Kawasaki Versys 650

Ovaj novi mi je baš taman po dizajnu i sa ovih par konja više a i sigurno su sve ove sitnice riješene što se tiće vibracija i slićnog...
ja sam svog kupio davne 2009 u KMS-u razradu odradio po napisanom i ulje s filterom mjenjao svakih 5000 jer mi je bilo jednostavnije,
sad ima vec 120 000 i drlog još niš ne troši od ulja i vode...samo tu i tamo spali stator svakih četrdesetak:mrgreen:
paljenje FI lampice riješeno sa skraćivanjem usisnih gumenih truba na airboksu a povremeno pucanje se i meni desi samo je razlog žestoko frkanje ručke gasa
jer ipak svi moji od ekipe voze duplo više konja, prvo štelanje ventila je bilo na nekih 80 000 i to je trebalo samo dva o osam...
 
1. Servis možda već štelanje ventila?!
To bi bila sramota za Kawasaki Japan.
Bolje ga tada vratite natrag ako dođe do toga..

Kawasaki već neko vrijeme nije made in Japan, neznam dal na mojemu 2020 piše Taiwan ili Thailand, moram pogledati opet, uglavnom šokirao sam se haha
 
Last edited:
  • Like
Reactions: dipsi997
da ovi jači modeli npr jesu, al ovo sve slabije nije, npr versys 1000 je japan a 650 nije
 
Šteta, mislio sam da su do 500 ccm modeli Taiwan, Indonesia, Thailand..
Previše novaca je 600+ ccm da mi se igraju po motociklu u tvornici.
 
Šteta, mislio sam da su do 500 ccm modeli Taiwan, Indonesia, Thailand..
Previše novaca je 600+ ccm da mi se igraju po motociklu u tvornici.

A tko kaže da se igraju? :ROFLMAO: Kawasaki ima tvornicu u Tajlandu od 1997 godine, i hrpa modela se tamo proizvodila
i još proizvodi.
 
Pricao jednom s Dariom iz KMS-a oko toga i rekao je da nema zamjerke na modele koji nisu proizedeni u Japanu, nikakav fusheraj nije primjetio, motori napravljeni po svim standardima Kawasakia.
 
Pricao jednom s Dariom iz KMS-a oko toga i rekao je da nema zamjerke na modele koji nisu proizedeni u Japanu, nikakav fusheraj nije primjetio, motori napravljeni po svim standardima Kawasakia.
Imao sam ja davno jednu kawu made in taiwan, nikakve razlike nisam vidio u usporedbi s onima iz japana
 
A tko kaže da se igraju? :ROFLMAO:

Čekamo 1. servis pa da vidimo te ventile.. ;)

Zašto bi Dario kritizirao kvalitetu proizvodnje Kawasakija koji mu je biznis familiji?
Puca si u nogu..
Nema iskrenosti u servisu na licu mjesta, možda doma kao dobar prijatelj u 4 zida, a to se onda ne objavljuje javno da čovjek ne nadrlja.
Kawasaki bi raskinuo ugovor da saznaju da ih KMS ogovara vlasnicima za loš proizvod izvan Japana.
Zajedno su u dobru i zlu.. ;)
 
Last edited:
Čekamo 1. servis pa da vidimo te ventile.. ;)

Zašto bi Dario kritizirao kvalitetu proizvodnje Kawasakija koji mu je biznis familiji?
Puca si u nogu..
Nema iskrenosti u servisu na licu mjesta, možda doma kao dobar prijatelj u 4 zida, a to se onda ne objavljuje javno da čovjek ne nadrlja.
Kawasaki bi raskinuo ugovor da saznaju da ih KMS ogovara vlasnicima za loš proizvod izvan Japana.
Zajedno su u dobru i zlu.. ;)



Pa, bio je kod mene doma kad smo o tom pricali :mrgreen:
 
Šteta, mislio sam da su do 500 ccm modeli Taiwan, Indonesia, Thailand..
Previše novaca je 600+ ccm da mi se igraju po motociklu u tvornici.
Čekaj ti stvarno misliš da se u tim tvornicama igraju ?
Stvarno misliš da kvaliteta nije na istoj razini?
 
Ma nije danas uopce bitno gdje ga rade, nego kao i sve ostalo "novo" rade da ustede i vidi se da se cigani na materijalima, sve nekako lijepo izgleda a klapa vec kad izade iz tvornice... Govorim općenito za sve, kao i kucanski aparati i sl. koliko je teška sadašnja škrinja a koliko ona prije 20god. A sto se tice ventila, mozda uopce nije do njih, imao sam slucaj na nexusu 250ie nastelani ventili i opet je sa serijskim spuhom lagano kihnuo, ali je to onaj blagi tupi zvuk kad se pusti gas sad moze bit i zbog smjese kako je hladno vrijeme, uglavnom budemo pratili kroz sljedece voznje, samo mi je zapeo za uho taj zvuk jer ga iskreno nisam ocekivao. Kazem dosta je malo izrazeno pa mozda netko nebi ni obracao paznju na to.
 
Čekaj ti stvarno misliš da se u tim tvornicama igraju ?
Stvarno misliš da kvaliteta nije na istoj razini?

Trenutno da, ali vlasnici tih motocikala me mogu uvjeriti u suprotno.
Zašto su Japanci premjestili tvornice, dosada, poštenje, prosperitet bivšim ratnim neprijateljima?
Imao sam Hondu iz Japana, za novu tvornicu iz Thailanda ne znam osobno kakva je, slušam iskustva drugih koji kupe.
U Indiji su Honde i Yamahe kaos od kvalitete, bio i vidio..
 
Trenutno da, ali vlasnici tih motocikala me mogu uvjeriti u suprotno.
Zašto su Japanci premjestili tvornice, dosada, poštenje, prosperitet bivšim ratnim neprijateljima?
Imao sam Hondu iz Japana, za novu tvornicu iz Thailanda ne znam osobno kakva je, slušam iskustva drugih koji kupe.
U Indiji su Honde i Yamahe kaos od kvalitete, bio i vidio..
Premjestili su tvornicu radi jeftine radne snage kao što svi to rade ali to ne znači da se ne kontrolira kvaliteta. Ja jednostavno ne vjerujem da bi bilo koja marka dopustila da joj se sroza ime tek tako i mislim da na svim vodećim mjestima u tim tvornicama imaju svoje ljude od povjerenja i isto tako da imaju strogu kontrolu kvalitete.
Puno toga se proizvodi a da mi ne znamo gdje tj. da smo uvjereni da dolazi od drugdje
 
U redu.
Svijet još ne shvaća da Kina i sl. ekipa nisu Katica za proizvodnju svega na svijetu.
Ovakav sistem nije dugoročno održiv jer matične zemlje tih kompanija imaju hrpu nezaposlenih radnika.
A odbijam surađivati s kompanijom koja zarađuje 70% profita na meni kao potrošaču i Kinezu kao proizvođaču a prije npr. 10 god. je bio Made in Japan pa im je profit bio npr. 40%.