Yamahe kojima je 2020. zadnja

Generalno je istina da mlade ne zanimaju motori, ali istina je uvijek negdje na pola...
Ja od kak znam za sebe hocu motor, i tek s 26 sam si mogel priuštit prvi pravi motor... Moji nisu imali mogućnosti, a i da jesu, ne bi mi to priuštili...
Vjerujte mi da si velika većina mojih godina još uvijek ne može priuštit takav luksuz bez da si zakinu nekaj bitnije u životu.

Edit:
Djelomično je upravo nedostatak kupovne moći krivac za umiranje tih klasa...
 
Da i prosjecan motordzija danas je 50 i plus.
Znaš što mi je fascinantno kod većine današnjih motorista, a skuteraše da ne spominjem. Kad ih pitaš, ko mu održava motor, svi ko iz topa: "Pa servis".:eek:
Pa zar nitko nezna ništa sam napraviti na svom motoru, osim uliti benzine. Zar čačkat oko svoga motora, nije jednako zadovoljstvo, kao i vozit ga.:unsure:
Znam sve servisere u Dubrovniku i gledam zbog kakvih im stvari ljudi dolaze u servis. OK, neznaš rastavit mašinu, ali brate promjenit ulje, filter, svječice, disk pločice, žaruljicu fara, sajlu, stavit nosače kufera, itd, itd......
Ne možete mi reč da svi ti ljudi možda nemaju uvjete. Poći ćeš u nekoga ko ima, pa ćeš napravit sam, jer ti je to gušt, a i znaš da je onda napravljeno kako treba.
 
Kupovna moć, možda i to, Ali prije smo imali daleko manje novaca pa smo se snalazili bez kredita možda ispunjavali čekove, krpali, kupovali marke na crno uzimali od babe uvozne dozvole, slagali iz starih motora, radili stakoplastiku. Vozilo se sve, ali baš sve.
btw 636 je u garaži u mint stanju ceka sunce i temp iznad 15 i ne treba 1000 i u toj RR klasi.

Danas u oglasniku ima more 600 u dobrom stanju 2500-4000 € . Uz kredu to mozes kupiti uz ratu od 100€ mj. na par godina - ne znam kad je bilo dostupnije
 
Kupovna moć, možda i to, Ali prije smo imali daleko manje novaca pa smo se snalazili bez kredita možda ispunjavali čekove, krpali, kupovali marke na crno uzimali od babe uvozne dozvole, slagali iz starih motora, radili stakoplastiku. Vozilo se sve, ali baš sve.
btw 636 je u garaži u mint stanju ceka sunce i temp iznad 15 i ne treba 1000 i u toj RR klasi.

Danas u oglasniku ima more 600 u dobrom stanju 2500-4000 € . Uz kredu to mozes kupiti uz ratu od 100€ mj. na par godina - ne znam kad je bilo dostupnije
Istina, ali je tad bilo i puno manje područja interesa (kompovi, mobiteli, internet...) :)
 
Istina, ali je tad bilo i puno manje područja interesa (kompovi, mobiteli, internet...) :)
Samo za cijenu high end mobitela, a kompa da ne pricam, biras motor iz oglasnika.

A vise vidim takvih stvari nego motora po cesti.

Valjda kako ko ima prioritete. :rolleyes:
 
Istina, ali je tad bilo i puno manje područja interesa (kompovi, mobiteli, internet...) :)
imaš vremena koliko imaš, 24 sata je i onda bilo 24 sata - bili smo 100 % u điru. Da, nije bilo interneta i ostalih viagri. Ekipa je bila manje virtualna a više na cesti i imam osjećaj da je uz manje izbora bilo više realizacije, ako me razumiješ.
 
Sve je to istina sta kažete, ima puno motora po oglasniku ali brat bratu to su sve motori 10+ godina stari. Nije tu tema kupovina polovnog motora, ko hoce ce se vozit kad tad, ko i ja, prvi motor sam si kupio sa 24, zašto, pa jer sam 5 god studirao, radio godinu dana i zaradio za polovni motor, ali naglašavam polovni.
RR600 a nije daleko ni 1000 se godišnje proda na prste jedne ruke, kako kod nas, a tako i vani, zato i je umrla klasa 600, jer se ne prodaje nova, ne živi yamaha od prodaje polovnih R6 na njuškalu nego od prodaje novih u dućanu, a takvi se danas ne prodaju, dok se prodaju mt07, tenere 700 i slični.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Ja automatic od 11 godine svaki dan u djiru pa quad isto svaki dan u djiru pa recesija, faks itd kinez svaki dan u djiru. I sad xt 22 000km u 1.5 godinu. I tako 19 godina proslo ali uvjek se nesto kotrljalo.. Pauza bila godinu dana i onda sam bio lud.
Rade cu auto od 500e vozit nego da prodam motor...

Mobital od 1000kn. Komp crko na otpad, laptop 10 godina star, pleyku nemam...

Kupio bi jos jedan motor ali treba stolara rjesit za komplet kucu jbg.

Uvjek ce nesto bit.
 
  • Like
Reactions: singlica
To je tako kod nas. Vani prodaja raste 6 -11 % za 2019-tu.Jedino je ove godine podbacila nakon ljeta 4-5 % radi korone, nisu još gotovi konačni rezultati.
Mi smo sad pretekli Rumunjsku u vožnji u rikverc pa se ne treba čuditi kupovnoj moći.
yamaha 600 mi je uvijek bila premala, ono što ih sve muči je Euro 5 norma pa tako ni nova honda 600 neće doći 2021
 

Attachments

  • ACEM_statistical_release_Jan-Dec_019.pdf
    145.3 KB · Views: 34
  • Like
Reactions: diesel power
Znaš što mi je fascinantno kod većine današnjih motorista, a skuteraše da ne spominjem. Kad ih pitaš, ko mu održava motor, svi ko iz topa: "Pa servis".:eek:
Pa zar nitko nezna ništa sam napraviti na svom motoru, osim uliti benzine. Zar čačkat oko svoga motora, nije jednako zadovoljstvo, kao i vozit ga.:unsure:
Znam sve servisere u Dubrovniku i gledam zbog kakvih im stvari ljudi dolaze u servis. OK, neznaš rastavit mašinu, ali brate promjenit ulje, filter, svječice, disk pločice, žaruljicu fara, sajlu, stavit nosače kufera, itd, itd......
Ne možete mi reč da svi ti ljudi možda nemaju uvjete. Poći ćeš u nekoga ko ima, pa ćeš napravit sam, jer ti je to gušt, a i znaš da je onda napravljeno kako treba.
ja promjenim, lanac, gume, skinem zadnju vilicu, amortizer i prednju vilicu, pa podmazem sve lezajeve na zglobovima, glavi upravljaca, promjenim semeringe i cekamo ja i oni lijepo vrijeme.
 
To je tako kod nas. Vani prodaja raste 6 -11 % za 2019-tu.Jedino je ove godine podbacila nakon ljeta 4-5 % radi korone, nisu još gotovi konačni rezultati.
Mi smo sad pretekli Rumunjsku u vožnji u rikverc pa se ne treba čuditi kupovnoj moći.
yamaha 600 mi je uvijek bila premala, ono što ih sve muči je Euro 5 norma pa tako ni nova honda 600 neće doći 2021


Kod nas je najveci pad placa radi korone.

Mozda quadovi rastu kod nas?

4x4 tuning kaze jedan da nikad vise posla s preradama nije imao nego ovu godinu...
 
Znaš što mi je fascinantno kod većine današnjih motorista, a skuteraše da ne spominjem. Kad ih pitaš, ko mu održava motor, svi ko iz topa: "Pa servis".:eek:
Pa zar nitko nezna ništa sam napraviti na svom motoru, osim uliti benzine. Zar čačkat oko svoga motora, nije jednako zadovoljstvo, kao i vozit ga.:unsure:
Znam sve servisere u Dubrovniku i gledam zbog kakvih im stvari ljudi dolaze u servis. OK, neznaš rastavit mašinu, ali brate promjenit ulje, filter, svječice, disk pločice, žaruljicu fara, sajlu, stavit nosače kufera, itd, itd......
Ne možete mi reč da svi ti ljudi možda nemaju uvjete. Poći ćeš u nekoga ko ima, pa ćeš napravit sam, jer ti je to gušt, a i znaš da je onda napravljeno kako treba.

To sto si svi sarafate i mislite da nesto znate je Boze me sacuvaj. Cast ovima sto znaju, i tebi....
Ako vec sam kupio motocikl, zelim vjerovat da taj jedan servis godisnje obavi strucna osoba, uz adekvatan novac.

Naravno, da cu si promjeniti zaruljicu, aku i sl.

Kupovna moc je slaba.
Jedan deckic sa ZG podrucja. Ako je i zavrsio skole, treba podosta delat da bi si priustio motocikl.
Racunica je jasna.
Visina place, standardni mjesečni troškovi itd.
 
Vidim tu neka "ne shvaćanja"... a gle, davnih dana, u selu/kvartu su 2-3 lika imala nekakav motorić, i hrpa klinaca oko njih... tu su se filtrirali ljudi, tu se šarafilo, tu se nabavljalo dijelova, pomagalo itd.
Danas ta ista ekipa ima velike motore, i ako im neki klinac na ulici pristupi samo će odmahnut rukom, i nemojte reći da nije tako jer se meni to dugo događalo... Ja sam imao tu sreću da imam starog koji zna nekaj šarafit, ima nešto alata, išo sam u školu u kojoj sam naučio dosta o tome...
Šta neki klinac u stanu u ZG, RI, ST koji živi u stanu, tata mu radi u nekom uredu, "nikad žarulju nije zamjenio"... Viđao motore samo na ulici i na internetu.... završi gimnaziju, upiše KIF, filozofski, PMF.... završi to, i zaposli se za cca 5 soma... troši na stan i hranu 3-3.5 soma kuna, pokušava održavat zdravu vezu sa djevojkom, viđati se s prijateljima, zar zbilja mislite da će potrošit 15 soma kuna samo na motor (da ne govorimo o opremi itd.) za koji je dovoljno inteligentan da zna da će morat kupovat gume, servisirat, regat itd. a motor potencijalno može sutra krepat?
da, danas je lako doć do krede, ali danas nije lako sa 20 i kusur godina imat siguran posao, a kamoli za stalno... ja radim već 4 godine, i ne mogu dić stambeni kredit jer firma svake godine radi ugovor s novom agencijom čiji sam u stvari zaposlenik..
Nije sve crno i bijelo, svijet se mijenja, i to ne samo na TV-u... Da, nekada je zbilja bilo teško, to nitko ne poriče, ali morate shvatiti da mi mladi nemamo znanja i poznanstva koja vi sada imate, i moramo na toj jednoj razini jednostavno iskustveno odraditi svašta..

I mali dodatak, a danas je to bitan faktor, to je policija... ne vozi se murja više u stojadinima, kamere su na svakom koraku, nitko ne može više bježat od zakona, a nitko si više ne može priuštit jedan "incident" sa dečkima u plavom...
 
Malo je problem i kad se pogleda koliko su cijene novih motora otišle uvis u zadnjih 10-15 godina, a plaće većine su ostale iste ili sitno išle gore-dolje. Isto tako bih radije odvezao motor u ovlašteni servis i rekao: mijenjaj sve što misliš da treba promijeniti, ali bi onda stenjao mjesecima kad bi mi pukli cifru. I onda kreneš sam i skužiš da ne moraš biti magistar strojarstva da skineš plastike, promijeniš ulje i filtere, počistiš i sinhroniziraš karbove ako ih imaš... Na kraju sam skužio da mi se isplati nešto investirati u alat koji je obično upotrebljiv i za nešto drugo u kući i oko kuće, opuštena atmosfera u garaži i mic po mic može se puno toga na starijim motorima odraditi doma uz malo volje i vremena.
Mene je na ovo nagnalo i nezadovoljstvo odrađenim na motoru od strane majstora po preporuci s kojima je dosta ljudi bilo zadovoljno, a ja ih ulovio "bez gaća" jer sam skužio da ustvari posao rade ofrlje kako bi samo uzeli što više love za što manje muke. Na kraju skužio da ni štelanje ventila ni zamjena faznog lanca i španera nije nuklearna fizika i da se može odraditi doma opušteno i uz pivicu, kad ima volje nađe se i vremena. Onaj gušt da si nešto sam napravio je neprocjenjiv.
 
Malo je problem i kad se pogleda koliko su cijene novih motora otišle uvis u zadnjih 10-15 godina, a plaće većine su ostale iste ili sitno išle gore-dolje. Isto tako bih radije odvezao motor u ovlašteni servis i rekao: mijenjaj sve što misliš da treba promijeniti, ali bi onda stenjao mjesecima kad bi mi pukli cifru. I onda kreneš sam i skužiš da ne moraš biti magistar strojarstva da skineš plastike, promijeniš ulje i filtere, počistiš i sinhroniziraš karbove ako ih imaš... Na kraju sam skužio da mi se isplati nešto investirati u alat koji je obično upotrebljiv i za nešto drugo u kući i oko kuće, opuštena atmosfera u garaži i mic po mic može se puno toga na starijim motorima odraditi doma uz malo volje i vremena.
Mene je na ovo nagnalo i nezadovoljstvo odrađenim na motoru od strane majstora po preporuci s kojima je dosta ljudi bilo zadovoljno, a ja ih ulovio "bez gaća" jer sam skužio da ustvari posao rade ofrlje kako bi samo uzeli što više love za što manje muke. Na kraju skužio da ni štelanje ventila ni zamjena faznog lanca i španera nije nuklearna fizika i da se može odraditi doma opušteno i uz pivicu, kad ima volje nađe se i vremena. Onaj gušt da si nešto sam napravio je neprocjenjiv.
Ma naravno, i sasvime si u pravu, ali ono što ti pokušavam reći je npr. Ja tebi kažem, da ne razumijem kako si netko ne može napravit knauf u sobi... Ti nikad nisi nešta slično radio, nemaš pojma o tome, a moj ćaća se bavi time cijeli život i ja sam u tome stalno... e, onda nije tako jednostavno... nit znaš kaj i kak treba napravit, od kud počet, šta od alata treba imat, di kupit materijal itd itd itd... hvala bogu, danas imamo internete pa je relativno lagano doći do dosta informacija..
 
  • Like
Reactions: R3nchi
Malo je problem i kad se pogleda koliko su cijene novih motora otišle uvis u zadnjih 10-15 godina, a plaće većine su ostale iste ili sitno išle gore-dolje. Isto tako bih radije odvezao motor u ovlašteni servis i rekao: mijenjaj sve što misliš da treba promijeniti, ali bi onda stenjao mjesecima kad bi mi pukli cifru. I onda kreneš sam i skužiš da ne moraš biti magistar strojarstva da skineš plastike, promijeniš ulje i filtere, počistiš i sinhroniziraš karbove ako ih imaš... Na kraju sam skužio da mi se isplati nešto investirati u alat koji je obično upotrebljiv i za nešto drugo u kući i oko kuće, opuštena atmosfera u garaži i mic po mic može se puno toga na starijim motorima odraditi doma uz malo volje i vremena.
Mene je na ovo nagnalo i nezadovoljstvo odrađenim na motoru od strane majstora po preporuci s kojima je dosta ljudi bilo zadovoljno, a ja ih ulovio "bez gaća" jer sam skužio da ustvari posao rade ofrlje kako bi samo uzeli što više love za što manje muke. Na kraju skužio da ni štelanje ventila ni zamjena faznog lanca i španera nije nuklearna fizika i da se može odraditi doma opušteno i uz pivicu, kad ima volje nađe se i vremena. Onaj gušt da si nešto sam napravio je neprocjenjiv.
Istina, ja recimo dosta šarafim od malena, sve kaj se dalo rastavit rastavljalo se i sastavljalo samo da vidim kak kaj funkcionira.
Ali sad je već puno lakše, imamo nekakvu radionu kolega i ja, i dost alata tak da si sve sam slažem pretežito.
Čak i auto nevoljko vozim u ovlašteni (samo radi garancije).
Ali to je više do ocd-a mog. Zadnji put me baš razljutila sitnica, ovlašteni VW servis je fakturiral vijke poklopca filtera zraka na ponudu (nebitan iznos), ali naravno, vratili su stare.
Onda se pitaš, jel su uopće promjenili filter zraka...
Razumijem ljude koji nemaju vremena ni živaca bilo kaj šarafit, ali, ko može, zna i ima di sam, najbolje da napravi sam. :)
 
To sto si svi sarafate i mislite da nesto znate je Boze me sacuvaj. Cast ovima sto znaju, i tebi....
Ako vec sam kupio motocikl, zelim vjerovat da taj jedan servis godisnje obavi strucna osoba, uz adekvatan nova
Gledaj, največi problem je što servis masno platiš, a najviše upitno je ta "stručna osoba" i njezin odnos prema poslu. Ovako kad radiš sam, znaš da je posao napravljen. Znam dosta ljudi koji odnesu felge i gume u vulkanizera, a sami je montiraju, jer nežele da im tamo neko pretegne pneumatskim čekičem.
Npr. Jedan put iz određenog razloga pošao u ovlašteni servis i kad sam došao doma u garažu pogledam stakalce, a ono preko maximuma. Izdreniram 3 deca ulja viška.
Kupim Hondu od tipa u ZG, svi redovni servisi, računi servisa itd. Odvedem je doma sve prekontroliram i nađem da u 4 godine nikad kočiona tekučina nije zamjenjena, a čovjeku uredno svake godine na računu stavka naplačena.
Uffff, odosmo skroz off topic.
 
Upravo sam to htio reci...
ja dok sam kawasakie vozio preko 10 godina sam bio vjeran jednom servisu...

i sa Z750, zx6r i zx10r nikad nisam imao ama bas nikakav kvar...

radilo se sve po ps-u i samo gas

Sad s hondom sam isto vjeran jednom drugom servisu i full zadovoljan...