Ducati Multistrada V4

Dobro je kad je službeni opoziv, iako sigurno nemaju na lageru tolko mašina kolko su već prodali motora, pa dok ih dostave.. U servisima će se isto sigurno zagužvat, tak da se vlasnici trebaju oboružat strpljenjem
 
Glavni problem je to što se nemreš vozit i ko zna kolko moraš čekat da ga poprave


Meni, osobno, je glavni problem što kupnja ovakvih motora šalje signal ostalim proizvođačima motora, da je ok izbaciti netestiranu verziju na tržište, i offloadat materijalni i vremenski trošak testiranja na kupce. Neće ni japancima puno trebati da skuže da su budale jer kasne godinu-dvije-tri s novim modelima i gube tržišni kolač, kad je već lakše uvaliti beta verziju na tržište i cinično sve riješiti opozivom.
 
Cek, ti hoces rec da japanci to ne rade, i nemaju opozive(ili u najmanju ruku greske zbog kojeg bi trebali ici opozivi)?
 
Ne kažem to. Svi imaju opozive, Problem je što se nekima se događaju malo precesto da bi to bila slucajnost, a ne kalkulacija.
 
Pa dobro, nisu u ovom slucaju isprobavali nesto novo pa ajmo isprobat i bacit 10 000 vozila na trziste i vidjet sta ce bit. Opoziv je za par vozila u jednom dijelu svijeta i sredit ce se na korektan nacin po meni.

Veci je problem kad znaju da imaju problem ali se prave glupi i za garanciju, a kamoli opoziv.
 
Ne kažem to. Svi imaju opozive, Problem je što se nekima se događaju malo precesto da bi to bila slucajnost, a ne kalkulacija.

Pa Ducati, jarane, sta drugo ocekivati :mrgreen:

Salu na stranu, ovo ne cudi jer se ipak radi o potpuno novoj i tek razvijenoj masini. U takvim situacijama je uvijek pametnije sacekati prvu godinu/dvije da se to sve rijesi i stabilizuje. Ko je nestrpljiv i zeli "crvenu" sto prije u garazi, onda se treba pripremiti i na ovakve opozive (y)
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Pa i BMW je poprilično poznat po sličnim geriliskim taktikama, od 2009. na ovamo. :D

Moja opaska je generalno išla kontra agresivnog ciklusa izdavanja novih modela svako 2-3g. Jer osim standardnih mehaničkih promjena, imaju na desetke novih senzora, elektronike i stotinjak tisuća linija računalnog koda uvaljeno za dobru mjeru. Nema 'ebene šanse da se to na vrijeme sve istestira kako spada.
 
  • Like
Reactions: esso_sa
Pa i BMW je poprilično poznat po sličnim geriliskim taktikama, od 2009. na ovamo. :D

Moja opaska je generalno išla kontra agresivnog ciklusa izdavanja novih modela svako 2-3g. Jer osim standardnih mehaničkih promjena, imaju na desetke novih senzora, elektronike i stotinjak tisuća linija računalnog koda uvaljeno za dobru mjeru. Nema 'ebene šanse da se to na vrijeme sve istestira kako spada.

Apsolutno se slazem, ukljucujuci i za BMW (Zato sam doplatio 5 god garanciju :ROFLMAO:). Sada je trend potpuno novi model minimalno svakih 5 godina, a u medjuvremenu idu razni “facelifti”... Dodaj na to i sve restriktivnije norme izduvnih gasova i “prilagodjavanja” njima, i eto recepta za probleme...
 
Screenshot_20210914-171232_Facebook.jpg
 
  • Love
  • Like
Reactions: leCo and Babylon
Prototip Pikes Peaka, e ovo već više liči na pravu stvar, mono vilica, 17 cola i pregršt sporta, izgleda i pokoji ponić više... Jedino je sigurno da će cijena biti ridikjulous.

 
Novi Pikes Peak.
Da da
Reka mi je prika Ducatist da izlazi PP sa 17/17 kolima i mono vilica straga…..
Povratak korijenima
Izgleda fantasticno
Ako nisu dirali zapreminu rezervara(22 ltr) onda to TO
Jos samo moran naucit minjat brzine😂😂😂
Mada mislin da QS od Ducatija je najbolji koji postoji….
Koja lova…..???…..200 iljada kn???
 
A neam pojma, neće sigurno bit jeftina. Al' ono... 240 kila... A i ne kontam šta im je ona stilizirana jedinica koja kao to nije na boku... Zna se dobro tko je pravi i posljednji kralj Brda Svih Brda, jelte...

:mrgreen:
 
Brajo sto talijan zna napravit ljepotu ne moze nitko. Idem igrat odmah loto!
 
  • Like
Reactions: Dene
A bit ce ono
Zeno ocemo kupit novu Kiu Sportage ili PP Multicu😂😂😂😂
Cijena ista
 
Baš gledam cjenik u nas, ako je V4 S u Sport izvedbi 214990 kn, PP nema šanse da bude ispod 230000. Ouch!

:eek: