Ok, neka je tako kako ti kazes, ali to ne znaci da je ova honda neispravna jer joj trebalo malo, ili malo vise coka.Ja san napisa da moj motor (Hornet 900) pali na zub bez čoka ali je garažiran i palija san ga tako na jako niskim temperaturama nakon izlaska iz garaže naravno.Ima san isto tako Horneta 600 2006 godište i motor je palija većinom bez čoka ili minimalno ga je tribalo dodati u zimskim uvjetima.
Napomena je da se radi o uvjetima kad je motor garažiran.Zdrav motor sa karburatorima neče zalivati mašinu 😉
Ja san napisa da moj motor (Hornet 900) pali na zub bez čoka ali je garažiran i palija san ga tako na jako niskim temperaturama nakon izlaska iz garaže naravno.Ima san isto tako Horneta 600 2006 godište i motor je palija većinom bez čoka ili minimalno ga je tribalo dodati u zimskim uvjetima.
Napomena je da se radi o uvjetima kad je motor garažiran.Zdrav motor sa karburatorima neče zalivati mašinu 😉
Ulje zamijeniti samo ako je benzin prelijao u mašinu, a to teško da je uspio napraviti samo krivim startanjem motora. Da mu je neispravna pipa goriva pa još frgići u banani da ne zatvore kad se čašice napune do potrebnog nivoa i krene natakanje goriva u cilindre iz rezervoara, onda da. Skini čep za dotakanje ulja i ako smrdi jako po benzinu, mijenjaj ulje, u protivnom radiš sam sebi nepotreban trošak i posao.To je to. Identicno se ponasao i moj 8 godina stariji Hornet kojeg sam pominjao par stranica ranije. Garaziran, naravno
Ali iz komentara pojedinaca ovdje ispada da je motor koji tako pali - neispravan ! A ispravan je onaj ne moze upaliti bez do kraja povucenog coka, odnosno ugusi se u benzinu kada ga povuces. Valjda je i japanac zamislio tako kada je dizajnirao taj cok....
Zakljucak, za filozofe: motor koji presauga pod cokom = neispravan motor ! Treba ici majstoru koji ce ga nastimati da normalno pali kada se povuce ta cuvena rucica, a ne da vlasnik svaki put kada ga pali "izucava karakter motora" i trazi zlatnu sredinu. Ne pricamo ovdje o 30 godina starom motoru...
P.S. Dodatni savjet vlasniku problematicnog motora: Kada ti majstor rijesi problem sa karburatorima i zalijevanjem benzinom, odmah zamijeni ulje i filter ulja
Hornet 600 2006 g nema pipu 👍Ulje zamijeniti samo ako je benzin prelijao u mašinu, a to teško da je uspio napraviti samo krivim startanjem motora. Da mu je neispravna pipa goriva pa još frgići u banani da ne zatvore kad se čašice napune do potrebnog nivoa i krene natakanje goriva u cilindre iz rezervoara, onda da. Skini čep za dotakanje ulja i ako smrdi jako po benzinu, mijenjaj ulje, u protivnom radiš sam sebi nepotreban trošak i posao.
Shots fired!?Pratim temu i umirem od smijeha 😂
Ovo je na razini kad su se na pornhubu pokacili u komentarima oko ustasa i cetnika.
To sta motor zalije svecice ne znaci da ih zalije sa litrom benzine,i nije zbog toga potrebno mjenjati ulje i filter,jer su to zanemarive kolicine benzine.Pa ti bi kao velestrucnjak trebao znati zasto je dobro promijeniti ulje ako je motor imao problema sa (cestim) presaugavanjem Pozdrav iz tebi ocito mrske zemlje. Naleti nekad, da saznas "odakle ti prezime"
"Elektronika" uvjek zamjesa bolje gorivo i zrak.kod nas ima stara kletva, dao bog pa ti maj moonshield dosao na temu.
nema nist bolje od keihin cv-a, nikad elektronika ne moze bolje zamijesat gorivo i zrak.
nikad problema sa njim. cak ni u kantama od 30 godina.