Yamaha XY6 vs MT 07

makama

Active member
Molio bih one koji su vozili oba motora približno da kažu nekakove razlike naime oku mi je daleko prvlačniji (subjektivno) XY6,MT 07 sam vozio i nikako mi nije odgovarao čak sam razočaran njime s obzirom da sam napravio cca 350 km.
 
Super ali mene zanima XJ 6
 
Xj6 je oslabljena verzija fz6
A fz6 je oslabljena verzija r6
Valjda ti to sve govori, rađe gledaj fz6
 
Cekaj napises da ti pomognemo u odluci izmedju dva motora a onda nakon moje preporuke stavis da bi xj6. Onda si odlucio i cemu onda nedoumica
 
[QUOTE = "Miranjosip, post: 5016114, član: 39286"]
Cekaj napiše da ti pomognemo u odluci između dva motora a onda nakon moje preporuke stavis da bi xj6. Onda si odlucio i cemu onda nedoumica
[/CITAT]
Čekaj,on pita između dva modela a ti mu preporučuješ treći kojeg uopće nije spomenuo?
 
  • Like
Reactions: makama
Pitao je za razliku između motora koji je vozio i motora koji mu se sviđa, ali ga očigledno nije probao. Ima referentnu točku u MT07, pa da vidi gdje je XJ6 od toga. Ti si mu predložio nešto sasvim treće.
 
  • Like
Reactions: makama
Upravo tako volio bih čuti razlike između ta dva modela znam da su to dvije različite koncepcije 4 cil. vs 2 cil. ponavljam da sam vozio MT 07 i da nisam oduševljen a XJ 6 nisam nikad vozio Interesira me najviše ergonomija.
 
Upravo tako volio bih čuti razlike između ta dva modela znam da su to dvije različite koncepcije 4 cil. vs 2 cil. ponavljam da sam vozio MT 07 i da nisam oduševljen a XJ 6 nisam nikad vozio Interesira me najviše ergonomija.

MT07 probao i fun je bike ali meni osobno nije moj stil a i za neku ozbiljniju voznju trebalo bi uloziti u ovjes. Sto se tice putovanja vjerujem da je okej samo malesan motor i ne znam kako bi sa stvarima.


XJ nisam vozio ali na ovako odokativno cini mi se da je nesto manji od FZ6. Vjerujem da je slican u voznji u usporedbi sa FZ6 ali mislim da je manje udoban od FZ6. Mene je iskreno ubila FZ6 DBK-SPLIT i nazad mogu mislit sto bi tek XJ6.

Sto se tice FZ6 smaralo me konstantan rad na mjenjacu pri normalnoj voznji i vjerujem da ce to na xj6 biti izrazenije, doduse vjv nemas kg koliko i ja xD
 
MT07 probao i fun je bike ali meni osobno nije moj stil a i za neku ozbiljniju voznju trebalo bi uloziti u ovjes. Sto se tice putovanja vjerujem da je okej samo malesan motor i ne znam kako bi sa stvarima.


XJ nisam vozio ali na ovako odokativno cini mi se da je nesto manji od FZ6. Vjerujem da je slican u voznji u usporedbi sa FZ6 ali mislim da je manje udoban od FZ6. Mene je iskreno ubila FZ6 DBK-SPLIT i nazad mogu mislit sto bi tek XJ6.

Sto se tice FZ6 smaralo me konstantan rad na mjenjacu pri normalnoj voznji i vjerujem da ce to na xj6 biti izrazenije, doduse vjv nemas kg koliko i ja xD

Ima Diverziju prije FZ8. Lipi lagani motoric, pravi za grad a more se i potegnuti po magistrali. Malo tvrdji sic i ovjes u usporedbi sa FZ8. Ali brzine ne tribas toliko minjati, vuce od ler gasa do maximuma, koliko moze ali sve ono ka linearno, nema sada da ce ti posli 7 iljad potegnuti, nece. No sveisto ce te dizati na zadnji u drugoj i trecoj brzini.
 
Xj6 izgleda jadno, onakva zadnja vilica je bila na motorima iz 80ih...mt07 je ipak malo bolji, a na tako slabim motorima je bolje manje cilindara
 
Ima Diverziju prije FZ8. Lipi lagani motoric, pravi za grad a more se i potegnuti po magistrali. Malo tvrdji sic i ovjes u usporedbi sa FZ8. Ali brzine ne tribas toliko minjati, vuce od ler gasa do maximuma, koliko moze ali sve ono ka linearno, nema sada da ce ti posli 7 iljad potegnuti, nece. No sveisto ce te dizati na zadnji u drugoj i trecoj brzini.


Oke ti si maneken kategorija ja sam ipak astronaut od 100+ kg mene nije ni u prvoj dizala fz6.. mozda 2-3 puta dok sam malo smrsavio.
 
Upravo tako volio bih čuti razlike između ta dva modela znam da su to dvije različite koncepcije 4 cil. vs 2 cil. ponavljam da sam vozio MT 07 i da nisam oduševljen a XJ 6 nisam nikad vozio Interesira me najviše ergonomija.
Nisi napisao što ti se ne svidja kod MT-07, XJ-6 je motor koji se vozi kao bicikla, po meni nije baš za neku trku po magistrali, za preticat aute treba dvije brzine dolje, znači ne pršti od snage, ali ako ti to ne smeta, dobar motor i pouzdan stroj .
 
Nisi napisao što ti se ne svidja kod MT-07, XJ-6 je motor koji se vozi kao bicikla, po meni nije baš za neku trku po magistrali, za preticat aute treba dvije brzine dolje, znači ne pršti od snage, ali ako ti to ne smeta, dobar motor i pouzdan stroj .
Subjektivno mišljenje noge nikada nisam uspio skupiti do rezervoara a nisam visoki vozač 178 cm volan malo preširok i doduše gume su bile malo prazne pa sam dobio dojam da se rama previše uvija a to nikako nije dobar osjećaj pa kad još naletiš na par zmijica veselje.
 
Subjektivno mišljenje noge nikada nisam uspio skupiti do rezervoara a nisam visoki vozač 178 cm volan malo preširok i doduše gume su bile malo prazne pa sam dobio dojam da se rama previše uvija a to nikako nije dobar osjećaj pa kad još naletiš na par zmijica veselje.
Po ovom kaj pišeš, tu se radi o MT07.. Kratki pegovi, upravljač širok i preblizu, gume čak i nisu bile ispumpane, meni je na MT07 osjećaj za prednji kraj užasan bio...
Ono kaj je na njoj super je momentna mašina, živahna, oće na zadnjii, sve ostalo prosječno ili ni to...i getriba je dobra...
XJ6 mi je po tom pitanju bio bolji... sic neudoban za popizdit (al ovo se lako riješi pa nije konstrukcijski problem), noge isto skvrčene, ali da se šaltat, osjećaš kaj se događa s motorom na brzinama od 30-130 na sat, mašina jako lijepo radi, čak je i dosadna... motor za vozit, gledat komade i uživat... MT mi je više za letit među 2 birtije u omanjem srednjehrvatskom mjestu na zadnjem, sa širokim osmjehom......