Tibor
Well-known member
ljudi su danas vanilija... pogotovo mladi i sad se vi čudite ko pura dreku kaj se većinom nude i vanilija motori
Itekako možeš... sa svim tim električnim pomagalima danas i najveća tuka može bit brza i ostat živa na motoru od 200+ konja... pogotovo na cesti u uvjetima lošeg gripa i nepredvidivih situacijaKoja tehnologija? Onda koja je obicnom korisniku nepotrebna. Svi ju trebaju jer su ih oni uvjerili da ju trebaju. Tko je vozio normalno 2006 taj vozi i danas i prezivio je. Niti sa svim tim dodatcima nemozes voziti nista brze na cesti nego prije i biti sigurniji. Prodana prica. Velim ti da bi jako puno ljudi kupilo novi motor po onoj cijeni danas i da nebi dozivili te dodatke niti 5 posto. Ako nema tih dodataka nema niti opravdanja za marze i finalne cijene.
Koja tehnologija? Onda koja je obicnom korisniku nepotrebna. Svi ju trebaju jer su ih oni uvjerili da ju trebaju. Tko je vozio normalno 2006 taj vozi i danas i prezivio je. Niti sa svim tim dodatcima nemozes voziti nista brze na cesti nego prije i biti sigurniji. Prodana prica. Velim ti da bi jako puno ljudi kupilo novi motor po onoj cijeni danas i da nebi dozivili te dodatke niti 5 posto. Ako nema tih dodataka nema niti opravdanja za marze i finalne cijene.
Pa ne kontam u čemu je onda problem ovdje, danas barem imamo izbor motora nikad veći a to je superpozitivno! Možeš birat novu i suvremenu mašinu biraj kubikažu, snagu, izgled, elektroniku, ciklistiku, ma šta god hoćeš, a s druge strane možeš birat i kakvu god hoćeš staru, izdrkanu, izraubanu motorčinu za prave muškarčine s velikim dlakavim mudima koji su zapeli u razvoju zajedno s motorima negdje u 2000-itima, bez ičeg od ovog, svakome na izbor, sreću i zadovoljstvo. I svi sretni i zadovoljni!
Triba konzervirat motor iz 2008 i prodat ga 2121g...samo ne znam ocu li bit jos živ?!
A ti dodatci motoproizvodjaca kostaju 10€ a tale ih za stotine a na te stotine onda idu poreziAko nema tih dodataka nema niti opravdanja za marze i finalne cijene.
I ja sam nekad bio jedan od dlakavih ali s godinama se počneš osjećati glupo da ne koristiš nešto što ti je dostupno i realno može pomoći jer nikad nećeš biti vrhunski pilot.A jbg, netko popravlja sebe i svoju tehniku vožnje, netko drugi kupi naprednije vozilo.
Ovo ne vjerujem....kolegica prije dvije godine kupila garsonijeru od 36 kvadrata za 34000 eur u Novakovoj
Pilot ne moraš postati, al onda se postavlja pitanje koja korist od TC-a, cornering ABS-a etc....I ja sam nekad bio jedan od dlakavih ali s godinama se počneš osjećati glupo da ne koristiš nešto što ti je dostupno i realno može pomoći jer nikad nećeš biti vrhunski pilot.
Ovo ne vjerujem.
Šta jes jes, bitno je da su električni romobili tu, jebo motoreljudi su danas vanilija... pogotovo mladi i sad se vi čudite ko pura dreku kaj se većinom nude i vanilija motori
Nero sacuvaj mi ovu pw yamahicu 😀
Korist je u tome da anulira moje sve češće trenutke dekoncentracije, neuvoženosti, krutosti... a da ipak mogu malo okrenut gas jer borbu s motorom ostavljam drugima. To ne znači da ne guštam, dapače, u zadnje vrijeme što manje straha to više gušta.Pilot ne moraš postati, al onda se postavlja pitanje koja korist od TC-a, cornering ABS-a etc....
Ne trebam biti najbrži na Grobniku/magistrali (nikad ni neću biti), ali hoću guštati. Hoću poboljšati sebe, raditi na sebi....a na kraju i uživati u borbi između mene i stroja.
Plastike i far na polici
Slika je očito fejk fotošop.
Za uporabnu dozvolu men kejva, nedostaju posteri Miss July '87 & '88 na zidu.
A vrlo znakovit je izostanak 1950., T, h, pape i dida, boris dvornik, itd.
Da li je stabilan i upravljiv kao i veliki brat? Kako razvija snagu (niži/srednji/visoki okretaji)?Tuončić je bombončić!!!
Odavno se nisam na nekom motoru osim na svom V4 ovako zabavio...