Atestirao spuh na motoru :)

Vama je u glavi motor i to je odmah vrh i bolje od bilo kojeg skutera jer je skuter sranje...svatko tko je probao z750 i slicne nakede zna kako ti motori "plivaju"...al dobro, to ima brzine i zbog toga mora biti vrh 😂
stvarno nisam vozija nikad z 750,znam da ga je cadjo ima.
ja eto vozim 600 horneta.nista mi ne pliva ni pumpa.valjda nisam brz.a mozda je i do motora.
neznam pitam
 
Vama je u glavi motor i to je odmah vrh i bolje od bilo kojeg skutera jer je skuter sranje...svatko tko je probao z750 i slicne nakede zna kako ti motori "plivaju"...al dobro, to ima brzine i zbog toga mora biti vrh 😂
Mislim da tebi pliva u glavi. :mrgreen:
Al stvarno, nemreš u istoj rečenici napisat TMAX i Z750 i još k tome mu dodati epitet kramusine. Ili bilo koji slični motor. Jer je motor.
 
Nisam vam ja kriv jer vozite takve motore...pred malo frend htio kupit takav motor, pa sam ga uvjerio da kupi tuono jer je to rsv sa visokim volanom...sad mi je zahvalan 😆
 
Necu o markama ali covjek vozi motor od 20 tisuca eura i zali se da zapliva.
Jedino presveta aprilia ne pliva 🤨

Usporedivati Tmax sa motorom je smijesno. Osim ako nisi sjeo na neki prastari zeko kojem vilice nisu servisirane jos od tvornice...
 
Last edited:
Sezona atesta je počela, jjjuupiiii... u dvije stanice bio u ZG i obje nemaju slobodnih termina u iducih dva tjedna, nije dovoljno sto moras placat izmisljeni zakon nego jos kao gospodin se moraš naručiti i čekati u redu da ti izbiju pare iz đepa 🎉
 
I obavezno mora motor bit tam jedan dan inače. Da to oni provedu kak bog zapovijeda.
 
Ma to nije normalno, vec ako hoce pare onda nek uzmu i nek ne jebu dalje...trebalo bi se to samo doc sam homologacijskim papirom od auspuha, platit i upisat u prometnu....sve to na salteru za 10 min
 
  • Like
Reactions: b0du1
I obavezno mora motor bit tam jedan dan inače. Da to oni provedu kak bog zapovijeda.
Da, njima treba sat i pol dva, i dodi kad je medusmjena da se svi izredaju jer nije dovoljan jedan.
Nisam jos ni potvrdio termin, iako su decki gledali motor na dvije stanice i rekli da je sve ok(na jednoj sam doso bez prigusavaca pa je rekao da ga trebam stavit znaci nije znao da mora biti fiksan ili ti ga platio bih a pao bih), sada se na trecoj jedan sjetio da auspuh necu moci upisati ako je motor EURO 4 i ako je DB kiler na saraf. Odnosno,za euro 4 se db ne smije moci izvaditi van. I sta da covjek radi? Das za auspuh 5000kn i opet nije legalan.
Vratit cu original za regu, retrovizore isto treba atestirat(vjerovatno ce ic original isto), ma sve cu vratit original nabijem ih na k# i onog ko je izmislio retardiranu proceduru. Atestirat cu samo zmigavce tj kratki nosac da mi ne kenja kad skinem tablicu, pa nek pise da je tehnicki neispravan jer ima druge homologirane retrovizore. Samo kod nas moras se moras poklonit da ti izbiju pare, sta ce jos izmislit?
I kad zelis nesto rijesit sto je legalno da oni ne proglase ilegalnim i dalje pruzaju otpor i glavobolju jer nitko nema jedinstven nacin i opis rada vec svatko napamet radi. Kao i sve do sad kod nas... welcome to jungle
 
Ako je auspuh baš za taj motor, ima E oznaku, papirologiju i tvorničke db Killere, nemaš nikakvih problema.

Isto tako je i s retrovizorima, samo E oznaka je bitna.
 
Ako je auspuh baš za taj motor, ima E oznaku, papirologiju i tvorničke db Killere, nemaš nikakvih problema.

Isto tako je i s retrovizorima, samo E oznaka je bitna.
Što je najbolje po e broju i nije, za GSR750 je e3 1172 9(oznaka koju ja imam na auspuhu) a on je do 2017 i euro 3 je. A za noviji moj je EURO4 / e3 10004G i tu je sad razlika, vjerojatno je taj zavaren onda. Nažalost došao je s tim topom motor tako da ništa... a ne pada mi napamet kupovat zavareni prigusivac. Eto bar još jedna nova info za one koji imaju euro 4 ;)
 
dB Killer ne mora biti zavaren, samo ga se ne smije lagano (bez alata) vaditi. Moj je na šaraf, EU4 motor i normalno upisan.
 
dB Killer ne mora biti zavaren, samo ga se ne smije lagano (bez alata) vaditi. Moj je na šaraf, EU4 motor i normalno upisan.
Tako je i frendu dosao novi auspuh, ali on je to elegantno rijesio i stavio vidu (šaraf) i svi zadovoljni
 
dB Killer ne mora biti zavaren, samo ga se ne smije lagano (bez alata) vaditi. Moj je na šaraf, EU4 motor i normalno upisan.
Nažalost mora za euro 4 rekao mi na stanici da su rušili radi takvih stvari, to što se nije možda stiglo procut do drugih stanica pa prolazi do jednog trenutka... Neda mi se placat pa izvisit, od oka je sve kao dobro a kasnije kad krenu raditi pa vide da se ne poklapa e onda fino budem dvaput opljackan
 
Tako je i frendu dosao novi auspuh, ali on je to elegantno rijesio i stavio vidu (šaraf) i svi zadovoljni
Ne razumijem ako je fiksiran sarafom ili varom dok god je sve na svom mjestu treba da prolazi. Kakve veze ima na koji nacin i cime je fiksiran i da radi toga prave posebna pravila, iscupat ću ga ako želim kako god. Kao i preklopni nosac, bitno je da se ne može bez alata promjerat. Imam osjećaj da ako ovdje spomenemo racing kapice da će i na to uvest atest, bolje ne komentirat nista, pitam se od kud im te ideje. Das 1000€ za auspuh pa mu skidas var ko blokadu na skuteru, i sta opet si ilegalan na cesti bez obzira sto si ga upiso. Sto vise zelis bit legalan, to ti je gore.
Šta kažu, kad stižu električni da se zabilježim?