Malo mi je nezgodno osobno ipak sam daleko,u nasicama.da je lijepo vrijeme pa hajd provozam se motorom.a htio bih nosac kofera da ima tako i kao rukohvat da se gospoja moze malo nekad pridrzat
Ne znam koliko je to u praksi zapravo funkcionalno, jer suvozac mora biti dosta "napet" na tebi stalno da bi se mogao drzati za te rucke, moja se oslanjala rukama na tank dok sam kocio i tako joj je bilo najbolje. Sve zavisi od modela motora, visine vozaca/suvozacaJos jedno pitanje,ima li netko onaj drzac za suvozaca na rezervoaru?sve sto vidim na ebayu je sa 5 rupa za pricvrstit a moj ima 4 rupe na tanku
U praksi je suvozacici bilo teze sa ruckom nego bez. Ruke su joj jako trnule radi cudnog kuta hvatanja šaka u odnosu na podlakticu.Ne znam koliko je to u praksi zapravo funkcionalno, jer suvozac mora biti dosta "napet" na tebi stalno da bi se mogao drzati za te rucke, moja se oslanjala rukama na tank dok sam kocio i tako joj je bilo najbolje. Sve zavisi od modela motora, visine vozaca/suvozaca
U poslovanju u 2021. godini je normalno da se ceka odgovor emailom 3 tjedna?@ Igor_na: To je normalno, nazvati obavezno, jednom sam čekao odgovor 3 tj.
Sad samo posjeta osobno.
Desila se ista stvar. Mislim da sam oko 130 kn platio drugi prekidac kuplunga, samo nisam zamjetio da drukcije radi motor sa puknutim pinom.Uspio jucer nakon djira dok sam skidao rucicu kuplunga da ju ocistim i podmazem strgati onaj pin na prekidacu kuplunga. Nisam se zamarao, pa kaj, bude motor mislio da je kuplung stalno stisnut, a ja cu pazit dok ne promjenim prekidac da budem u leru dok palim i to je to (i inace palim u pravilu kad je motor u leru pa nebi bilo problema).
Ali ne, nije bez problema. Bio danas na djiru i motor cudno radi, trza oko 3000okr kod voznje na konstantnim okretajima, malo grglja na auspuh kod otpustanja gasa. Mislim si koji ti je k, jucer je bio OK kao i do sada, nemre bit benga, ista je u tanku ko i jucer (natoceno prije tjedan-dva). I mislim si, pa nije valjda da ECU koristi drugu mapu ako je kuplung stisnut, nista, iskopcam ja konektor sa tog prekidaca (tada motor misli da je kuplung stalno otpusten, dakle, suprotno nego na pocetku danasnjeg djira) i motor nakon toga vozi savrseno.
Engine Check lampica se nije palila, samo je motor trzao u voznji.
Eto, ne znam jel tako i na modelima prije 2020. godista, ali ako kojim slucajem strgate taj pin, znajte da ako motor radi lose u voznji (ne u leru, na ler gasu radi savrseno), onda je do toga. Istekajte konektor i vozite se. Jedino necete moc palit motor ako je u brzini, ali to i nije neki problem, barem dok se ne nabavi novi prekidac.
Inace, taj pin je na Z900 stvarno jadan i lomljiv ko cackalica, na Z750 je bio puno zilaviji i otporniji. Ovaj je krt ko da je plastika stara 100 godina, bijeli je, na Z750 je bio crn.
Eto 😊
Mozda je onda razlika zbog godistaDesila se ista stvar. Mislim da sam oko 130 kn platio drugi prekidac kuplunga, samo nisam zamjetio da drukcije radi motor sa puknutim pinom.
Ribnjak vjerojatno, Maksimir pogotovo, ali ne na tehnickom jer prosle i ove godine nisam imao tehnicki jer prve 2 godine nema tehnickog za nova vozilaPozdrav, ovakav slican je viden par puta kod Ribnjaka i pocetkom 3.mj. kod Maksimira na tehničkom, jel Vas?
2 3alfa3
meni čudna ta boja grana (plava)
to obično bude ako su od titana, a opet vidio sam
ih (900tice) i sa zlatno-žutim, a isto kao i na tvom OEM
i nije ni decat, ali vidio sam ih i plave
valjda kako koje godište?