Prodaju istu priču ko i 2016. sa SE modelom.
Nabacali sve "PowerParts" proizvode sa polica koji skup ne vrijede 2k€ i prodaju muda pod bubrege sa 500 limitiranih primjeraka.
Ljudi žele kvalitetan, pouzdan i provjeren proizvod, ne poluproizvod.
Na 9 od 10 komada uvijek neki drek ne valja.
Inače na papiru, savršen motor.
Jel to vazi i za BMWUčlani se u par fb grupa ili foruma prije kupovine i brzo ćeš upoznat sve mukice vlasnika jednog cestovnog ktm-a.
Worldwide.
Glupost. De pogledaj koliko samo taj ovjes košta.. ohlins ttx rang.Prodaju istu priču ko i 2016. sa SE modelom.
Nabacali sve "PowerParts" proizvode sa polica koji skup ne vrijede 2k€ i prodaju muda pod bubrege sa 500 limitiranih primjeraka.
Ljudi žele kvalitetan, pouzdan i provjeren proizvod, ne poluproizvod.
Na 9 od 10 komada uvijek neki drek ne valja.
Inače na papiru, savršen motor.
S koliko km si ga uvezaoMoja kanta SADV je na 90000 km. Nikakvih kvarova letrike nije bilo (preventivno servisiran poluaktivni ovjes kod Seleša). Ubijale me vibracije, ali sada je dobro, više ništa ne osjećam. Problem je balans prednjeg žbičanog kotača kojeg je uspješno riješio KTM-džija iz ZG. Lelujanje na 200 kmh + ostaje ako ima i malo bočnog vjetra. Problem je loša servisna mreža. Za podešavanje ventila redom zvao; Špica, Moto Sandi, Šćira moto, nitko neće osim Moto Bean Šibenik (ima i sve dijelove na lageru). Dati 20000 EUR i nemati servis od povjerenja je stvarno pušiona. Inače kupio sam polovnog u Njemačkoj na kojeg mi Špica (tada uvoznik) nije priznao niti opoziv na tanku.