Aprilia RS 660

ljudi su danas vanilija... pogotovo mladi i sad se vi čudite ko pura dreku kaj se većinom nude i vanilija motori :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Dene and Mocippaldi
Koja tehnologija? Onda koja je obicnom korisniku nepotrebna. Svi ju trebaju jer su ih oni uvjerili da ju trebaju. Tko je vozio normalno 2006 taj vozi i danas i prezivio je. Niti sa svim tim dodatcima nemozes voziti nista brze na cesti nego prije i biti sigurniji. Prodana prica. Velim ti da bi jako puno ljudi kupilo novi motor po onoj cijeni danas i da nebi dozivili te dodatke niti 5 posto. Ako nema tih dodataka nema niti opravdanja za marze i finalne cijene.
Itekako možeš... sa svim tim električnim pomagalima danas i najveća tuka može bit brza i ostat živa na motoru od 200+ konja... pogotovo na cesti u uvjetima lošeg gripa i nepredvidivih situacija
 
  • Like
Reactions: gvo
Koja tehnologija? Onda koja je obicnom korisniku nepotrebna. Svi ju trebaju jer su ih oni uvjerili da ju trebaju. Tko je vozio normalno 2006 taj vozi i danas i prezivio je. Niti sa svim tim dodatcima nemozes voziti nista brze na cesti nego prije i biti sigurniji. Prodana prica. Velim ti da bi jako puno ljudi kupilo novi motor po onoj cijeni danas i da nebi dozivili te dodatke niti 5 posto. Ako nema tih dodataka nema niti opravdanja za marze i finalne cijene.


Lets agree to disagree
 
Pa ne kontam u čemu je onda problem ovdje, danas barem imamo izbor motora nikad veći a to je superpozitivno! Možeš birat novu i suvremenu mašinu biraj kubikažu, snagu, izgled, elektroniku, ciklistiku, ma šta god hoćeš, a s druge strane možeš birat i kakvu god hoćeš staru, izdrkanu, izraubanu motorčinu za prave muškarčine s velikim dlakavim mudima koji su zapeli u razvoju zajedno s motorima negdje u 2000-itima, bez ičeg od ovog, svakome na izbor, sreću i zadovoljstvo. I svi sretni i zadovoljni!

:devilish:
 
Pa ne kontam u čemu je onda problem ovdje, danas barem imamo izbor motora nikad veći a to je superpozitivno! Možeš birat novu i suvremenu mašinu biraj kubikažu, snagu, izgled, elektroniku, ciklistiku, ma šta god hoćeš, a s druge strane možeš birat i kakvu god hoćeš staru, izdrkanu, izraubanu motorčinu za prave muškarčine s velikim dlakavim mudima koji su zapeli u razvoju zajedno s motorima negdje u 2000-itima, bez ičeg od ovog, svakome na izbor, sreću i zadovoljstvo. I svi sretni i zadovoljni!

:devilish:

Obrijao sam jaja!

A jbg, netko popravlja sebe i svoju tehniku vožnje, netko drugi kupi naprednije vozilo.

U pravu si, svakom svoje.

Volio bih kad na moja oba izraubana motora dođe finalni kraj (iako, to je Honda, tko će to dočekati), volio bih kupiti nešto za nas zapele u razvoju.

I to za manje od cijene garsonijere u centru Zagreba (kolegica prije dvije godine kupila garsonijeru od 36 kvadrata za 34000 eur u Novakovoj) , koliko danas košta punokrvni RR motor (osim Zuzukija koji je još donekle pristupačan).

Svjestan sam da su ovo moje želje i pozdravi, te da će stvari ići samo nagore. I da ću se morat odvojiti od značajne količine novaca kad se odlučim na novi(ji) dvokotač.
Triba konzervirat motor iz 2008 i prodat ga 2121g...samo ne znam ocu li bit jos živ?!

W6KMQ5X.jpg


Plastike i far na polici :D
 
A jbg, netko popravlja sebe i svoju tehniku vožnje, netko drugi kupi naprednije vozilo.
I ja sam nekad bio jedan od dlakavih ali s godinama se počneš osjećati glupo da ne koristiš nešto što ti je dostupno i realno može pomoći jer nikad nećeš biti vrhunski pilot. :mrgreen:
...kolegica prije dvije godine kupila garsonijeru od 36 kvadrata za 34000 eur u Novakovoj
Ovo ne vjerujem. :p
 
I ja sam nekad bio jedan od dlakavih ali s godinama se počneš osjećati glupo da ne koristiš nešto što ti je dostupno i realno može pomoći jer nikad nećeš biti vrhunski pilot. :mrgreen:

Ovo ne vjerujem. :p
Pilot ne moraš postati, al onda se postavlja pitanje koja korist od TC-a, cornering ABS-a etc....

Ne trebam biti najbrži na Grobniku/magistrali (nikad ni neću biti), ali hoću guštati. Hoću poboljšati sebe, raditi na sebi....a na kraju i uživati u borbi između mene i stroja. Kad toga nestane, motor postaje samo prijevozno sredstvo. A ako to postane, više mi ne treba. Kada sjednem na tribinu na Grobniku i na izlazu iz rupe čujem traction kako prekida... dođe mi plakat. Jbg. Ostarih.

Što se drugog dijela tiče, tvoj izbor ne vjerovati :)
 
Pilot ne moraš postati, al onda se postavlja pitanje koja korist od TC-a, cornering ABS-a etc....

Ne trebam biti najbrži na Grobniku/magistrali (nikad ni neću biti), ali hoću guštati. Hoću poboljšati sebe, raditi na sebi....a na kraju i uživati u borbi između mene i stroja.
Korist je u tome da anulira moje sve češće trenutke dekoncentracije, neuvoženosti, krutosti... a da ipak mogu malo okrenut gas jer borbu s motorom ostavljam drugima. :mrgreen: To ne znači da ne guštam, dapače, u zadnje vrijeme što manje straha to više gušta.
 
Slika je očito fejk fotošop.
Za uporabnu dozvolu men kejva, nedostaju posteri Miss July '87 & '88 na zidu.
A vrlo znakovit je izostanak 1950., T, h, pape i dida, boris dvornik, itd.

Pomalo, tek sam počeo sređivati garažu.
 
Tuončić je bombončić!!!
Odavno se nisam na nekom motoru osim na svom V4 ovako zabavio...

:love:
 

Attachments

  • IMG_20210429_132645-01.jpeg
    IMG_20210429_132645-01.jpeg
    679 KB · Views: 0
  • IMG_20210429_132755-01.jpeg
    IMG_20210429_132755-01.jpeg
    826.2 KB · Views: 0
  • IMG_20210429_125043-01.jpeg
    IMG_20210429_125043-01.jpeg
    489.4 KB · Views: 0
Tuončić je bombončić!!!
Odavno se nisam na nekom motoru osim na svom V4 ovako zabavio...

:love:
Da li je stabilan i upravljiv kao i veliki brat? Kako razvija snagu (niži/srednji/visoki okretaji)?
Poznanik ga je proba, kaže da prednja vilica pri agresivnijoj vožnji već ljulja gore-dole odnosno gubi stabilnost kao MT-07, ali i manjoj mjeri.
 
Last edited:
Jako je stabilan, precizan i upravljiv. U biti, ovjes je jako dobro pogođen, dovoljno mekan da pegla sve neravnine na cesti, a opet dovoljno čvrst da u nagibu pri većoj brzini drži putanju čvrsto i precizno. Jako je lagan motor i izrazito se lako baca u nagib ali zbog toga nije nestabilan, dapače iznenadio me stabilnošću. Motor jako lijepo i predvidljivo razvija snagu, čak je i iznenađujuće snažan no nakon treće se jasno sve odvija daleko sporije nego kod V4, ali je i dalje prisutno dovoljno momenta i snage za odličnu zabavu ali bez brutalnosti, uvijek imaš osjećaj potpune kontrole nad strojem. Vibracije jesu dosta izraženije nego kod V4 ali nisu problem. Ono što se meni ponajviše svidjelo je položaj gdje si malo dublje u motoru, i općenito jako kvalitetno zaokružena cjelina između šasije, ciklistike, motora, elektronike, kočnica i temperamenta. Jasno, ovdje je sve za kat ili par katova niže od V4, ali gledajući ga u okvirima klase mislim da je jako dobro složen. Elektronika je korak naprijed čak i u odnosu na moj Tuono jer se recimo može štelati više parametara i kombinirati na način da si svako može do u detalj skrojiti paket onako kako mu paše. Velika je razlika između različitih modova razvijanja snage i utjecaj razine kočenja motorom se jasno razlikuje i to mi je odlično implementirano. A zvuk, zvuk je fenomenalan!!!
Sve u svemu, stvarno mi se svidio i mislim da je jako zabavan i dobar komad motora.
E da, quickshifter i blipper + IMU bi ga učinili još daleko, daleko boljim.
 
Last edited: