Atestirao spuh na motoru :)

ako neuspijes rijesiti,upisati tog akrapa.

imas na ovoj str iz njemacke jeftinih auspuha,dobijes papire,mozes ih upisati u prometnu i vise neces imati problema na teh.👍

Borim se, al šanse su baš minimalne. Čini mi se da top ide na oglasnik i probat ću naći nešto baš za ZX12R ili vraćat original na nju. Izbjegavao bi nešto jeftino jer mi se ne zajebaje sa tim. Pokušat ću naći nešto kvalitetno, ako ne vraćam originalni jbg:cry:
 
Svatko ima svoj izbor, al sa tmaxom ces bolje i brze proc zavoj od vecine nakeda 😜 pa neznam zasto nije opravdano da vlasnici takvog skutera zele najbolje za njega
Može proći brže zavoj jedino ako je na njemu dobar vozač a na nakedu netko tko nema pojma voziti
 
  • Like
Reactions: gvo and zrakoplovac
Pitao si koja je razlika, pa sam ti rekao koja je razlika..neki za taj skuter govore da je svemir, i daju za njega ko drugi za RR-a..cemu u detalje, ko voli nek izvoli..o ostalim zamijenjivim dijelovima da ne pricamo..

Meni je tvrdji poremecaj sto netko tvrdi nesto, a kada je u krivu ide hrackanje po tudjem izboru..no to sam samo ja..
Ne bi me iznenadilo i da imaš bookmarkane linkove tako da možeš dokazat kako si ti u pravu ka pravi wiki biker. :)
Grane se stavljaju na motore kod kojih se traži redukcija u težini i porast u performansama, a aftermarket grane nude baš to. Prije 20 godina nije ni bilo razlike (pravno gledano) kad su i stock grane bile "samo šuplje cijevi". Od uvođenja katalizatora koji je sadržan u granama (npr. Euro3) - prelaskon na aftermarket sustav koji eliminira katalizator motor postaje tehnički neispravan. Arrow, Akrapovič, Leo Vince i ostala ekipa su prije nudili racing sustave s naznakon da nisu street legal.

To šta se u moderno doba izrodilo tržište di je ekipa spremna dat masne pare za istu stvar koja samo estetski čini razliku (jer za Euro5 nema eliminacije katalizatora, a i db killer je zavaren) nije bila poanta priče, ali dežurna diplomacija se vata na rič. Eto priznajen, krivo san napisa kad san sročija da "nijedan" motor nije legalan, triba san napisat većina zato šta na cesti stalno viđan MT-ove s full sustavima koji su street legal i koštaju ka 1/4 cilog motora. Ultra dobar primjer.
 
  • Like
Reactions: maRRin 06 and josko
Ne bi me iznenadilo i da imaš bookmarkane linkove tako da možeš dokazat kako si ti u pravu ka pravi wiki biker. :)
Grane se stavljaju na motore kod kojih se traži redukcija u težini i porast u performansama, a aftermarket grane nude baš to. Prije 20 godina nije ni bilo razlike (pravno gledano) kad su i stock grane bile "samo šuplje cijevi". Od uvođenja katalizatora koji je sadržan u granama (npr. Euro3) - prelaskon na aftermarket sustav koji eliminira katalizator motor postaje tehnički neispravan. Arrow, Akrapovič, Leo Vince i ostala ekipa su prije nudili racing sustave s naznakon da nisu street legal.

To šta se u moderno doba izrodilo tržište di je ekipa spremna dat masne pare za istu stvar koja samo estetski čini razliku (jer za Euro5 nema eliminacije katalizatora, a i db killer je zavaren) nije bila poanta priče, ali dežurna diplomacija se vata na rič. Eto priznajen, krivo san napisa kad san sročija da "nijedan" motor nije legalan, triba san napisat većina zato šta na cesti stalno viđan MT-ove s full sustavima koji su street legal i koštaju ka 1/4 cilog motora. Ultra dobar primjer.
samo wiki..motora u zivotu nisam vidio, a kamoli auspuha..sta ja tebi imam objasnjavat, jerbo ako ti se normalno odgovori, najebo sam..ispricavam se..

usput, samo sastavi popis motora na koji se smije staviti koji auspuh, pa cisto da si i to stavim medju literaturu..
Niti jedan motor sa full sustavon nije street legal jer, konkretno, Akrap grane nemaju katalizator. To ćeš upisat jedino ako ovaj koji ti bude gleda dokumentaciju iz CVH ne zna šta radi. I kod montaže samog topa, slikaje ti auspuh od početka do kraja.
Mislija san na novije motore (Euro3 i nadalje). Moran priznat da nisan vidija proizvođača koji u granama tvornički stavlja katalizator. Koja je onda poanta aftermarket grana kad daju isti efekt ka i tvorničke?
 
Ne bi smjelo biti jer vizir ne spada u taj dio "opasnih" prerada. Imaš gore više napisano što ih trenutno ne zanima i prolazi.
 
Je li itko imao problema na tehničkom zbog vizira (vjetrobrana) koji nije OEM već povišeni Puig i sl?
Ja sam mjenjao i stavio airflow...prosao bez problema,al je gledao jeli ima onaj neki otisak na njemu...
 
Ljudi pozdrav.
Pročitao sam već par postova u vezi DOMINATOR auspuha ali, nikako da dođem do nekakvog kontakata pa Vas molim za pomoć ako znate.
Kako da dobijem nekakav papir kako bi isti mogao atestirati i voziti se normalno.
Kontaktirao sam jednu firmu koja je kao reklamirala njihove auspuhe ali kažu da nikakav kontakt nema, da je to bilo davno i sl.
 
Usput sam bacio oko na moj model motora i pise mi E certification available 🤣 vjv nije ista cijena i sa...


Dragi drzim ti fige da ti taj auspuh ima neke oznake
 
Svatko ima svoj izbor, al sa tmaxom ces bolje i brze proc zavoj od vecine nakeda 😜 pa neznam zasto nije opravdano da vlasnici takvog skutera zele najbolje za njega
Aj pročitaj još jednom šta si napisa 🤣🤣
 
Vama je u glavi motor i to je odmah vrh i bolje od bilo kojeg skutera jer je skuter sranje...svatko tko je probao z750 i slicne nakede zna kako ti motori "plivaju"...al dobro, to ima brzine i zbog toga mora biti vrh 😂