Zagreb

Status
Not open for further replies.
Nema smisla razglabati tko je kriv. 2 života su ugašena=tragedija. Sućut obiteljima...
Ali nešto drugo sve ovo vrijeme čitam, gledam, slušam, bez obzira na debilne zakone i one koji ih provode...
Moja pretpostavka je da se motoristi pridržavaju brzinskih ograničenja (i npr. do +30-40 poviše maksimalno) i nekih osnovnih pravila (npr. ne pristizanje na punoj traci), da bi broj stradalih motorista bio puno manji. Da ti netko uleti, izleti, naleti, u većini slučajeva se može reagirat i izbjeć... isto tako i za auta.

Ako je u gradu ograničenje 60, što imaš 100 vozit? ako je na magistali ograničenje 80, šta imaš 150 vozit? Lipo je leć u ćošu, lipo je kad drma adrenalin, ali sve je to veliko kockanje.
Opravdanja tipa kako ću ja motor od 100 ks vozit u ograničenju su kao i kad neki sa nekim bjesnim Audijem kaže kako ću ja 250 konja vozit u ograničenju, pa se snebivamo kad autima divljaju.
Apropo mladih vozača...ja sam mlad vozač motora, ali imam iskustvo u prometu, preko 30 godina. Nije mi napamet palo uzet nešto preko 500 ccm za prvi motor. na kraju sam uzeo 250. Nemam ja šta sa prvim motorom ić preko 100...imam se šta najest kruva i natuć motike da uzemem nešto jače. Koje komodnije prestizanje, čega? Triba samo znat limit motora i sebe. Ako je ispred mene autobus koji ide 70-80, nemam se ja šta naginjat sa ovim svojim motorom i gledat di ću ga pristić, nema prestizanja i TOČKA. A ovdi mladići uzimaju 500-600 kubika ko bicikle, pa se igraju sa blokadama, skidaju-stavljaju, pa lete...strašno...

Šta će ti motor jaći od 20 konja, mi smo sa emzeom išli u trst hehe.

Šta ima tko vozit brže od 130 na sat, nasrat ču se na autoput u ljevu traku i krojit pravdu, vidit če te vi sad.

Sigurnije je voziti iza autobusa, imaš vrhunski pregled ceste, šta češ ti njega sad pristizat kad imaš vrhunsku moč reagiranja, pregled prometa ispred sebe, uz to udišeš sviježi zrak ispušnih plinova, slućaj naglog koćenja je isto tu.

ZNAĆI STRAŠNO!
 
moram priznat da bih rado nekima od gore potpisanih oduzeo ovaj forumski prostor.
nazalost ovaj tragican slucaj nece nista promijeniti u glavama nadobudnih pametnjakovica koji od stabla ne vide sumu
svatko vozi za sebe i ako se oni ne paze, ne samo radi sebe nego radi obitelji koja ostaje iza njih onda je svaka rasprava bespredmetna
a rekao bih vecini nas koja vozi, ne po ogranicenjima nego misli glavom i razumno, nikakva policijska represija niti kamere nece smetati niti praviti problem.
 
Šta će ti motor jaći od 20 konja, mi smo sa emzeom išli u trst hehe.

Šta ima tko vozit brže od 130 na sat, nasrat ču se na autoput u ljevu traku i krojit pravdu, vidit če te vi sad.

Sigurnije je voziti iza autobusa, imaš vrhunski pregled ceste, šta češ ti njega sad pristizat kad imaš vrhunsku moč reagiranja, pregled prometa ispred sebe, uz to udišeš sviježi zrak ispušnih plinova, slućaj naglog koćenja je isto tu.

ZNAĆI STRAŠNO!
Nisi baš skužio šta sam tija reć, al ok. Ni ne očekujem to jer nisam iskusan kao i većina ovdi, pa imam nekakve druge poglede na neke stvari. Samo odvrni i sve je to rokenrol.
 
A kakva je cesta tu…inace je po gradovima asfalt nikakav, klizav, pun rupa i izbocina. Nastradas svakako vozeci se i normalno, a i unistava vozila takoder. Prvo to treba uredit jer je to osnova za sigurnu voznju.
 
naučili smo da bi u njemačkama svi izdržavali robiju od minimalno 10+ godina da se tamo vozimo kak se vozimo ođe..
Mi smo male bebe kakvih budala ima u austriji, a kamo u njemackoj, bar kod nas nisam cuo za takmicenja ko ce duze vozit autoputem u pogresnom smjeru. A ima jos debilizma na tone.
 
svugdje živi otprilike podjednaki postotak idijota, luđaka i psihopata, s time da u razvijenijim zemljama imaju i relativno više love za brze igračke
 
  • Like
Reactions: Hooligan
Mi smo male bebe kakvih budala ima u austriji, a kamo u njemackoj, bar kod nas nisam cuo za takmicenja ko ce duze vozit autoputem u pogresnom smjeru. A ima jos debilizma na tone.
ne znaš ti moona, samo tako bi se zajebo


Srki
 
Status
Not open for further replies.