Jer bi ga onda ti i ja kupili, a marketinški stručnjaci u Apriliji su zaključili da će ta količina pozitivnog publiciteta biti štetna jer nikada više neće napraviti tako uspješan motocikl...Ne kontam.zasto nema 130 ks npr
zato jer to nije moguće izvući iz ove zapremnine, a da se pritom zadovolje postojeće i buduće eko norme, i ovo što su sada izvukli je punoNe kontam.zasto nema 130 ks npr
Ali Munj, ne, pa gore sam ti napisao.. pa napose, 90-ih godina su ljudi iz cvaja od 500 kubika vadili 200 konja, piljun postavi konkretno pitanje i ti sad tu govoriš o nekakvom 21. stoljeću i normama a tehnologija ide naprijed i već vrapci na grani znaju da je pravi superbike od 750 kubikazato jer to nije moguće izvući iz ove zapremnine, a da se pritom zadovolje postojeće i buduće eko norme, i ovo što su sada izvukli je puno
to bi već svima trebalo biti jasno, 2021. godina je, nema više 4 cilindra malih zapremnina, a vjerojatno će i klasa 1000 ubrzo nestati ili postati 1100+..
ništa šta ne možeš naknadno napravit i neće te koštat suhe milijune...samo da je volan jos nize,a nogare malo vise,onda bi to bilo taman.
ništa šta ne možeš naknadno napravit i neće te koštat suhe milijune...
jel to znači da stiže?
Jos sam na vagi
Najprije probat i to malo duzi dir
Sa ovako dobrim uvoznikom tesko na zalost
Kaze Žudic da ce je dobiti kroz 10-15 dana i odmah registrirati da bude za probu.
Uzeo moj broj moba , kaze zvat ce kad dode
Pa da vidimo
Bogu hvala da netko hoce jer Piaggio Hrvatska je gomila redikula
Evo navodno u UK imaju vagon predbiljezbi za taj motor pa kad se provozas podili utiske
Nakon mt10, mislim da će ti bit malo dosadnjikava, ali fora bi ju probat.