YAMAHA Tzr 125 2t

Deann

New member
Pozdrav,

Ovako kupio sam yamahu tzr 125, i slabo mi vuče, e sad na nju je neko zavario auspuh od yamahe 1000kubika a do tog zadnjeg konca je samo cijev nema nikakav prigusivac jel može da bude do toga sto nema prigusivaca?
 
Mislim da mu ni prigusivac ne bi pomoglo
 
Mislim da mu ni prigusivac ne bi pomoglo
Klip i karike su novi to sam provjerio a i dao mi je račun i rekao da je mijenjao, skidam sam deklo da vidim lamele cine mi se dobre, e on ima još onaj rc ventil al motoric tog ventila nema već sam ja zaglavio da stoji u otvorenom položaju samo me buni taj auspuh jos..
 
Pozdrav,

Koliko sam citao, slabo vuce jer je ventil otvoren full (zaglavljen) a nema servo motor da to regulira, povuce tek od 7-8000+ rpm.
Takoder, kupite prigusivac sto prije, taj od 1000 ccm nikako nije za 2T 125 koji ima specijalno napravljen ispuh s razlogom (lonac i prigusivac).
Btw. cool motor, moze koja slika? ;)

TZR 125 YVPS problem - Yamaha Workshop - Yamaha Owners Club (yamahaclub.com)
yamaha tzr 125 got no power till 7000 revs - Naked - Yamaha Owners Club (yamahaclub.com)
tzr 125 power valve set up ? - Bike Chat Forums
TZR125 Powervalve - Bike Chat Forums
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nero
Prvo skidaj taj auspuh prije nego ti izgori taj novi klip i karike...motor ti slabo vuce upravo zbog toga jer je neki specijalac stavio auspuh od 4t motora
 
@Spider @ODST Sutra mi dolazi fabricki auspuh napokon, i da li znate otprilike koliko da odvrnem diznu smjese na karburatoru po vama koliko krugova odvrnuti, i hvala vam bice to bolje kad dodje fabricki auspuh
 
To na tim dvotaktnim je nekad znanstvena fantastika sastelat da radi kako treba... :mrgreen:

ja sam nedavno malo preslagivao svoju malu hondicu pa se izmedu ostalog igrao s nekim arrow auspuhom al bezuspjesno... na kraju vratio original auspuh i s njim radi kako treba...
 
Super, imate srece za tako rijedak motor.
Pise da je priblizno tvornickim postavkama 1,5 okret vijka prema van od zasarafljenog lagano unutra.

Mixture Screw - 125cc Sportsbikes Forum - 'normal setting is 1 1/2 turns out. so lightly screw it all the way in, (do not force it to the stop) then rotate it 1 1/2 turns back. this is the normal setting that will be very close to the correct fuel/air mixture setting. you can only get closer via taking her to a tuners.'

Yamaha.TZR125.87-93.DT125.88-02.Haynes.Service.Manual.pdf (djunreal.co.uk) - Chapter 3 str. 78-92 tiskano na stranicama dokumenta, ne u programu.
 
Last edited:
Hvala vam sutra ću vam postaviti i koju sliku motora inače 89' je god al komplet sam ga radio i farbao sa naljepnicama
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Stavi par slika kad stignes... volim vidit te male cvajo jurilice... i to da ih neko jos i vozi

vise ih je rijetkost vidit... ja kad s NSR - om prodem djir ljudi se cude kakav je to motor i kako se to cuje... :mrgreen:

Nekidan malo probavao stihl motornu, kad drugi dan veli susjed cuo sam te jucer si turirao hondu :mrgreen:
 
D1BB9CAA-1E7E-4AB3-AD42-242F35A48301.jpeg
 
  • Like
Reactions: ZP1993 and enduro
Krug i pol do dva, ovisno o filteru i auspuh, iako za neki drugi filter i auspuh bi trebala i veca dizna...uglavnom ima posla oko 2t, na kraju svih kemija skuzis da ga je najbolje ostavit u originalu i kad postane slab onda kupit jaci motor
 
Stavi par slika kad stignes... volim vidit te male cvajo jurilice... i to da ih neko jos i vozi

vise ih je rijetkost vidit... ja kad s NSR - om prodem djir ljudi se cude kakav je to motor i kako se to cuje... :mrgreen:

Nekidan malo probavao stihl motornu, kad drugi dan veli susjed cuo sam te jucer si turirao hondu :mrgreen:
To mi je poznato,vozim cvaju cruisera i baš se primjeti da su ljudi zbunjeni kad prođem na cruiseru,a čuje se zvuk dvotaktne zujalice :ROFLMAO:
75371558_2539269309486691_8514127057720967168_o.jpg