Kawasaki Z900 ABS-2017

Malo mi je nezgodno osobno ipak sam daleko,u nasicama.da je lijepo vrijeme pa hajd provozam se motorom.a htio bih nosac kofera da ima tako i kao rukohvat da se gospoja moze malo nekad pridrzat
 
Malo mi je nezgodno osobno ipak sam daleko,u nasicama.da je lijepo vrijeme pa hajd provozam se motorom.a htio bih nosac kofera da ima tako i kao rukohvat da se gospoja moze malo nekad pridrzat


To ce biti nemoguce osim ako nema neprirodno dugacke ruke, a i tada joj trebaju dodatni zglobovi na rukama koji bi se savinuli preko plastika jer nosac ide ispod njih, a ne uz njih.
Da skratim, kao rukohvat: nula bodova. Ali kao nosac kofera: odlican i kvalitetan.

Ako ti treba kao nosac kofera, pokusaj nazvati par ducana, vjerojatno svi nude dostavu, i ja sam svoj narucio iz Splita iz linkova koje sam u prethodnom postu stavio, jedino mi se cini da nije vise dostupno, ali ima toga u HR sigurno.
 
Ako ces gledati givi, kad sam kupovao prosle godine, najbolju cijenu sam nasao u automotosport.hr pa baci oko. Cak su mi brzo odgovarali na mailove.
Lp
P
 
Jos jedno pitanje,ima li netko onaj drzac za suvozaca na rezervoaru?sve sto vidim na ebayu je sa 5 rupa za pricvrstit a moj ima 4 rupe na tanku
 
Jos jedno pitanje,ima li netko onaj drzac za suvozaca na rezervoaru?sve sto vidim na ebayu je sa 5 rupa za pricvrstit a moj ima 4 rupe na tanku
Ne znam koliko je to u praksi zapravo funkcionalno, jer suvozac mora biti dosta "napet" na tebi stalno da bi se mogao drzati za te rucke, moja se oslanjala rukama na tank dok sam kocio i tako joj je bilo najbolje. Sve zavisi od modela motora, visine vozaca/suvozaca
 
Ne znam koliko je to u praksi zapravo funkcionalno, jer suvozac mora biti dosta "napet" na tebi stalno da bi se mogao drzati za te rucke, moja se oslanjala rukama na tank dok sam kocio i tako joj je bilo najbolje. Sve zavisi od modela motora, visine vozaca/suvozaca
U praksi je suvozacici bilo teze sa ruckom nego bez. Ruke su joj jako trnule radi cudnog kuta hvatanja šaka u odnosu na podlakticu.
Testirano na er6n i na gsxr 600 i nijedno nije bilo bolje nego bez
 
Neznam evo kolega na suzi gsxr 600 ima tu rucku i kolega na z750,oboje kazu da im je za zene super.zato i pitam ovdje..
 
@ MA-Zvone: Ima toga jos..
1. Ovlasteni servis (Karlovac) kaze, javimo kad dodu svjecice za Apriliu i Hondu, dosla samo za Apriliu, za Hondu nisu javili 2 tj.
2. Servis (Samobor) kaze radimo samo Motocross Honde ne Enduro, onda promjene pricu samo Kawasaki.
3. Ovlasteni servis za KTM i Husaberg (Varazdin) kaze Husaberg nije servisiran iskljucivo kod nas, ne zelimo ga.
4. Servis za KTM i Husaberg (Velika Gorica) kaze vozi Husaberg negdje drugdje, ne da nam se raditi redoviti servis na 2T.
5. Servis (Jarun) kaze ne servisiramo SWM jer mi ne mozemo nabaviti dijelove (a za Keeway mogu?).
Isti taj servis, posaljem mail, cekam 3 tj. pa zovem kazu da OPET posaljem mail sa upitom, na kraju napisali da nemaju artikl a rekli su da imaju.
 
Last edited:
Uspio jucer nakon djira dok sam skidao rucicu kuplunga da ju ocistim i podmazem strgati onaj pin na prekidacu kuplunga. Nisam se zamarao, pa kaj, bude motor mislio da je kuplung stalno stisnut, a ja cu pazit dok ne promjenim prekidac da budem u leru dok palim i to je to (i inace palim u pravilu kad je motor u leru pa nebi bilo problema).

Ali ne, nije bez problema. Bio danas na djiru i motor cudno radi, trza oko 3000okr kod voznje na konstantnim okretajima, malo grglja na auspuh kod otpustanja gasa. Mislim si koji ti je k, jucer je bio OK kao i do sada, nemre bit benga, ista je u tanku ko i jucer (natoceno prije tjedan-dva). I mislim si, pa nije valjda da ECU koristi drugu mapu ako je kuplung stisnut, nista, iskopcam ja konektor sa tog prekidaca (tada motor misli da je kuplung stalno otpusten, dakle, suprotno nego na pocetku danasnjeg djira) i motor nakon toga vozi savrseno.

Engine Check lampica se nije palila, samo je motor trzao u voznji.


Eto, ne znam jel tako i na modelima prije 2020. godista, ali ako kojim slucajem strgate taj pin, znajte da ako motor radi lose u voznji (ne u leru, na ler gasu radi savrseno), onda je do toga. Istekajte konektor i vozite se. Jedino necete moc palit motor ako je u brzini, ali to i nije neki problem, barem dok se ne nabavi novi prekidac.



Inace, taj pin je na Z900 stvarno jadan i lomljiv ko cackalica, na Z750 je bio puno zilaviji i otporniji. Ovaj je krt ko da je plastika stara 100 godina, bijeli je, na Z750 je bio crn.


Eto 😊
 
  • Like
Reactions: DADO+
(y) eto,

lijepo si ti to sve napisao, objasnio, ali
jako je malo forumaša, a i općenito vlasnika ovog
motora koji prčkaju po novom motoru :mrgreen:



…tako npr. ja sam isto napravio svakakve stvari
na svom, ali štaš' pisati kad imam samo jednog legu
u temi + da pišem o decat-u i sl. od kako si atestirao prošlog,
nema teorije

- samo korona, potres i tako; lagane teme :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: 3alfa3
Uspio jucer nakon djira dok sam skidao rucicu kuplunga da ju ocistim i podmazem strgati onaj pin na prekidacu kuplunga. Nisam se zamarao, pa kaj, bude motor mislio da je kuplung stalno stisnut, a ja cu pazit dok ne promjenim prekidac da budem u leru dok palim i to je to (i inace palim u pravilu kad je motor u leru pa nebi bilo problema).

Ali ne, nije bez problema. Bio danas na djiru i motor cudno radi, trza oko 3000okr kod voznje na konstantnim okretajima, malo grglja na auspuh kod otpustanja gasa. Mislim si koji ti je k, jucer je bio OK kao i do sada, nemre bit benga, ista je u tanku ko i jucer (natoceno prije tjedan-dva). I mislim si, pa nije valjda da ECU koristi drugu mapu ako je kuplung stisnut, nista, iskopcam ja konektor sa tog prekidaca (tada motor misli da je kuplung stalno otpusten, dakle, suprotno nego na pocetku danasnjeg djira) i motor nakon toga vozi savrseno.

Engine Check lampica se nije palila, samo je motor trzao u voznji.


Eto, ne znam jel tako i na modelima prije 2020. godista, ali ako kojim slucajem strgate taj pin, znajte da ako motor radi lose u voznji (ne u leru, na ler gasu radi savrseno), onda je do toga. Istekajte konektor i vozite se. Jedino necete moc palit motor ako je u brzini, ali to i nije neki problem, barem dok se ne nabavi novi prekidac.



Inace, taj pin je na Z900 stvarno jadan i lomljiv ko cackalica, na Z750 je bio puno zilaviji i otporniji. Ovaj je krt ko da je plastika stara 100 godina, bijeli je, na Z750 je bio crn.


Eto 😊
Desila se ista stvar. Mislim da sam oko 130 kn platio drugi prekidac kuplunga, samo nisam zamjetio da drukcije radi motor sa puknutim pinom.
 
Desila se ista stvar. Mislim da sam oko 130 kn platio drugi prekidac kuplunga, samo nisam zamjetio da drukcije radi motor sa puknutim pinom.
Mozda je onda razlika zbog godista
Provjerio po netu, 2020 ima taj opisani problem ako nema pina, a konektor ustekan u prekidac.

Bio danas na djiru, otisao do Moto Markeza i narucio novi prekidac. 170-180kn, zaboravio tocnu cifru. Dodje slijedeci tjedan, do tada vozim sa istekanim konektorom jer motor tako radi ko sat.


Btw, serafici koji ga drze (2 komada) su sa JIS glavom, a takav odvijac nemam. Jos su i zalijepljeni loctiteom pa je izvjesno da cu ih satrat kod skidanja prekidaca. Novi serafici dolaze samo u paketu od 5 komada sto kosta 55kn. Kupio 2 inox ista (ali sa klasicnom kriznom glavom) u ZG za 68 lipa. Ostavio cijelu kunu 🤣
 
Last edited:
Pozdrav, ovakav slican je viden par puta kod Ribnjaka i pocetkom 3.mj. kod Maksimira na tehničkom, jel Vas?

Edit: Super!
Da, tako je, kao u onoj temi, samo produženje registracije.. ;)
 
Last edited:
Pozdrav, ovakav slican je viden par puta kod Ribnjaka i pocetkom 3.mj. kod Maksimira na tehničkom, jel Vas?
Ribnjak vjerojatno, Maksimir pogotovo, ali ne na tehnickom jer prosle i ove godine nisam imao tehnicki jer prve 2 godine nema tehnickog za nova vozila
 
2 3alfa3
meni čudna ta boja grana (plava)

to obično bude ako su od titana, a opet vidio sam
ih (900tice) i sa zlatno-žutim, a isto kao i na tvom OEM
i nije ni decat, ali vidio sam ih i plave

valjda kako koje godište?


Meni isto upalo u oko, al skuzio da je to tako samo na fotkama. Uzivo je barem 90% manje plave nego na slikama. Uzivo klasicna zuto/smedja prevladava, obzirom da je od inoxa.
 
  • Like
Reactions: DADO+