Hayabusa is back!

amo onako iskreno šta svi potiskujemo u sebi,
ovoj busi od splita do zagvozda parirat će svaki osrednji vozač tmaxa :mrgreen:
 
Sa ovakvim pilotom i ovakvom konfiguracijom mozda

1612953349594.png


amo onako iskreno šta svi potiskujemo u sebi,
ovoj busi od splita do zagvozda parirat će svaki osrednji vozač tmaxa :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: DA-IM
Ovisno tko je na Busi međutim ako se to i dogodi nije tema koja će njenu publiku pretjerano uzrujavati.

Na tom motoru treba ostaviti mjesta za tjuning. Mislim da nema "nabuđenijeg" modela općenito. Posebna publika i to treba poštovati... pogotovo bez rasne diskriminacije.:mrgreen:
 
amo onako iskreno šta svi potiskujemo u sebi,
ovoj busi od splita do zagvozda parirat će svaki osrednji vozač tmaxa :mrgreen:


Skuteri imaju vozače, T-Max ima *pilote*.


A i hipotetski scenarij s užarenog spliCkog asfalta: Treba do Frankfurta hitno otići po kilo robe i paket bengalki, od opreme imaš samo tutu, japanke i pederušu. U garaži Tmax bronze edišn s šupljom cijevi i nova razrađena Busa. Što biraš? :mrgreen:
 
Last edited:
meni se još jedna stvar sviđa kod HB :cool:

promjena modela 10 i više god. pa onda
još i prema svemu sudeći, ova bude zadnja,
ako nešto radikalno ne naprave :mrgreen:

samo jednom sam stjecajem okolnosti, kupio bike mjesec dana
nakon što je izašao motor (agregat) i nikada više
npr. u Yamahi ih štancaju
'ko žutu štampu za žene :mrgreen: i to ne volim, pa me to vjerojatno
svrstava u one koji više vole motore s provjerenim agregatima
uz neka sitna poboljšanja, finese… redizajn

a to je koliko vidim kod dosta Suzuki motora (y):cool:

(neki su im motori doslovce "Metuzalemi", ali što fali i ja sam skoro :mrgreen: )
 
Last edited:
:unsure: u principu; teško je više nešto radikalno i napraviti,
strujići su budućnost, koliko god to okrutno zvuči :mrgreen:
 
:unsure: u principu; teško je više nešto radikalno i napraviti,
strujići su budućnost, koliko god to okrutno zvuči :mrgreen:
Lako tebi tako pricat kad vozis japanca a vjerojatno ces i dalje...a sta cemo mi sa talijanima?? Gle sranja vec sa ovima starim koji imaju minimalno struje, sta ce biti tek kaf budu komplet na struju...to ima da se zapali dok otkljucas garazu
 
  • Haha
  • Like
Reactions: karadolo46 and Dene
pa u svemiru u kojem bi najprodavaniji motor bio katana, 10 prodanih komada bi zbilja i upalo u definiciju ''jagme'' :)
 
Pročito ovo pa išo malo dalje vidit... možda se varam, ali po ovome kaj su napisali, novi sekundarni injektori, praktički ista šasija s malo drukčijim zadnjim krajem i jače opruge te veći kut otvaranja ventila..Mislim da je ovo baza za daljnje napucavanje gorivom, turbom i ostalim veseljima.. preborat se dao i prije, dat će se i sad :)
 
Imam informaciju da je sve proizvedeno razgrabljeno...Dileri vani ne mogu naručiti više od jednog komada dnevno..
Mi ćemo je u Splitu pokušati nabaviti što prije, prodavala se kod nas ili ne..
 
Imam informaciju da je sve proizvedeno razgrabljeno...Dileri vani ne mogu naručiti više od jednog komada dnevno..
Mi ćemo je u Splitu pokušati nabaviti što prije, prodavala se kod nas ili ne..
prodat ce se, ne brigaj..busa je to..ima ih po splitu jos uvik vidit..jedna iz zrnovnice je svaki dan u djiru,i odavna je odvrtila priko 100000(gazda je clan fjake) ..samo ne znam jel lanac minja, jer je do tad jos bio tvornicki..ima jedna i na Visokoj,a ovaj sta je goni je gazi nemilice..ugl.,to su bas obozavaoci, svoju ce prodat samo zbog nove..
 
  • Like
Reactions: Bob Rock
Ma ne brine me uopće hoče li se Hayabusa prodavati.Volio bi ih vidjeti par novih po Splitu...Nije to model od kojeg se živi.
Dok je Stromova, ne brine me ništa😀..