Atestirao spuh na motoru :)

Pitao sam i ja zašto to plaćamo, kad auspusi imaju Eu homologaciju..Odgovor je da oni priznaju homologaciju ,a naplaćuju atest.
Istu stvar nam draga država radi i prilikom unosa vozila iz Eu.. Unosio sam auto 2016.godine iz Slo i platio ukupna davanja točno onoliko koliko bi me prije koštala carina 10% i porez 25% ..Procjena auta 30.000 kn , a davanja 8.200 kn.....Isto sranje-drugo pakiranje.
 
  • Like
Reactions: prpa
jel uopce ko danas prode tehnicki bez homologiranog auspuha itd
Kolko citam,imaju dva...original i turbinu,kad je tehnicki samo promijene,pa opet vrate...
 
Ne toleriraju te stvari jer slikaju motore i zbog toga mogu dobit otkaze, jer je to tehnicki neispravno... Za kratki nosac ti ne treba nikakav papir vec samo one propisane mjere, kut nosaca,razmak zmigavaca, katadiopter i osvjetljenje tablice. Dodes, poslikaju, cekas par dana da ti jave da je upisano u sistem, i vjerojatno vadis novu prometnu u kojoj je to upisano
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Ne toleriraju te stvari jer slikaju motore i zbog toga mogu dobit otkaze, jer je to tehnicki neispravno... Za kratki nosac ti ne treba nikakav papir vec samo one propisane mjere, kut nosaca,razmak zmigavaca, katadiopter i osvjetljenje tablice. Dodes, poslikaju, cekas par dana da ti jave da je upisano u sistem, i vjerojatno vadis novu prometnu u kojoj je to upisano
odlično, danas ide na slikanje pa bumo vidli :)
 
Ne toleriraju te stvari jer slikaju motore i zbog toga mogu dobit otkaze, jer je to tehnicki neispravno... Za kratki nosac ti ne treba nikakav papir vec samo one propisane mjere, kut nosaca,razmak zmigavaca, katadiopter i osvjetljenje tablice. Dodes, poslikaju, cekas par dana da ti jave da je upisano u sistem, i vjerojatno vadis novu prometnu u kojoj je to upisano

Ne treba nova prometna, upisuju u postojecu pod napomenu.
 
Ne treba nova prometna, upisuju u postojecu pod napomenu.
Da, zaboravio sam da mogu naknadno upisati... evo dobio sam upute za nosac, uglavnom bitno da je onako kako smo rekli i da ne smije se moci preklapati bez alata a evo i puni odgovor iz CVH
"
Kod vozila L kategorije postoji više vrsta ispitivanja.

Ispitivanja koje nazivamo ''mali atesti'' su oni kod kojih se pregledava samo onaj sustav i uređaji na vozilu za koji je prijavljeno ispitivanje. Za vozila L kategorije su to:

  • naknadna ugradnja uređaja za odvod i ispuštanje ispušnih plinova
  • naknadna ugradnja uređaja za osvjetljavanje i signalizaciju
Cijena takvih ispitivanja je 262,50 kn po ispitivanju.



Za sve ostale preinake radi se ispitivanje koje nazivamo ''UTP''. Takvo ispitivanje košta 425,20 kuna i taj pregled uključuje pregled cijelog vozila. To znači da da ukoliko imate više preinaka, jednim ispitivanjem možete evidentirati sve preinake na vozilu, ali i da, ukoliko imate bilo kakve preinake koje nisu odobrenog tipa ili sukladne važećim pravilnicima o ugradnji, nećete moći dobiti pozitivnu Potvrdu o ispitivanju dok ne ispravite sve nedostatke.



Konkretno za Vaše preinake:

  • pokazivači smjera – nije potrebna dokumentacija, ali moraju biti ugrađeni sukladno važećim pravilnicima o ugradnji i obilježeni odgovarajućim homologacijskim oznakama
  • nosač registarske tablice – kratka uputa u prilogu
  • vozačka zrcala - nije potrebna dokumentacija, ali moraju biti ugrađeni sukladno važećim pravilnicima o ugradnji i obilježeni odgovarajućim homologacijskim oznakama
  • ručke (gripovi) – ne spada u preinake koje podliježu ispitivanju; slične preinake koje ne podliježu ispitivanju su ugradnja nosača navigacije i mobilnih telefona, pretapiciranje sjedala, ugradnja nosača prtljage i prtljage, štitnici agregata motocikla, vjetrobrana. Premda ne podliježu ispitivanju, kod tehničkog pregleda i ispitivanja UTP pregledava se da li su takve preinake izvedene sukladno propisima (npr. ne smiju imati oštre rubove koji mogu ozlijediti pješaka pri naletu ili ometati rad drugih uređaja na vozilu)
  • upravljač – kratka uputa u prilogu"
 

Attachments

  • Ugradnja_zamjenskog_nosača_registarske_pločice_L[1662].PDF
    604.1 KB · Views: 46
Svaka cast za info
Molim te daj mi kontakt preko kojeg si ovo dobio da ih pitam za gumu upisat.
Hvala
 
Svaka cast za info
Molim te daj mi kontakt preko kojeg si ovo dobio da ih pitam za gumu upisat.
Hvala
Koliko sam shvatio, to je moguce samo ako je proizvodjac motora homologirao i tu dimenziju, a u tom (rijetkom) slucaju ne trebas atest , samo odes u stanicu za tehnicki i u prometnu ce ti upisat sve dimenzije guma koje su homologirane od proizvodjaca motora.
 
Upisivale su se pa cisto da vidim tocan odgovor da znam sigurno da ili ne.
50\55 .
Za nosac je receno nema sanse preklopni pa ipak nije tako pa.se tjesim hahhaha.
 
Ok, ovako dakle...
Jučer sam bil na atestu i danas su me zvali sa je sve odobreno, 425kn lagano kak je kolega dipsi rekel... znači nije ni 24h prošlo!
nema veze, nije mi za 400kn, samo da ne moram skidat to dolje i prešarafljivat jer doslovno pol zadnjeg kraja se rastavlja za onu nakaradu od serijskog nosača....
Svi koji ne znaju, serijala izgleda ovak, zato su me i maltretirali oko tog nosača tolko...

1617108019705.png


A ovak je to izgledalo jučer :D

20210329_162747336_iOS.jpg


E da, i još jedna stvar, moj nosač nema nikakvu homologaciju ni "E" oznaku (znači čisti nosač), ali je po propisu kut i svijetlo tablice ima te "E" oznake, a to me najviše brinulo... i zbilja šljaka sve po onom pravilniku od CVH, znači nije uvjet da je nosač homologiran i da ima TUV, kaj znači i da kvalitetni "Aliexpress" igra...
Usporedbe radi, frajer prije mene s Monsterom 797 nije mogel atestirat ducati performance nosač tablice jer je previše položena tablica, a mislim da je čak cijeli nosač homologiran, nisam ziher... Tak da eto, to vam je ukratko to :D

Hvala ti @3alfa3 na ovom predivnom iskustvu :) :p . Kaj je sljedeće?
 
Nosac zapravo ne podlijeze nikakvim ogranicenjim pa tako moze biti i iz kucne radinosti. Najbitnije je da ne moze bilo kako sklapati bez alata i da je minimalan kut po zakonu. Zmigavci isto moraju biti 20 cm udaljeni jedan od drugoga.mora imati katadiopter i atestirano svjetlo na njemu.


Ja sam isto radio taj UTP.. sto su tocno upisali u prometnu? Meni samo broj predmeta i datum.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Nosac zapravo ne podlijeze nikakvim ogranicenjim pa tako moze biti i iz kucne radinosti. Najbitnije je da ne moze bilo kako sklapati bez alata i da je minimalan kut po zakonu. Zmigavci isto moraju biti 20 cm udaljeni jedan od drugoga.mora imati katadiopter i atestirano svjetlo na njemu.


Ja sam isto radio taj UTP.. sto su tocno upisali u prometnu? Meni samo broj predmeta i datum.
Isto to su i meni upisali, a netko je tu napisal da nosač mora biti homologiran pa je bila malo trta oko tog...
A na tom listu homologacijskom upisali su i vizir (bez moje napomene) i nosač tablice tak da je sad 100% legalan 🤣
 
  • Like
Reactions: SpoRRi