Aprilia Tuono, topic gdje je grmljavina dobrodošla

I tako, danas radimo plavice na gradele, popijem ja čašu vina, poručam, popijem još jednu, pogledam kako ide motogp, vidim Aleix 2 na Aprilii nakon 3 slobodna treninga, reko koji kurac, lud sam, idem ja oprat tuona vodom pa kud puklo da puklo.
Valda je danas dobar dan za Aprilie, pa je uspio upalit, našpricam ja lanac, nabacim neki kvazi vosak sprej, sjaji se ko pasja muda, top.
Pogledam ja malo na sat, vidim približili smo se 40000km, počeli se družit lani u 4 mjesecu sa 22000km, malo sam čitao forum i vidio da se jako kavari, pa sam počeo jest marende u plodinama, vozio na Mitasu, sve da uštedim za silne popravke koji su se trebali dogodit i za benzin naravno, ali da pokucam u drvo silni kvarovi se nisu dogodili, osim nesretnih namotaja na 30000km.
S obzirom da sam nešto i uštedio, počastiti ću ga jednom provjerom ventila i zamjenom brtvi poklopca ventila, pa možda nastavi bit dobar i dalje.
Ali dobro, ako i krepucne, imam zlatni motor u rezervi.
20201107_143935.jpg
20201107_171635.jpg
 
na rotaxu se ventili štelaju na 100 tkm, uzmi set mitasa za te pare i teraj dalje..
 
I tako, danas radimo plavice na gradele, popijem ja čašu vina, poručam, popijem još jednu, pogledam kako ide motogp, vidim Aleix 2 na Aprilii nakon 3 slobodna treninga, reko koji kurac, lud sam, idem ja oprat tuona vodom pa kud puklo da puklo.
Valda je danas dobar dan za Aprilie, pa je uspio upalit, našpricam ja lanac, nabacim neki kvazi vosak sprej, sjaji se ko pasja muda, top.
Pogledam ja malo na sat, vidim približili smo se 40000km, počeli se družit lani u 4 mjesecu sa 22000km, malo sam čitao forum i vidio da se jako kavari, pa sam počeo jest marende u plodinama, vozio na Mitasu, sve da uštedim za silne popravke koji su se trebali dogodit i za benzin naravno, ali da pokucam u drvo silni kvarovi se nisu dogodili, osim nesretnih namotaja na 30000km.
S obzirom da sam nešto i uštedio, počastiti ću ga jednom provjerom ventila i zamjenom brtvi poklopca ventila, pa možda nastavi bit dobar i dalje.
Ali dobro, ako i krepucne, imam zlatni motor u rezervi.

Čista muljaža napačenog naroda.
Neces priznati da ti je nakon zamijene ulja ukaljanog smolom onog 101 izgorilog namotaja,iscurilo ulje ispod motora pa si isao isprati beton ispod motora i slucajno pospricao motor :p

Jer svaki pravi Aprilijas zna da se aprilija ne pera na mokro pitaj 3aljfa3 voda mnogo skodi moze uci u namotaje putem ulja pa zato i probiju :)

stoga ako je nisi upalio nakon sprickanja ni neces do proljeca dok ne zatopli ali to je i neka prednost jer ces moci reci da si ove godine samo 4 puta mijenjao namotaje :)
 
Jer svaki pravi Aprilijas zna da se aprilija ne pera na mokro pitaj 3aljfa3 voda mnogo skodi moze uci u namotaje putem ulja pa zato i probiju :)
stoga ako je nisi upalio nakon sprickanja ni neces do proljeca dok ne zatopli ali to je i neka prednost jer ces moci reci da si ove godine samo 4 puta mijenjao namotaje :)

eee, ali ako nema namotaja, ne može ni voda uć u njih, ja ih svakih 1500km vadim, pa sam premotam tako da onda iskoristim priliku i za pranje dok su namotaji vani.

na rotaxu se ventili štelaju na 100 tkm, uzmi set mitasa za te pare i teraj dalje..
a brtva poklopca vidim da malo slini, pa me to živcira, a kad već stavljaš brtvu, ni teško odmah malo špijunima provjerit distance.
Sad, samo je pitanje koliko me jako živcira brtva, trpim ju ovih godinu i pol koliko ga imam, lako moguće da me neće dovoljno naživcirat :mrgreen:
 
eee, ali ako nema namotaja, ne može ni voda uć u njih, ja ih svakih 1500km vadim, pa sam premotam tako da onda iskoristim priliku i za pranje dok su namotaji vani.


a brtva poklopca vidim da malo slini, pa me to živcira, a kad već stavljaš brtvu, ni teško odmah malo špijunima provjerit distance.
Sad, samo je pitanje koliko me jako živcira brtva, trpim ju ovih godinu i pol koliko ga imam, lako moguće da me neće dovoljno naživcirat :mrgreen:


Ja bolji los motor od tuona ili rsv-a nisam vozio i bas te zalim sta ces nastavit patit :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Igor28
prava zlatna rezerva je ona RLM02 Favoritka u pozadini:mrgreen:
uf, smb favoritka je stroj samo takav, to je i love machine i radni stroj u jednome, toliko je drva prevezla da se amortizirala nebrojeno puta, ekonomski perpetum moblile, za razliku od talijanskog motora koji je kao striptizeta :mrgreen:
 
oš morat' mapu mijenjat'.
za gorski kotar..
a najprije nisam mislio, ali pošto mi na megdan dolazi mt07 bit će potrebno.
s obzirom da su centaline na poluproizvodima zaštićenije od pentagona, pa kita od mapiranja, krenuo sam u nabavku power commandera kojeg ću uparit sa self learn i auto tune funkcijama, dodatno povezat na gps i barometar, tako da porastom nadmorske visine se sve automatski štela.
Kad sve to uparim idem na stazu skinut 1:66, mislim da ću bit spreman, osim ako me sredju ne napere toliko jako da se okanim motociklizma.
 
Možda da a možda i ne, ovisi zašto pitaš.

:mrgreen:
 
Sve O.K., znam i njega i još nekoliko likova s tog videa. On još uvijek vozi tog istog Tuona.
 
Znam da je bio na njuskalu neko vrijeme taj tuono, znači nije ga uspjel prodat.
Koliko km ima sad?