Honda Hornet 600 2006. godina - Iskustva

Ja san napisa da moj motor (Hornet 900) pali na zub bez čoka ali je garažiran i palija san ga tako na jako niskim temperaturama nakon izlaska iz garaže naravno.Ima san isto tako Horneta 600 2006 godište i motor je palija većinom bez čoka ili minimalno ga je tribalo dodati u zimskim uvjetima.
Napomena je da se radi o uvjetima kad je motor garažiran.Zdrav motor sa karburatorima neče zalivati mašinu 😉
Ok, neka je tako kako ti kazes, ali to ne znaci da je ova honda neispravna jer joj trebalo malo, ili malo vise coka.
Ni tvoj, ni ovaj nisu novi motori, i ne mogu biti isti, i isto se ponasati.
Uostalom, ti ni nisi bio taj koji je pokusavao reci da je motor neispravan prodan, druga dva forumada su pisala u ton stilu, ali nebitno.
 
Ja san napisa da moj motor (Hornet 900) pali na zub bez čoka ali je garažiran i palija san ga tako na jako niskim temperaturama nakon izlaska iz garaže naravno.Ima san isto tako Horneta 600 2006 godište i motor je palija većinom bez čoka ili minimalno ga je tribalo dodati u zimskim uvjetima.
Napomena je da se radi o uvjetima kad je motor garažiran.Zdrav motor sa karburatorima neče zalivati mašinu 😉

To je to. Identicno se ponasao i moj 8 godina stariji Hornet kojeg sam pominjao par stranica ranije. Garaziran, naravno (y)
Ali iz komentara pojedinaca ovdje ispada da je motor koji tako pali - neispravan ! A ispravan je onaj ne moze upaliti bez do kraja povucenog coka, odnosno ugusi se u benzinu kada ga povuces. Valjda je i japanac zamislio tako kada je dizajnirao taj cok....

Zakljucak, za filozofe: motor koji presauga pod cokom = neispravan motor ! Treba ici majstoru koji ce ga nastimati da normalno pali kada se povuce ta cuvena rucica, a ne da vlasnik svaki put kada ga pali "izucava karakter motora" i trazi zlatnu sredinu. Ne pricamo ovdje o 30 godina starom motoru...

P.S. Dodatni savjet vlasniku problematicnog motora: Kada ti majstor rijesi problem sa karburatorima i zalijevanjem benzinom, odmah zamijeni ulje i filter ulja (y)
 
  • Like
Reactions: diesel power
čuj ti ovo! promijeni ulje i filter (jer ga sigurno nitko nikad nije promijenio)
imaš još kakav tehnički savjet ili je to to za danas??
 
mislim, nebi bilo loše promijeniti i ulje u kočnicama, zamijeniti zračni filter i ostale stvari koje se inače rade na servisu i definitivno gume koje sam već ranije spomenuo, ali valjda se to podrazumijeva svugdje osim ubosni :eek:
 
Pa ti bi kao velestrucnjak trebao znati zasto je dobro promijeniti ulje ako je motor imao problema sa (cestim) presaugavanjem (y) Pozdrav iz tebi ocito mrske zemlje. Naleti nekad, da saznas "odakle ti prezime":mrgreen:
 
  • Like
Reactions: diesel power
...........u Hrvatskoj gotovo su u potpunosti Hrvati, dobrim dijelom iz Preloga, a prema nekim izvorima iz Makarske, a vrlo su rijetko i Talijani (iz Pule). U prošlom stoljeću relativno najviše hrvatskih stanovnika s ovim prezimenom rođeno je u gradovima Prelogu i Čakovcu.


evo odakle njegovo prezime provokatoru bosanski :)
 
nemaš brige, bio dvaput, i to je triput previše, čak ni u tranzitu, radije okolo kroz srbiju
 
To je to. Identicno se ponasao i moj 8 godina stariji Hornet kojeg sam pominjao par stranica ranije. Garaziran, naravno (y)
Ali iz komentara pojedinaca ovdje ispada da je motor koji tako pali - neispravan ! A ispravan je onaj ne moze upaliti bez do kraja povucenog coka, odnosno ugusi se u benzinu kada ga povuces. Valjda je i japanac zamislio tako kada je dizajnirao taj cok....

Zakljucak, za filozofe: motor koji presauga pod cokom = neispravan motor ! Treba ici majstoru koji ce ga nastimati da normalno pali kada se povuce ta cuvena rucica, a ne da vlasnik svaki put kada ga pali "izucava karakter motora" i trazi zlatnu sredinu. Ne pricamo ovdje o 30 godina starom motoru...

P.S. Dodatni savjet vlasniku problematicnog motora: Kada ti majstor rijesi problem sa karburatorima i zalijevanjem benzinom, odmah zamijeni ulje i filter ulja (y)
Ulje zamijeniti samo ako je benzin prelijao u mašinu, a to teško da je uspio napraviti samo krivim startanjem motora. Da mu je neispravna pipa goriva pa još frgići u banani da ne zatvore kad se čašice napune do potrebnog nivoa i krene natakanje goriva u cilindre iz rezervoara, onda da. Skini čep za dotakanje ulja i ako smrdi jako po benzinu, mijenjaj ulje, u protivnom radiš sam sebi nepotreban trošak i posao.
 
Ulje zamijeniti samo ako je benzin prelijao u mašinu, a to teško da je uspio napraviti samo krivim startanjem motora. Da mu je neispravna pipa goriva pa još frgići u banani da ne zatvore kad se čašice napune do potrebnog nivoa i krene natakanje goriva u cilindre iz rezervoara, onda da. Skini čep za dotakanje ulja i ako smrdi jako po benzinu, mijenjaj ulje, u protivnom radiš sam sebi nepotreban trošak i posao.
Hornet 600 2006 g nema pipu 👍
 
Pratim temu i umirem od smijeha 😂

Ovo je na razini kad su se na pornhubu pokacili u komentarima oko ustasa i cetnika.
Shots fired!?
1613667037661.png
 
kod nas ima stara kletva, dao bog pa ti maj moonshield dosao na temu.
nema nist bolje od keihin cv-a, nikad elektronika ne moze bolje zamijesat gorivo i zrak.
nikad problema sa njim. cak ni u kantama od 30 godina.
 
Pa ti bi kao velestrucnjak trebao znati zasto je dobro promijeniti ulje ako je motor imao problema sa (cestim) presaugavanjem (y) Pozdrav iz tebi ocito mrske zemlje. Naleti nekad, da saznas "odakle ti prezime":mrgreen:
To sta motor zalije svecice ne znaci da ih zalije sa litrom benzine,i nije zbog toga potrebno mjenjati ulje i filter,jer su to zanemarive kolicine benzine.
Kao sta je vec receno, ulje se mjenja kad karbovi propuste benzin u cilindre.

Vezano za karakter motora,da, svaki je razlicit, tebi nije trebao cok, onom drugom treba do kraja, nekome na pola,kad je hladnije jedan nacin, kad je toplije opet drugacije, mozda neki put samo uz malo gasa, itd.....
Moze biti sto varijacija, ovisno od motora do motora,i to ne znaci da je motor neispravan,tj. da je kupio kantu.
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD