Zagreb

Status
Not open for further replies.
Mislim da ni njemu samome nikad nije palo na pamet da bi zapravo mogao poginuti ispred kuce:(
Motor ima 185 konja, svi koji su probali stisnut dovoljno do trece takve motore znaju da taj cas dodes do 180 a vidno polje ti se ekstremno suzava. Nedjelja jutro, ravnica, nema prometa, idemo kao da smo na pisti i eto kako se iznenada desi najgore. Vozim motor od 115 konja, i uglavnom se vozim do pola gasa jer mi nije gust kad moram strahovat oce mi netko izletit radi malo adrenalina.
Kad ga nakratko na "sigurnom" razvrtim druga treca uplasim se kako nebi stigao reagirat da nesto takvo izleti i ne zelim trazit vraga, ali kad se vozis non stop na taj nacin otupis koliko si brz i nisi svjestan brzine. Zadnji put kad smo se vidjeli sjeo sam na taj motor i samo sam si rekao nikad takvo nesto necu imat, nije moj djir i nepotrebno toliko snage na cesti jer te tjera kad znas da moze. Neke stvari su jace od nas samih ali nista nije vrijedno tvoje sigurnosti.
Jako mi je zao sto se to desilo, pogotovo na ovakav nacin i ako se bude suskalo mlade sta ce ti slabije dosadit ce ti brzo bit ce jos vise ovakvih tragedija.
zapanjujuć je udio biciklista koji crveno, stop, trokut i zabranjeni smjer doživljavaju ko neki ukras uz cestu koji se njih niti najmanje ne tiče
To nikad necu shvatit, kad sam na biciklu gledam da me netko ne pokupi bez obzira i ako mi je zeleno jer uvijek neki ludak moze proletit(pa i hitna ili policija) i okrecem glavu i provjeravam vise nego na motoru, pjesaci/biciklisti uvijek misle mora me se propustit briga me necu ni pogledat i eto ga, dzabe srljat ja imam prednost ko te j# jer nastradas i ti nebitno tko je kriv na kraju. 😡
 
Nisu ni motoristi kod nas pali s marsa, isto su balkanci.
Gledati se povlastenim u diskusiji o prometu mozes samo kada se prestanes ljutit na oduzimanje prednosti, sto te nitko ne vidi jer si mali, a nisi niti nesto posebno za nekog tamo vozaca DHL konbija, bez obzira na akrapu.
 
Ti ne mozes nekog ubit samo zato sto se ogrijesio o prometna pravila. Prostor za greske mora biti dat.
Ovo ti nikako ne stoji... samo primjer - znači da kad ti neka baba oduzme prednost dok po ograničenjima voziš motocikl (uključuje se sa sporedne na glavnu prometnicu) nikako te ne može ubiti?! I njoj bi trebalo dati prostora za greške?

Da svi voze do brzine ograničenja, mogućnost izbjegavanja nesreće bi bila veća (zaustavni put bi bio puno kraći a i posljedice daleko manje). Vrijeme reakcije vozača je priča za sebe (ovisno o više faktora), kod motocikla dolazi do brže uspostave kočenja (ruka i noga su već na kočnici, ne treba prebacivanje noge kao kod vozila) i da se voziš manjom brzinom ne bi "brže" reagirao.
 
Nisu ni motoristi kod nas pali s marsa, isto su balkanci.
Gledati se povlastenim u diskusiji o prometu mozes samo kada se prestanes ljutit na oduzimanje prednosti, sto te nitko ne vidi jer si mali, a nisi niti nesto posebno za nekog tamo vozaca DHL konbija, bez obzira na akrapu.
Generaliziranje....
 
Svi mi imamo svoje misljenje ali ovo su nazalost cinjenice:

 
  • Sad
Reactions: exfreerider
Prometnih je uvijek bilo i bit ce... zaredao se crni niz ni prvi ni zadnji put, medutim murija sa svojom represijom prema motoristima ponavljam nece postic nikakav ucinak osim voznje pod stresom! Ovo ce potaknut samo izgovor za trpanje proracuna.
 
@Igoreta

U slučaju da je biciklist prelazio kolnik kada je za njegov smjer gibanja na semaforu bilo crveno svjetlo - on je isključivi krivac za nastanak prometne nesreće - to će se gledati u kaznenom postupku (kriv je ili nije kriv, nema "između").
Motociklist u tom slučaju nije kriv ali ima dio suodgovornosti jer je zbog njegove brzine posljedica prometne nesreće daleko teža, a što će se gledati kasnije u parničnom postupku.

Inače, ne mora značiti da će se nakon provedenog očevida i nakon što bude izrađen policijski zapisnik odmah znati krivac za nastanak nesreće.
interesantna perspektiva, sva sreća da nema veze sa realnošću

da je po tvojoj nekoj “logici“, onda bi u slučaju da ti dijete u tvojoj ulici pregazi kamion sa 70kmh, a ograničenje 30, bio kriv otac djeteta koji nije bio dovoljno odgovoran da na kuću stavi ogradu, pa je eto, jebiga, skrivio da je dijete krenulo na cestu, gdje je eto, jebiga, ni kriv ni dužan, Jozo tero kiper 70, jer mu se tako danas digo kurac


Srki
 
  • Like
Reactions: Mocippaldi
interesantna perspektiva, sva sreća da nema veze sa realnošću

da je po tvojoj nekoj “logici“, onda bi u slučaju da ti dijete u tvojoj ulici pregazi kamion sa 70kmh, a ograničenje 30, bio kriv otac djeteta koji nije bio dovoljno odgovoran da na kuću stavi ogradu, pa je eto, jebiga, skrivio da je dijete krenulo na cestu, gdje je eto, jebiga, ni kriv ni dužan, Jozo tero kiper 70, jer mu se tako danas digo kurac


Srki
Nije ti uopće dobra usporedba, govorio sam o konkretnom slučaju!

U "tvom" slučaju ima i dosta nepoznanica koje su bitne a nisi ih naveo (mogućnost uočavanja, vidljivost, preglednost, karakteristike kolnika...).
Svi sudionici u prometu bi trebali paziti i pridržavati se propisa, dijete ne bi smjelo istrčavati na cestu "tek tako". Možeš i imati ogradu oko kuće, ali što kada dijete dođe kod prijatelja, ili bake i djeda koji nemaju ogradu ispred kuće? Od malih nogu ih treba učiti prometnu kulturu...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Luke
Nije ti uopće dobra usporedba, govorio sam o konkretnom slučaju!

U "tvom" slučaju ima i dosta nepoznanica koje su bitne a nisi ih naveo (mogućnost uočavanja, vidljivost, preglednost, karakteristike kolnika...).
Svi sudionici u prometu bi trebali paziti i pridržavati se propisa, dijete ne bi smjelo istrčavati na cestu "tek tako". Možeš i imati ogradu oko kuće, ali što kada dijete dođe kod prijatelja, ili bake i djeda koji nemaju ogradu ispred kuće? Od malih nogu ih treba učiti prometnu kulturu...
fakat si zabrijo, za gaženje bi znači bio odgovoran i onaj "koji nije učio dijete prometnoj kulturi😁

U svim slučajevima takvih iskrivljenih "logičkih" pristupa, tu je nešto što se zove "ograničenje brzine".

Što god da se desi, ograničenje je propisano i da se poštuje do takvih nesreća ne bi ni došlo. Jozo bi reagirao laganim kočenjem sa 30 na 0, motoristi bi lagano pustili gas i propustili pješaka ili biciklistu iako su majmuni krenuli na crveno, a baba koja oduzima prednost ne bi bila smrtonosna. dobila bi samo nogom u retrovizor ili šamarčinu.


Srki
 
1. fakat si zabrijo, za gaženje bi znači bio odgovoran i onaj "koji nije učio dijete prometnoj kulturi😁

2. U svim slučajevima takvih iskrivljenih "logičkih" pristupa, tu je nešto što se zove "ograničenje brzine".

3. Što god da se desi, ograničenje je propisano i da se poštuje do takvih nesreća ne bi ni došlo. Jozo bi reagirao laganim kočenjem sa 30 na 0, motoristi bi lagano pustili gas i propustili pješaka ili biciklistu iako su majmuni krenuli na crveno, a baba koja oduzima prednost ne bi bila smrtonosna. dobila bi samo nogom u retrovizor ili šamarčinu.


Srki

1. Ne, nisam to rekao :mrgreen:. Pročitaj ponovno! Ali ogromna je razlika radi li se o odrasloj osobi ili o djetetu. Razlika je ako si ti to dijete imao duže vremena u dometu preglednosti prije nastanka nesreće ili ti je istrčalo iz dvorišta a ti nisi mogao reagirati.

2. Ne bih se složio. Ne bježimo mi od ograničenja brzine, ali treba gledati širu sliku.

3. Nije istina. Ne može se generalizirati, svaki slučaj treba gledati zasebno. Zato sam ti i rekao da ti usporedba s "tvojim" prometnim slučajem uopće ne prolazi! Ako se vozilo gibalo po ograničenjima ne znači da do nesreće ne bi došlo! Kao što sam već rekao, možda ne bi došlo, možda i bi ali bi posljedice bile daleko manje.
Evo ti primjer - mom je poznaniku iz dvorišta izletjelo dijete (4 god) za loptom, vozio je motor do ograničenja brzine. Oko kuće je visoki ogradni zid i vozač nije unatoč manjoj brzini i brzini po ograničenju mogao izbjeći nalet na dijete (niti se zaustaviti do mjesta naleta niti ga izbjeći otklonom upravljačem). Jednostavno nije imao dovoljno vremena na raspolaganju od uočavanja djeteta pa do samog naleta. Dijete je od posljedica naleta zadobilo TTO (lom noge i ruke... skroz se oporavilo). Završilo na sudu, poznanik je oslobođen krivnje i roditelji djeteta su mu se ispričali. Dakle, mogućnost izbjegavanja nesreće je bila isključivo od strane djeteta iako se vozilo po ograničenjima!
 
  • Like
Reactions: Deca
Sad sam sebe demantiras a seres Srkiju, da ti je prijatelj naleti sa 100+ sta bi bilo s djetetom i njime?
 
  • Like
Reactions: Luke
Uopće se ne demantiram, dosljedan sam.
I ne "serem", nego raspravljamo ;) ...
oslobođen je jer se kretao u ograničenju brzine i nije bio stučen drogom ili alokoholom, pa je unatoč dobroj reakciji klepio posranca.

u Švabiji se za bezobzirnu vožnju pri kojoj stradaju nedužni dijele uredno po novom doživotne tj 40 godina. svejedno svaki vikend neko sranje negdje. ljudi su budaletine, sa ili bez zakona i sudova.

Srki
 
Ako su osigurani onda sve ima smisla. :unsure:
 
Ekipa, da prerezem raspravu u rip temi.....
Jesmo kaj naucili iz ovog slucaja? Sto?
 
Ekipa, da prerezem raspravu u rip temi.....
Jesmo kaj naucili iz ovog slucaja? Sto?
Trkalice nemaju sta radit na cesti. Odi na pistu i juri. Ugrozavas i sebe u druge u prometu. A obitelji su te koe najvise pate. Uzivajte u voznji bez puno riskiranja 🙏
 
Po meni bi mladi trebali prvo par godina na skuter pa par godina na enduro ili naked od oko 500cm3 pa onda dalje gdje ih srce vuce. Da steknu tako neko iskustvo i osjecaj za voznju.
U teoriji su zbog toga i uveli one AM, A1, A2 i A kategorije.U praksi,puno mladih ljudi kod nas nemaju love polagat novu kategoriju i kupovat novi motor svakih par godina,pa ne voze ništa (ili eventualno nekaj od 50 kubika,kak sam ja) do 24 godine,i onda polože A kategoriju i kupe veliki motor bez nekog iskusva,pa se nažalost nesreće i dalje događaju.
 
  • Like
Reactions: davor-zap and b0du1
S ovim se slažem i mislim da bi sad trebali ovi "prometni stručnjaci" biti face i da kažu da li je u praksi izmjena zakona tamo negdje 2008. urodila plodom ili je situacija ista. Ne pratim baš puno te crne statistike, ali dojma sam da nije ništa bolje, najviše iz razloga gore navedenog, a možda još i više što ekipa uredno i dalje vozi bez važeće vozačke dozvole.
 
Krajnje je zabrinjavajuće kome se daje medijski prostor. o_O Jedva čekaju objaviti gluposti "stručnjaka" nakon ovakvih tragedija, njegove izjave su bombastične i mediji to obožavaju - eklatantan primjer senzacionalističkog novinarstva.

U ovom trenutku je krajnje neozbiljno raspravljati o brzini motocikla i doprinosu sudionika u nastanku prometne nesreće dok god nije gotov policijski zapisnik i dok nemamo izjave/iskaze svjedoka a u ovom slučaju je moguće da postoji i snimak s videonadzora. A i tek tada bi o tome trebale raspravljati isključivo stručne osobe a ne "stručnjak".

Možemo samo izraziti sućut obitelji poginulih i očekivati još rigoroznije "preventivno-represijske aktivnosti" u prometu usmjerene na motocikliste.


Nažalost, svjedoci smo zadnjih par godina masovnoj pojavi bicikli, električnih romobila i ostalih hipsterskih sranja koja su neregulirana zakonom, a ometaju kretanje prometa na najgori mogući način, nikakva zakonska pravila (a ni ona zdravog razuma) za njih ne vrijede, voze bez svjetala, po sredini prometne trake, a naplatiti se od njih u slučaju nezgode je ravno svjetskom čudu.

Motori su postali zagađivači, luksuz i društveno neprihvatljive pojave te se to kroz medije, kao i stalne policijske kontrole, stalno naglašava.
 
Status
Not open for further replies.