i za neke nove BMW koji vise nemaju Showu nego WP tvornički. Ako se samo ulje promijeni može se desiti da tek onda procuri. Ponudio mi je opciju ako bas inzistiram na zamjeni ulja da on pribavi/ prilagodi dijelove ili da ja nabavim original set za reparaciju ako postoji uopće. Njegova full reparacija cca 500-600 kuna, moji dijelovi njegove ruke, ulje, punjenje plinom cca 200-300.

Ima u hondinom manualu kako provjeriti ispravnost zadnjeg amortizera ali ga naravno treba skinuti sa motora i skinuti oprugu. Itako mi je plan ove zime dati ispjeskariti i plastificirati oprugu preko zime pa ću onda napraviti i provjeru.

Hvala jos jednom svima na pomoći!
 
Ja vozim ohlins sa sachs klipom, ohlins shim paketom, malo pomjesanim sa sachsovim, sachsov rezervar za plin u kojem je ohlins klip.
Sve to isti k...
 
Toliko loš?
Nemam prigovora do sada,
da kucam u drvo.. ;)
3
Toliko loš?
Nemam prigovora do sada,
da kucam u drvo.. ;)



To su super cijene. ;)
Znam 3 ljudi koji su kod njega išli zbog servisa/popravka vilica... sva 3 para vilica, su curila (i ona koja prethodno nije), poderan krom, i poglodane matice...
Frend furo na servu 390-ku, šaraf sa nekog poklopca stavili na glavu mašine, virio 2 cm i nikom ništ, da ne govorim da neke gumice i slično koje se moraju mjenjati nisu zamjenili, jer tih djelova sad nema pa da ne naručuju jer se to onda čeka...

Viktor je inače super lik i kaj se dućana i to tiče sve okej, ali ljudima koji mu rade u servisu, uključujući i onu živčanu babu ne bi dao ni nacrtanu ovcu čuvat, a kamoli motor popravljat... Tamo moš samo APN-a odfurat da ti svjećicu promjene...
 
  • Sad
Reactions: Spider
Evo da nadodam javio se i Krešo sa foruma. Radi i on to, nešto je skuplji od gospona Stjepana ali nudi i potpunu restauraciju koja uključuje cinčanje metalnih dijelova i plastificiranje opruge po potrebi.

Zdrav razum mi ipak govori da amortizer nemoze biti bas super duper nakon 70 000 km i 25 godina pa ću se odlučiti na Krešu pošto ima potrebne brtvene elemente na stanju.

Neka se sve nađe u jednom topicu, bitno je da ima kod nas ljudi koji to rade. (y)
 
Last edited:
200-300 kn ti dojde set za reparaciju ja bi to odradio u Stefa (y)