Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Sve Caberg flip-up kacige su homologirane za vožnju otvorene i zatvorene. Na svakoj piše oznaka homologacije P i J i imaju kočnicu.
 

Attachments

  • 20210403_062837_copy_1500x2000.jpg
    20210403_062837_copy_1500x2000.jpg
    117.9 KB · Views: 24
  • Screenshot_20210403-063130_Chrome.jpg
    Screenshot_20210403-063130_Chrome.jpg
    59.8 KB · Views: 18
  • Screenshot_20210403-063406_Chrome.jpg
    Screenshot_20210403-063406_Chrome.jpg
    93.6 KB · Views: 21
Motor vozim po gradu (i okolici) isključivo sa jet kacigom. Ljeti u kratkim hlačama, jedino izbjegavam japanke jer je nezgodno u njima.

Kad bi se svaki put navlačija za motor kao da nema sutra, ne bi ga ni vozija.

Al to je moj život, moj izbor.

I da, palim motor za u teretanu, dućam, posao, more...di god trebam.

EDIT: Dok sam vozija Vespu, ona je redovito bila vožena u japankama, često i bez kacige :D :D

Tako bi se Vespa i trebala vozit, eventualno umisto japanki Adidas šlape :D :D :D

Jedno drugo, opuštenije vrijeme:


Moj najdraži HR YT video
Ma normalno, svako po svom vozi.. vozio sam i ja svakako, samo radim di radim i nagledam se svega pa sam oslabio i na gasu i nakrcao se opremom 😆
 
Ja ne znam da li sam ja samo siromašan ili su motori kod nas jako precijenjeni. Kad kupujes auto mozes naci neku kramu od Punta za 500-1500€ dok s motorima svi misle da niihova kanta stara 20 godina i s 70k km vrijedi 3000€.

Trazim neki motor za A2 kategoriju u klasi od min. 250 ccm i max 50 konja. Nazalost ponuda u kategoriji naked/sport je naravno jako slaba a i ono cega ima u ponudi je abusrdno precijejeno. Toliko precijenjeno da bi mi bilo povoljnije otici u njemacku/sloveniju s kombijem, kupit tamo, sredit sav unos i papirologiju i opet bi izaso jeftinije nego da sam kupio tu.

Volio bih si uzeti KTM-a 390 ili ogranicenu verziju MT-07 ali otvoren sam i za druge mogucnosti. Budzet mi je nekih 4000€ max 5000€ i jako mi je tesko naci nesto sto mi se svida a i da u isto vrijeme vrijedi te novce.

Razmisljam da bi mozda bilo bolje ustedit 1000 ili 2000€ i jednostavno kupit jedan od ta dva motora nova. Sto mi se svida jer bi onda dobio najnoviju generaciju, 0 kilometara i garanciju. Koja su vaša mišljenja?
 
A i ja san nekidan uzeja motor, Daragstar 250, 2001.god, 30tkm, platio 2600 eur. U odličnom vizualnom i tehničkom stanju. Prijatelj što je išao sa mnom ga uzet činilo mu se malo skupo, al u nas je još jedan takav oglašen za 3 kEur, a na Mobile.de i Autoscout, cijene kruzera 250 ccm tog godišta su tu negdi... Nije mi se vanka isplatilo ić, za buđet do 3000 eur...
 
3k eura za malo stariji motor koji je više manje ispravan i prolazi tehnički. To je neki minimum kod nas. Ja sam mislio da mogu jeftinije pa sam opet potrošio, što za dijelove što za majstora.
 
Ja na to gledam iz perspektive; ako je taj motor koštao 7300€ kada je bio u potpunosti nov, s 0 kilometara, najnovijom opremom i x godina garancije, 6 godina i 35 000 kilometara kasnije, on ne može vrijediti 5500€ da ga je Valentino Rossi vozio.
 
5 godina - pola cijene..Tako je otprilike kod auta a trebalo bi biti i kod motora
Ne znam jesi li gledao u zadnje vrijeme cijene rabljenih automobila, ali vise nije tako. Barem ne ono sto se trazi u oglasniku, ne znam za koliko se stvarno prodaju... Ne znam samo tko to kupuje...

Lp
P
 
Sumnjam da se nađu takvi jeleni, nisu ljudi retardusi.. A pratim motore po njuškalu i svako toliko se pojavljuju dobri motori sa realnim cijenama i brzo otiđu..
 
@LukaLuka Slovenija, Austrija, Njemačka, većinom bolje održavani motori, ako imaš višak volje i vremena isplati se napraviti unos. I kad ga budeš prodaval vodi se istom politikom kao i kod kupnje i prodaj po toj cijeni po kojoj bi ga sad kupil 😁, nemoj gledati druge cijene po oglasima i stavi trećinu cijene koju traže drugi za isto stanje i godište. Sve na ovom svijetu vrijedi onoliko koliko je netko voljan platiti, ni manje ni više. Kad nam plaće budu veće na tržištu bude hrpa novih i novijih motora, pale budu i cijene starih i rabljenih, samo treba pričekati još 20-30 godina.
 
  • Like
Reactions: LukaLuka
Meni zapravo i paše takvo stanje u našim oglasnicima, jer svaki motor prodam u par dana od objave oglasa!
Isto tako i meni..Inteligentno odrediš neku normalnu cijenu, staviš 100-tinjak eura više i to spustiš. Ponekad i koju stotinu eura ispod zamišljene cijene..Bolje nego prodavati motor godinu dana..
Ljudi po oglasima traže bolesne cijene..Traže za prastare Kle, ili Pegasa preko 3000 eura...
 
Isto tako i meni..Inteligentno odrediš neku normalnu cijenu, staviš 100-tinjak eura više i to spustiš. Ponekad i koju stotinu eura ispod zamišljene cijene..Bolje nego prodavati motor godinu dana..
Ljudi po oglasima traže bolesne cijene..Traže za prastare Kle, ili Pegasa preko 3000 eura...
Pa da
Samo ko prodaje Hondu moze trazit vecu cifru....
Frend oce uzet Stroma 2012 god(oni najruzniji)
Koje lude cijene pucaju....6000 eura.....ludo sve....