GSX S1000 napokon pokucao i na moja vrata

Ne razumijem zasto se toliko uzrujani. Suzuki radi ono sto je uvijek radio a i ostatk japanskih proizvodaca nije puno drugaciji. Ovaj model je zamisljen kao budet motor i kao takav nece dobiti najnoviju masinu od gsx-r. Elektronika je na nivou za cijenu.
Ista stvar je bila sa Banditom koji je imao de tuniranu masinu od stare uljare...Za malo love dobijete jaako puno motora a to je vecini ljudi i najvaznije.
GSX-S nikada nije ni zelio biti super naked vec udoban cestovni naked koji je primjeren sirokom sperktru ljudi.
Dizajn ne bih komentirao iapk je to subjektivna stvar ali Katana je ljepota prema ovome. E sad da Katana ima njegov rezervoar to bi bilo zanimljivo.:cool:
 
Singlica je sve rekao...Vidim da se je napokon poćeo cijeniti dizajn Katane😄
osim prednje lampe, koja je stvarno :eek:o_O , na ovom S su malo "zaostrili" linije :mrgreen: (rezervar, bokovi, ...). vise su radili ravnalo i 2 trokuta nego krivuljar :ROFLMAO: nije ko na katani, ali ajde...
ali kao sto kaze singlica, taj motor ima svoju svrhu i namjenu. jos ako ce i dalje biti u priblizno slicnom cijenovnom razredu, ...(y)
 
Mislio sam da ne može biti ružnije prednje svijetlo od Yamaha MT modela ali...prevarih se🤪

Kažu, mlađe generacije žele baš to...

Nema do talijanskog dizajna 😎
 

Attachments

  • Screenshot_20210427_165710_com.google.android.youtube.jpg
    Screenshot_20210427_165710_com.google.android.youtube.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • Screenshot_20210427_170436_com.google.android.youtube.jpg
    Screenshot_20210427_170436_com.google.android.youtube.jpg
    1.3 MB · Views: 0
  • Screenshot_20210427_170430_com.google.android.youtube.jpg
    Screenshot_20210427_170430_com.google.android.youtube.jpg
    1.4 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Grom90
Ne razumijem zasto se toliko uzrujani.

Ovaj model, sam za sebe je ok. Moje njorganje je išlo u generalnom smjeru suzukija zadnjih 10g. Već vidim da će opet izbaciti polovičnu F verziju, bez integrirane prtljage, pa si pripremam hejt unaprijed. Svakom modelu im točno fali 5% truda da bude izvrstan.


Suzuki radi ono sto je uvijek radio a i ostatk japanskih proizvodaca nije puno drugaciji.

Prije su bili konkurentni u svim klasama, a često i pri vrhu. Danas, praktički isključivo japanski budget motor.


a i ostatk japanskih proizvodaca nije puno drugaciji.

Kako koji:
- Yamaha: u međuvremenu izbacila (barem) 3 nova agregata, CP2, CP3, R1. Izbacila par potpuno novih linija modela (MT-). Sve ključne modele više puta osvježila i updateala.
- Kawasaki: H2 linija modela je iz temelja nova. Ostali modeli iz nižih klasa su svi imali po X updatea. Svi modeli u lineupu su konkurentni u svojim klasama. Tamo gdje im se nije dalo nadmetati (supernaked), jednostavnu su se povukli.
- Honda: Donekle usporedivo sa Suzukijem, možda čak i lošije, ne apsolutno po broju novih modela, već relativno, obzirom na staru slavu i ono što je riječ 'Honda' nekad predstavljala.
 
Ovakav bi donekle i mogao proći po mojem okusu... a ralica?
 

Attachments

  • IMG-6964b0054d8b0cd9dd38513de0a605ff-V.jpg
    IMG-6964b0054d8b0cd9dd38513de0a605ff-V.jpg
    144.3 KB · Views: 0
pandemija kriza dobro je da prave motore ikako a ne jos i nove modele..ako se par plastika i malo elektronike moze nazvat novi model..pitanje za strucnjake..kolika je razlika u cijeni izmedju tft ekrana i ovog kineskog casia..pa u klapasakiju stavljaju tfteove na er6 a u suzangiji stede..daj makar da s e moze doplatit..nije mi to jasno nikako...pitanje br 2 hocel sad i katana dobit ovaj update sa elektronikom i mashinom
 
Ljepota je u oku promatrača .... kaj sam ja čorav ili ne ne vidim dobro, pa kaj je sa tim farom ili farovima. Kad sam vidio katanu reko ok nema dalje ali granice ne postoje :mrgreen: :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: Dene
Ovaj model, sam za sebe je ok. Moje njorganje je išlo u generalnom smjeru suzukija zadnjih 10g. Već vidim da će opet izbaciti polovičnu F verziju, bez integrirane prtljage, pa si pripremam hejt unaprijed. Svakom modelu im točno fali 5% truda da bude izvrstan.




Prije su bili konkurentni u svim klasama, a često i pri vrhu. Danas, praktički isključivo japanski budget motor.




Kako koji:
- Yamaha: u međuvremenu izbacila (barem) 3 nova agregata, CP2, CP3, R1. Izbacila par potpuno novih linija modela (MT-). Sve ključne modele više puta osvježila i updateala.
- Kawasaki: H2 linija modela je iz temelja nova. Ostali modeli iz nižih klasa su svi imali po X updatea. Svi modeli u lineupu su konkurentni u svojim klasama. Tamo gdje im se nije dalo nadmetati (supernaked), jednostavnu su se povukli.
- Honda: Donekle usporedivo sa Suzukijem, možda čak i lošije, ne apsolutno po broju novih modela, već relativno, obzirom na staru slavu i ono što je riječ 'Honda' nekad predstavljala.


Nisu se povuli vec tjeraju svoju pricu posto ZH2 je brutalan motor. Velik da, tezak defnitvno ali ubija snagom i generalno je poprilicno udoban. Uz malo preinaka otvori se na 230 konja. Problem je sto nije budget.
Sto se Yamahe tice slazem se ali opet MT-10 je detunirana R1-ca.

Honda je i dalje premium ali problem je u uvozniku i servisnoj podrsci.

Sto se Suze tice volio bih vidjeti Katanu sa sasijom i motorom novog GSX-A. E to bi bio zanimljiv motorcic ali jbg ne vjerujem u to,
 
Meni su malo čudne one kao prljave ili smb plastikice ispred instrumenta i sa strane..nisu mi baš jasne..,inače mi je dobar ful
 
napokon napravio nesto sitno km s novim.. referanca mi je katana.. puno ljepse se vozi.. QS je fora ↕️

zena veli da joj se bolje vozit na R-u jel se moze bolje uhvatit za tank... a meni se cini da je recimo stara rijecka ko stvorena za puni potencijal ovog cuda.. naravno solo na motoru... bas je vozan i upravljiv motor... zgodna alternativa R motoru sa svaki dan..🤔


E da, slika... inace se nije dogodilo
 

Attachments

  • 20210821_143153.jpg
    20210821_143153.jpg
    1 MB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: Vox22
Kupio prijatelj s kojim se često vozim, zamjenio gsxa 1400 s njim.
Plavi s neon žutim naljepnicama.
Suza mora bit plava.
 
Plavi mi se nikao nije svidio, hito sam mat sivi, kojeg se nije moglo dobiti, jedina opcija je bio crni, ali nije mi zao